ŠVIETIMO LYGMUO

[1] neformaliose diskusijų grupėse dalyvauja visų švietimo lygmenų (kolegijų, universitetų, profesinių mokyklų)Rodyti visą konkordanso eilutę
[2] infrastruktūrą galima naudoti bendrai, vykdant skirtingų švietimo lygmenų programas. Investicijos į įstaigos infrastruktūrąRodyti visą konkordanso eilutę
[3] būti gerai suderintos su investicijomis į kitų švietimo lygmenų įstaigų infrastruktūrą, jei šią infrastruktūrąRodyti visą konkordanso eilutę
[4] reikalinga įranga, kuria galės naudotis ir kitų švietimo lygmenų įstaigos. Siekiant maksimaliai išnaudoti sukurtųRodyti visą konkordanso eilutę
[5] reikalinga įranga, kuria galės naudotis ir kitų švietimo lygmenų įstaigos. Siekiant maksimaliai išnaudoti sukurtųRodyti visą konkordanso eilutę
[6] bendradarbiauti su kitomis profesinio mokymo ir kitų švietimo lygmenų įstaigomis, naudojant praktinio mokymo išteklius.Rodyti visą konkordanso eilutę
[7] švietimą vykdančiomis įstaigomis ir kitų švietimo lygmenų įstaigomis. V. PROFESINIO MOKYMO REGIONUOSERodyti visą konkordanso eilutę
[8] bendradarbiauti su kitomis profesinio mokymo ir kitų švietimo lygmenų įstaigomis, tam naudodamos praktinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[9] švietimo sistemą. Jame nustatyti įvairių švietimo lygmenų tikslai - pradedant bendruoju lavinimu, baigiantRodyti visą konkordanso eilutę
[10] švietimo sistemą. Jame nustatyti įvairių švietimo lygmenų tikslai - pradedant bendruoju lavinimu, baigiantRodyti visą konkordanso eilutę
[11] situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių švietimo lygmenų SOTE rodiklių pokyčiams; šie rodikliai galiRodyti visą konkordanso eilutę
[12] situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių švietimo lygmenų SOTE rodiklių pokyčiams; šie rodikliai galiRodyti visą konkordanso eilutę
[13] situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių švietimo lygmenų SOTE rodiklių pokyčiams BVP dalis švietimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[14] turime prie jų prisitaikyti. o Be to, įvairių švietimo lygmenų socialinio teisingumo vertinimui reikalingi rodikliaiRodyti visą konkordanso eilutę
[15] pats didžiausias, lyginant su kitų dviejų švietimo lygmenų sumažėjusiais indeksais. Šis pozityvus pokytisRodyti visą konkordanso eilutę
[16] tapo didžiausias, lyginant su kitų dviejų švietimo lygmenų sumažėjusiais indeksais. Šis pozityvus pokytisRodyti visą konkordanso eilutę
[17] Tokį rodiklių grupavimo poreikį lemia atskirų švietimo lygmenų tikslai ir ypatumai, vertinant juos SOTE požiūriuRodyti visą konkordanso eilutę
[18] makro lygmens- šalies, regiono mastu); atskirų švietimo lygmenų socialinio teisingumo indeksai (kaip labiau kompleksiniai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[19] įvairiais socialinio teisingumo dimensijas. atskirų švietimo lygmenų socialinio teisingumo indeksai, kaip kompleksiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[20] logika. Trečioje dalyje pristatomi atskirų švietimo lygmenų – ikimokyklinio ugdymo, vidurinio mokymo, aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[21] rodiklių, o Gini indeksas iš ISCED 1+2+3+4+5+6 švietimo lygmenų rezultatų rodiklių. Socialinio teisingumo rodikliųRodyti visą konkordanso eilutę
[22] išteklius ir bendradarbiavimą tarp skirtingo švietimo lygmens įstaigų. 11.5. Profesinio mokymo įstaigųRodyti visą konkordanso eilutę
[23] praktinio mokymo problemas aktyvus skirtingo švietimo lygmens įstaigų bendradarbiavimas gali padėti geriauRodyti visą konkordanso eilutę
[24] praktinio mokymo problemas aktyvus skirtingo švietimo lygmens įstaigų bendradarbiavimas gali padėti geriauRodyti visą konkordanso eilutę
[25] išteklius bei bendradarbiavimą tarp skirtingo švietimo lygmens įstaigų. 42.5. Profesinio mokymo įstaigųRodyti visą konkordanso eilutę
[26] tinkami ir pirmos grupės rodikliai. Kiekvieno švietimo lygmens rodiklių lentelėje pateikiamas rodiklių sąrašasRodyti visą konkordanso eilutę
[27] vaikų darželio lankymas (pagal ISCED 0 tai yra švietimo lygmens rezultatų rodiklis, toliau trumpinamas „vaikųRodyti visą konkordanso eilutę
[28] amžiaus) vaikų darželio lankymas, kaip ISCED0 švietimo lygmens rezultatų rodiklis. Taigi priklausomas kintamasisRodyti visą konkordanso eilutę
[29] Profesinis rengimas tampa vis svarbesniu visuose švietimo lygmenyse, todėl būtina skatinti profesinio rengimo, bendrojoRodyti visą konkordanso eilutę
[30] turinio rengimas, intensyvus IKT taikymas visuose švietimo lygmenyse. Šie uždaviniai itin aktualūs ir profesiniamRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins