[211] |
tvarkymą reglamentuojančius dokumentus; 13) šaukia | akademinės bendruomenės | susirinkimus svarbiems Akademijos veiklos klausimams | |
[212] |
tvarkymą reglamentuojančius dokumentus; 13) šaukia | akademinės bendruomenės | susirinkimus svarbiems Akademijos veiklos klausimams | |
[213] |
įstaigos akcininkė Daiva Daugvilienė. Tarp | akademinės bendruomenės | verda diskusijos, kad šis paskyrimas gali atverti | |
[214] |
paslaugos leis geriau tenkinti tarptautinės | akademinės bendruomenės | poreikius bei garantuos kultūros ir mokslo paveldo | |
[215] |
toks, kuris gali sukelti didelį tarptautinės | akademinės bendruomenės | susidomėjimą, ir, jei būtų pasiūlyta, galėtų | |
[216] |
paveldą. Pagrindinės priemonės: • Teikti | akademinės bendruomenės | poreikius atitinkančias kokybiškas informacines | |
[217] |
saugoti ir aktualinti kultūros paveldą Teikti | akademinės bendruomenės | poreikius atitinkančias kokybiškas informacines | |
[218] |
saugoti ir aktualinti kultūros paveldą Teikti | akademinės bendruomenės | poreikius atitinkančias kokybiškas informacines | |
[219] |
kultūros paveldą. Pagrindinės priemonės: Teikti | akademinės bendruomenės | poreikius atitinkančias kokybiškas informacines | |
[220] |
projektą, alternatyvius siūlymus teikusiems | akademinės bendruomenės | atstovams ir ekspertams geriausiu atveju buvo | |
[221] |
surengti specialius mokymus verslumo suvokimo tema | akademinės bendruomenės | tarpe, taip skatinant gerųjų pavyzdžių perdavimą | |
[222] |
Šiuolaikinė akademinė biblioteka ne tik tenkina | akademinės bendruomenės | informacijos, komunikacijos, kultūros, pažinimo | |
[223] |
situacija Lietuvoje netenkina tiek visuomenės, tiek | akademinės bendruomenės, | nors teisiniai šalies pagrindai garantuoja bei | |
[224] |
situacija Lietuvoje netenkina nei visuomenės, tiek | akademinės bendruomenės, | nors teisiniai šalies pagrindai tokius tyrimus | |
[225] |
Universiteto raida turėtų būti bendras visų tiek | akademinės bendruomenės, | tiek platesnės visuomenės narių rūpestis, | |
[226] |
mokyklų valdymą turi būti įtraukiami ne tik | akademinės bendruomenės, | bet ir visuomenės atstovai. Tokiu pačiu principu | |
[227] |
mokyklų valdymą turi būti įtraukiami ne tik | akademinės bendruomenės, | bet ir visuomenės atstovai. Tokiu pačiu principu | |
[228] |
mokyklų valdymą turi būti įtraukiami ne tik | akademinės bendruomenės, | bet ir visuomenės atstovai. Aukštosios mokyklos | |
[229] |
dokumentus; • Universiteto Rektorius yra renkamas tik | akademinės bendruomenės, | todėl ir atstovauja šią bendruomenę bei jos | |
[230] |
tarptautiškumo stiprinimui didelę įtaką turi | akademinės bendruomenės | ir administracijos dalyvavimas tarptautiniuose | |
[231] |
ir priėmimo į darbą politiką ir tvarką, | akademinės bendruomenės | judumo užtikrinimą, užsienio kalbų vartojimo | |
[232] |
asmeninio suinteresuotumo; 5) įsipareigojimo ugdyti | akademinės bendruomenės | narių visuomeninį atsakingumą; 6) aukštųjų | |
[233] |
asmeninio suinteresuotumo; 13) įsipareigojimo ugdyti | akademinės bendruomenės | narių visuomeninį atsakingumą; 14) aukštųjų | |
[234] |
asmeninio suinteresuotumo; 5) įsipareigojimo ugdyti | akademinės bendruomenės | narių visuomeninį atsakingumą; 6) aukštųjų | |
[235] |
naujų, analizuoja savo ir kitų patirtį, ugdo | akademinės bendruomenės | narių analitinį mąstymą ir gebėjimus bei | |
[236] |
kviečiami Senato nariai ir kiti Universiteto | akademinės bendruomenės | atstovai, pasirašo įsipareigojimą vadovautis | |
[237] |
kviečiami Senato nariai ir kiti Universiteto | akademinės bendruomenės | atstovai, pasirašo įsipareigojimą vadovautis | |
[238] |
darbus. • Parengti ir įgyvendinti Universiteto | akademinės bendruomenės | informacinių gebėjimų ugdymo planą. • Įdiegti | |
[239] |
Senato narių pritarimu šaukia Universiteto | akademinės bendruomenės | konferencijas svarbiems Universiteto veiklos | |
[240] |
studentų. 39. Senato nariais gali būti Universiteto | akademinės bendruomenės | nariai, administracijos nariai, patenkantys į | |