ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[91] vadovaudamasi ANECA parengtomis rekomendacijomis, vertina švietimo institucijos savianalizės ataskaitą. Išorinio vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[92] tiražu. Literatūra aprūpintos įvairių tipų švietimo institucijos, teikiančios suaugusiųjų tęstinio mokymo paslaugas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[93] naujoviška literatūra aprūpintos įvairių tipų švietimo institucijos, teikiančios suaugusiųjų tęstinio mokymo paslaugas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[94] partneris yra savivaldybės įsteigtos suaugusiųjų švietimo institucijos. 12.8. Suaugusiųjų švietimo institucijų techniniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[95] mokslo ministerijos  įsteigtos suaugusiųjų švietimo institucijos. 12. Detalūs reikalavimai pareiškėjams ir partneriamsRodyti visą konkordanso eilutę
[96] partneris yra savivaldybės įsteigtos suaugusiųjų švietimo institucijos 12 Pateiktas dokumentas: suaugusiųjų švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[97] partneris yra savivaldybės įsteigtos suaugusiųjų švietimo institucijos; 17.2. turi būti parengti suaugusiųjų švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[98] mokslo ministerijos įsteigtos suaugusiųjų švietimo institucijos arba suaugusiųjų švietimo institucijos pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[99] judėjimą kviečiamos visų tipų suaugusiųjų švietimo institucijos, bendruomenės, nevyriausybinės organizacijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[100] Šiais metais Klaipėdos apskrities suaugusiųjų švietimo institucijos buvo aktyvesnės nei 2007 m., tačiau sumažėjoRodyti visą konkordanso eilutę
[101] staklės. ES paramos jau sulaukė suaugusiųjų švietimo institucijos. Iš viso Lietuvos bendrojo lavinimo ir profesiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[102] pirmas atvejis nuo 1990 metų, kai suaugusiųjų švietimo institucijos įtrauktos į centralizuotai vykdomą nacionalinęRodyti visą konkordanso eilutę
[103] 200 tūkstančių asmenų, bei 63 suaugusiųjų švietimo institucijos (jų tarpe 17 centrų, 13 mokyklų, 33 bendrojoRodyti visą konkordanso eilutę
[104] aktyviausios buvo Vilniaus apskrities suaugusiųjų švietimo institucijos, kurios pageidavo inicijuoti Grundtvig mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[105] buvo aktyviausios Kauno apskrities suaugusiųjų švietimo institucijos, kurios norėtų inicijuoti Grundtvig mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[106] teritorijoje. VIII. FINANSUOJAMOS SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMO INSTITUCIJOS, KURIOSE NUMATOMA SUDARYTI SĄLYGAS UNIVERSALIŲRodyti visą konkordanso eilutę
[107] suaugusiųjų švietimo institucijos arba suaugusiųjų švietimo institucijos pagal VIII skyriuje pateiktą sąrašą 3.3.Rodyti visą konkordanso eilutę
[108] ženkliai prisideda neformaliojo suaugusiųjų švietimo institucijos. Pagyvenusių asmenų mokymąsi sunkina keletasRodyti visą konkordanso eilutę
[109] technologijų plėtra – kiekvieną UDC suaugusiųjų švietimo institucijos pagrindu planuojama aprūpinti kompiuteriaisRodyti visą konkordanso eilutę
[110] teikiamų pratęsti. 2009 m. Lietuvos suaugusiųjų švietimo institucijos pateikė Švietimo mainų paramos fondui išRodyti visą konkordanso eilutę
[111] mainų paramos fondui Lietuvos suaugusiųjų švietimo institucijos pateikė iš viso 105 paraiškas. DaugiausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[112] Tokias paslaugas taip pat teikia suaugusiųjų švietimo institucijos, profsąjungos ir bendruomenės struktūros. Lietuvoje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[113] kontroliuoja MKC (Projekto pareiškėjas), suaugusiųjų švietimo institucijos (projekto partneriai,) bei jų steigėjai; 15.2.Rodyti visą konkordanso eilutę
[114] plėtrą šalyje. 15.4. Formaliojo suaugusiųjų švietimo institucijos – suaugusiųjų mokyklos, mokymo centrai irRodyti visą konkordanso eilutę
[115] (75 proc. respondentų), o taip pat skatinami švietimo institucijos ir kolegų (abu motyvus pasirinko 26 proc. respondentų):Rodyti visą konkordanso eilutę
[116] švietimo politika ir priemonės, kurios skatina švietimo institucijos atsinaujinimą. Universitete atliekami naujųRodyti visą konkordanso eilutę
[117] skaičius dvimečių institucijų, religinės švietimo institucijos, palaikančios stiprius ryšius su religinėmisRodyti visą konkordanso eilutę
[118] galimybę mokytis akademijose. Tai privačios švietimo institucijos, kurios, be tradicinių studijų, organizuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[119] diplomu, pažymėjimu ar kitu valstybės pripažintu švietimo institucijos išduotu pažymėjimu, nurodančiu, kad sėkmingaiRodyti visą konkordanso eilutę
[120] įtaką turi: - aiškus planavimas; - patikima švietimo institucijos infrastruktūra; - tinkamos paramos besimokantiesiemsRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins