ŠVIETIMO LYGMUO

[91] grupių rodiklių, atsižvelgiant į išskiriamus švietimo lygmenis. Tokį rodiklių grupavimo poreikį lemia atskirųRodyti visą konkordanso eilutę
[92] pasaulį ir (arba) į tolesnius bei aukštesnius švietimo lygmenis, taip pat skatinti profesinį orientavimą irRodyti visą konkordanso eilutę
[93] pasaulį ir (arba) į tolesnius bei aukštesnius švietimo lygmenis, taip pat skatinti profesinį orientavimą irRodyti visą konkordanso eilutę
[94] statistiniai rodikliai (jų sąrašas pagal atskirus švietimo lygmenis pateikiamas 3.3 poskyryje) Rodiklių grupėsRodyti visą konkordanso eilutę
[95] motyvacijos reiškinio bruožai, yra būdingas visiems švietimo lygmenims) kaip dinaminę būseną, kuri atsiranda iš besimokančiojoRodyti visą konkordanso eilutę
[96] nepilnamečių, nėra nepilnamečių); Skirtingiems švietimo lygmenims, kaip matome iš 3.2.2.2 lentelės, pasirenkameRodyti visą konkordanso eilutę
[97] svoriai indekse atitenka aukštesniojo ir aukštojo švietimo lygmenims. Gini koeficiento vertė pasiskirsto nuo 0 ikiRodyti visą konkordanso eilutę
[98] tyrimo vykdytojai siūlo indeksų atskiriems švietimo lygmenims skaičiavimą, taip pat Gini indeksą, kaip visosRodyti visą konkordanso eilutę
[99] biudžetų tyrimų duomenų pagrindu atskiriems švietimo lygmenims: ikimokykliniam ugdymui, viduriniam mokymui, aukštajamRodyti visą konkordanso eilutę
[100] sistema sustiprins sanglaudą tarp skirtingais švietimo lygmenimis įgyjamų kvalifikacijų, palengvins galimybęRodyti visą konkordanso eilutę
[101] turėtų stiprinti sanglaudą tarp skirtingais švietimo lygmenimis įgyjamų kvalifikacijų ir pašalinti dalįRodyti visą konkordanso eilutę
[102] turėtų stiprinti sanglaudą tarp skirtingais švietimo lygmenimis įgyjamų kvalifikacijų ir pašalinti dalįRodyti visą konkordanso eilutę
[103] tam tikro amžiaus žmonių yra įtraukta į švietimo lygmenį (dalyvauja joje dabar) arba dalyvavo (jau yraRodyti visą konkordanso eilutę
[104] aukštesniųjų studijų programos patenka į 5-ąjį švietimo lygmenį. Atsižvelgiant į programos paskirtį bei programosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins