ŠVIETIMO LYGMUO

[61] teisingumas ikimokyklinio ugdymo lygmenyje Šiame švietimo lygmenyje svarbiausi principai SOTE įgyvendinimui yraRodyti visą konkordanso eilutę
[62] būtinus tolimesniame žmogaus gyvenime. Šiame švietimo lygmenyje SOTE vertinime šalia lygių galimybių, prieinamumoRodyti visą konkordanso eilutę
[63] neleidžia pakankamai įsigilinti, kiek šiame švietimo lygmenyje realizuojami socialinio teisingumo principai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[64] amžiaus gyventojų mokymosi aprėptis (procentais) švietimo lygmenyje ISCED6 (bruto-neto)“, „aukštųjų mokyklų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[65] mokytis ir pasiekti gerų rezultatų bet kokiame švietimo lygmenyje daro asmens socialinė ir ekonominė aplinka.Rodyti visą konkordanso eilutę
[66] mokytis ir pasiekti gerų rezultatų bet kokiame švietimo lygmenyje daro asmens socialinė ir ekonominė aplinka.Rodyti visą konkordanso eilutę
[67] teisingumo principai yra svarbūs viename ar kitame švietimo lygmenyje, trumpai pristatomi SOTE rodiklių tipai. O toliauRodyti visą konkordanso eilutę
[68] atestato, jie negali tęsti mokymosi aukštesniame švietimo lygmenyje. Šiems absolventams būtina įgyti vidurinįRodyti visą konkordanso eilutę
[69] atestato, jie negali tęsti mokymosi aukštesniame švietimo lygmenyje. Šiems absolventams būtina įgyti vidurinįRodyti visą konkordanso eilutę
[70] atestato, jie negali tęsti mokymosi aukštesniame švietimo lygmenyje. Šiems absolventams būtina įgyti vidurinįRodyti visą konkordanso eilutę
[71] teisingumo principai yra svarbūs atskiruose švietimo lygmenyje: Socialinio teisingumo įgyvendinimui ikimokyklinioRodyti visą konkordanso eilutę
[72] rodikliai – atspindi dalyvavimo atitinkamame švietimo lygmenyje lygį. Lygios galimybės, prieinamumas, kompensavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[73] ugdymas Ikimokyklinis ugdymas priklauso nuliniam švietimo lygmeniui. Jis apima ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymoRodyti visą konkordanso eilutę
[74] rodiklius, juos tikslinga atrinkti kiekvienam švietimo lygmeniui, siekiant, kad pagal aptartas teorines prielaidasRodyti visą konkordanso eilutę
[75] rodiklius, juos tikslinga atrinkti kiekvienam švietimo lygmeniui, siekiant, kad pagal aptartas teorines prielaidasRodyti visą konkordanso eilutę
[76] teisingumas tam tikrame švietimo lygmenyje. Kiekvienam švietimo lygmeniui indeksas buvo skaičiuojamas remiantis švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[77] rodiklių sąrašas ir aprašymas kiekvienam švietimo lygmeniui (ikimokykliniam ugdymui, vuduriniam mokymui,Rodyti visą konkordanso eilutę
[78] Sudarant tokių rodiklių sąrašą kiekvienam švietimo lygmeniui buvo siekiama apimti visas apsibrėžtas socialinioRodyti visą konkordanso eilutę
[79] bendri visai sistemai ir specifiniai atskiram švietimo lygmeniui; švietimo proceso rodikliai – atspindi sąlygas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[80] bendri visai sistemai ir specifiniai atskiram švietimo lygmeniui; švietimo proceso rodikliai – atspindi sąlygas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[81] (universitetinės ir neuniversitetinės) priklauso 6 švietimo lygmeniui (pagal ISCED 97 universitetinės studijos priklausoRodyti visą konkordanso eilutę
[82] aspirantūros studijos), tačiau priskiriamos 5 švietimo lygmeniui (ISCED 1997). Lietuvoje, kuri turi apie 3,5 milijonoRodyti visą konkordanso eilutę
[83] įgijusį vaiką. Pradinis ugdymas priklauso 1 švietimo lygmeniui pagal Lietuvos švietimo klasifikaciją (2000Rodyti visą konkordanso eilutę
[84] švietimo strategijos nuostatose, apimančiose visus švietimo lygmenis, pažymėti šie su tęstiniu mokymosi bei suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[85] spaudimą švietimo sistemai, skatindami visus švietimo lygmenis didinti efektyvumą bei aktyviau reaguoti įRodyti visą konkordanso eilutę
[86] visų darbuotojų) vertybiškai įprasminti visus švietimo lygmenis – bendrąjį lavinimą, profesinį mokymą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[87] turi galimybę vertybiškai įprasminti visus švietimo lygmenis – bendrąjį lavinimą, profesinį mokymą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[88] Socialinio teisingumo rodiklių grupės pagal švietimo lygmenis. Manome, jog SOTE rodiklių sistemą reikėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[89] integravimas į visus formalaus ir neformalaus švietimo lygmenis; – specialių poreikių turinčių žmoniųRodyti visą konkordanso eilutę
[90] studentų skaičius pateikiamas pagal amžių, lytį, švietimo lygmenis, mokymo sritis. Taip pat pateikiama statistinėRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins