[91] |
grupių rodiklių, atsižvelgiant į išskiriamus | švietimo lygmenis. | Tokį rodiklių grupavimo poreikį lemia atskirų | |
[92] |
pasaulį ir (arba) į tolesnius bei aukštesnius | švietimo lygmenis, | taip pat skatinti profesinį orientavimą ir | |
[93] |
pasaulį ir (arba) į tolesnius bei aukštesnius | švietimo lygmenis, | taip pat skatinti profesinį orientavimą ir | |
[94] |
statistiniai rodikliai (jų sąrašas pagal atskirus | švietimo lygmenis | pateikiamas 3.3 poskyryje) Rodiklių grupės | |
[95] |
motyvacijos reiškinio bruožai, yra būdingas visiems | švietimo lygmenims) | kaip dinaminę būseną, kuri atsiranda iš besimokančiojo | |
[96] |
nepilnamečių, nėra nepilnamečių); Skirtingiems | švietimo lygmenims, | kaip matome iš 3.2.2.2 lentelės, pasirenkame | |
[97] |
svoriai indekse atitenka aukštesniojo ir aukštojo | švietimo lygmenims. | Gini koeficiento vertė pasiskirsto nuo 0 iki | |
[98] |
tyrimo vykdytojai siūlo indeksų atskiriems | švietimo lygmenims | skaičiavimą, taip pat Gini indeksą, kaip visos | |
[99] |
biudžetų tyrimų duomenų pagrindu atskiriems | švietimo lygmenims: | ikimokykliniam ugdymui, viduriniam mokymui, aukštajam | |
[100] |
sistema sustiprins sanglaudą tarp skirtingais | švietimo lygmenimis | įgyjamų kvalifikacijų, palengvins galimybę | |
[101] |
turėtų stiprinti sanglaudą tarp skirtingais | švietimo lygmenimis | įgyjamų kvalifikacijų ir pašalinti dalį | |
[102] |
turėtų stiprinti sanglaudą tarp skirtingais | švietimo lygmenimis | įgyjamų kvalifikacijų ir pašalinti dalį | |
[103] |
tam tikro amžiaus žmonių yra įtraukta į | švietimo lygmenį | (dalyvauja joje dabar) arba dalyvavo (jau yra | |
[104] |
aukštesniųjų studijų programos patenka į 5-ąjį | švietimo lygmenį. | Atsižvelgiant į programos paskirtį bei programos | |