[61] |
patvirtinančius lietuvių kalbos mokymąsi formaliojo | švietimo institucijoje | ir (arba) išlaikytą lietuvių kalbos įskaitą | |
[62] |
liudijantis, kad lietuvių kalbos formaliojo | švietimo institucijoje | mokytasi ne mažiau kaip pastaruosius ketverius | |
[63] |
projektuose, bendradarbiauti su suaugusiųjų | švietimo institucijomis | Europoje, geriau pažinti Europos Sąjungos šalių | |
[64] |
tyrimus; 6) kartu su visuomeninėmis suaugusiųjų | švietimo institucijomis | steigia suaugusiųjų švietimo informacinius | |
[65] |
akredituojanti agentūra, bendradarbiaudama su | švietimo institucijomis, | parengia standartus. • Savianalizė: akreditacijos | |
[66] |
švietimo principais ir sistema, švietimo politika, | švietimo institucijomis, | mokytojais, mokiniais, pastatais ir mokymo įranga, | |
[67] |
demografinę situaciją, bendradarbiavimą su kitomis | švietimo institucijomis | ir suinteresuotomis šalimis (pvz.: darbdaviai, | |
[68] |
aukštosios mokyklos. Dalis jų kartu su kitomis | švietimo institucijomis | yra apsijungusios į LieDM tinklą. LieDM tinklas | |
[69] |
bendradarbiavimo su mokslo ir studijų ar kitomis | švietimo institucijomis | patirties. 9. Studentai turi tenkinti bent vieną | |
[70] |
Lietuvos piliečių saitus su šalies mokslo ir | švietimo institucijomis, | sustiprinti jų socialinius ryšius šalyje. | |
[71] |
ir „ministerijų funkcijų perdavimas vietos | švietimo institucijoms, | bendruomenėms, povidurinio mokymo įstaigoms | |
[72] |
kad vienos iš šių sistemų labiau tinkamos | švietimo institucijoms, | kitos – mažiau. Pasirenkant svarbu įvertinti | |
[73] |
priežasties siūloma pačioms suaugusiųjų | švietimo institucijoms | nuosekliai plėtoti UDC veiklą, atsižvelgiant | |
[74] |
universalius daugiafunkcinius centrus“, suaugusiųjų | švietimo institucijoms | renovuoti ir aprūpinti šiuolaikinėmis mokymo | |
[75] |
universalius daugiafunkcinius centrus“, suaugusiųjų | švietimo institucijoms | renovuoti ir aprūpinti šiuolaikinėmis mokymo | |
[76] |
lygmenyse Lietuvoje, kokios politinės rekomendacijos | švietimo institucijoms | sudaro sąlygas užtikrinti kalbinį pasirengimą, | |
[77] |
lygyje; pagrindiniai minimalūs reikalavimai | švietimo institucijoms, | kad šios galėtų užtikrinti ugdymo kokybę | |
[78] |
atitinka jų ir švietimo sistemos poreikius. | Švietimo institucijoms | taip pat yra rekomenduojama įdiegti vidaus audito/vertinimo | |
[79] |
besimokančiųjų ir darbo rinkos poreikių, | švietimo institucijoms | ir dėstytojams būtų suteikta laisvė projektuoti | |
[80] |
tolimesnę analizę, galima numatyti bei pateikti | švietimo institucijoms | priemones bei pasiūlymus, kurios padėtų spartinti | |
[81] |
duomenis apie JAV švietimo būklę, padėti | švietimo institucijoms | gerinti jų statistinių duomenų rinkimo ir | |
[82] |
darbo rinkos santykį. NADE standartai nuotolinio | švietimo institucijoms | yra rekomendacinio pobūdžio. Formalusis švietimas | |
[83] |
nesudaro konkurencijos nevalstybinėms nuotolinio | švietimo institucijoms, | nors valstybės iniciatyvos suaktyvinti nuotolinių | |
[84] |
ES struktūrinės paramos lėšomis Lietuvos | švietimo institucijoms | įgyvendinant projektus, sukurti iškritimo iš | |
[85] |
pajamų mokesčio dalį pervesti ir įvairioms | švietimo institucijoms. | Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas numato tikslines | |
[86] |
kūrėjams (mokslininkams, mokslo ar mokslo ir | švietimo institucijoms). | Atsakomybės subjekto atsiradimas mokslo komunikacijoje | |
[87] |
mokymo organizacijų atstovai. Ministerijai ir | švietimo institucijoms | padeda dirbti Studijų kokybės vertinimo centras. | |
[88] |
išsiunčiant nuorodas į anketą, patalpintą internete | švietimo institucijoms, | tame tarpe – LieDM tinklo narėms. Grįžo | |
[89] |
vadybos principai. Johnson (iš P.Vanago, 2004) | švietimo institucijoms | siūlo vadovautis šešiais kokybės vadybos | |
[90] |
23.2.2.2. profesinio orientavimo veiklas vykdančios | švietimo institucijos | yra orientuotas labiau į profesinio informavimo, | |