[1] |
neformaliose diskusijų grupėse dalyvauja visų | švietimo lygmenų | (kolegijų, universitetų, profesinių mokyklų) | |
[2] |
infrastruktūrą galima naudoti bendrai, vykdant skirtingų | švietimo lygmenų | programas. Investicijos į įstaigos infrastruktūrą | |
[3] |
būti gerai suderintos su investicijomis į kitų | švietimo lygmenų | įstaigų infrastruktūrą, jei šią infrastruktūrą | |
[4] |
reikalinga įranga, kuria galės naudotis ir kitų | švietimo lygmenų | įstaigos. Siekiant maksimaliai išnaudoti sukurtų | |
[5] |
reikalinga įranga, kuria galės naudotis ir kitų | švietimo lygmenų | įstaigos. Siekiant maksimaliai išnaudoti sukurtų | |
[6] |
bendradarbiauti su kitomis profesinio mokymo ir kitų | švietimo lygmenų | įstaigomis, naudojant praktinio mokymo išteklius. | |
[7] |
švietimą vykdančiomis įstaigomis ir kitų | švietimo lygmenų | įstaigomis. V. PROFESINIO MOKYMO REGIONUOSE | |
[8] |
bendradarbiauti su kitomis profesinio mokymo ir kitų | švietimo lygmenų | įstaigomis, tam naudodamos praktinio mokymo | |
[9] |
švietimo sistemą. Jame nustatyti įvairių | švietimo lygmenų | tikslai - pradedant bendruoju lavinimu, baigiant | |
[10] |
švietimo sistemą. Jame nustatyti įvairių | švietimo lygmenų | tikslai - pradedant bendruoju lavinimu, baigiant | |
[11] |
situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių | švietimo lygmenų | SOTE rodiklių pokyčiams; šie rodikliai gali | |
[12] |
situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių | švietimo lygmenų | SOTE rodiklių pokyčiams; šie rodikliai gali | |
[13] |
situaciją, kuri gali turėti įtakos įvairių | švietimo lygmenų | SOTE rodiklių pokyčiams BVP dalis švietimui | |
[14] |
turime prie jų prisitaikyti. o Be to, įvairių | švietimo lygmenų | socialinio teisingumo vertinimui reikalingi rodikliai | |
[15] |
pats didžiausias, lyginant su kitų dviejų | švietimo lygmenų | sumažėjusiais indeksais. Šis pozityvus pokytis | |
[16] |
tapo didžiausias, lyginant su kitų dviejų | švietimo lygmenų | sumažėjusiais indeksais. Šis pozityvus pokytis | |
[17] |
Tokį rodiklių grupavimo poreikį lemia atskirų | švietimo lygmenų | tikslai ir ypatumai, vertinant juos SOTE požiūriu | |
[18] |
makro lygmens- šalies, regiono mastu); atskirų | švietimo lygmenų | socialinio teisingumo indeksai (kaip labiau kompleksiniai, | |
[19] |
įvairiais socialinio teisingumo dimensijas. atskirų | švietimo lygmenų | socialinio teisingumo indeksai, kaip kompleksiniai | |
[20] |
logika. Trečioje dalyje pristatomi atskirų | švietimo lygmenų | – ikimokyklinio ugdymo, vidurinio mokymo, aukštojo | |
[21] |
rodiklių, o Gini indeksas iš ISCED 1+2+3+4+5+6 | švietimo lygmenų | rezultatų rodiklių. Socialinio teisingumo rodiklių | |
[22] |
išteklius ir bendradarbiavimą tarp skirtingo | švietimo lygmens | įstaigų. 11.5. Profesinio mokymo įstaigų | |
[23] |
praktinio mokymo problemas aktyvus skirtingo | švietimo lygmens | įstaigų bendradarbiavimas gali padėti geriau | |
[24] |
praktinio mokymo problemas aktyvus skirtingo | švietimo lygmens | įstaigų bendradarbiavimas gali padėti geriau | |
[25] |
išteklius bei bendradarbiavimą tarp skirtingo | švietimo lygmens | įstaigų. 42.5. Profesinio mokymo įstaigų | |
[26] |
tinkami ir pirmos grupės rodikliai. Kiekvieno | švietimo lygmens | rodiklių lentelėje pateikiamas rodiklių sąrašas | |
[27] |
vaikų darželio lankymas (pagal ISCED 0 tai yra | švietimo lygmens | rezultatų rodiklis, toliau trumpinamas „vaikų | |
[28] |
amžiaus) vaikų darželio lankymas, kaip ISCED0 | švietimo lygmens | rezultatų rodiklis. Taigi priklausomas kintamasis | |
[29] |
Profesinis rengimas tampa vis svarbesniu visuose | švietimo lygmenyse, | todėl būtina skatinti profesinio rengimo, bendrojo | |
[30] |
turinio rengimas, intensyvus IKT taikymas visuose | švietimo lygmenyse. | Šie uždaviniai itin aktualūs ir profesiniam | |