ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[61] patvirtinančius lietuvių kalbos mokymąsi formaliojo švietimo institucijoje ir (arba) išlaikytą lietuvių kalbos įskaitąRodyti visą konkordanso eilutę
[62] liudijantis, kad lietuvių kalbos formaliojo švietimo institucijoje mokytasi ne mažiau kaip pastaruosius ketveriusRodyti visą konkordanso eilutę
[63] projektuose, bendradarbiauti su suaugusiųjų švietimo institucijomis Europoje, geriau pažinti Europos Sąjungos šaliųRodyti visą konkordanso eilutę
[64] tyrimus; 6) kartu su visuomeninėmis suaugusiųjų švietimo institucijomis steigia suaugusiųjų švietimo informaciniusRodyti visą konkordanso eilutę
[65] akredituojanti agentūra, bendradarbiaudama su švietimo institucijomis, parengia standartus. • Savianalizė: akreditacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[66] švietimo principais ir sistema, švietimo politika, švietimo institucijomis, mokytojais, mokiniais, pastatais ir mokymo įranga,Rodyti visą konkordanso eilutę
[67] demografinę situaciją, bendradarbiavimą su kitomis švietimo institucijomis ir suinteresuotomis šalimis (pvz.: darbdaviai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[68] aukštosios mokyklos. Dalis jų kartu su kitomis švietimo institucijomis yra apsijungusios į LieDM tinklą. LieDM tinklasRodyti visą konkordanso eilutę
[69] bendradarbiavimo su mokslo ir studijų ar kitomis švietimo institucijomis patirties. 9. Studentai turi tenkinti bent vienąRodyti visą konkordanso eilutę
[70] Lietuvos piliečių saitus su šalies mokslo ir švietimo institucijomis, sustiprinti jų socialinius ryšius šalyje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[71] ir „ministerijų funkcijų perdavimas vietos švietimo institucijoms, bendruomenėms, povidurinio mokymo įstaigomsRodyti visą konkordanso eilutę
[72] kad vienos iš šių sistemų labiau tinkamos švietimo institucijoms, kitos – mažiau. Pasirenkant svarbu įvertintiRodyti visą konkordanso eilutę
[73] priežasties siūloma pačioms suaugusiųjų švietimo institucijoms nuosekliai plėtoti UDC veiklą, atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[74] universalius daugiafunkcinius centrus“, suaugusiųjų švietimo institucijoms renovuoti ir aprūpinti šiuolaikinėmis mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[75] universalius daugiafunkcinius centrus“, suaugusiųjų švietimo institucijoms renovuoti ir aprūpinti šiuolaikinėmis mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[76] lygmenyse Lietuvoje, kokios politinės rekomendacijos švietimo institucijoms sudaro sąlygas užtikrinti kalbinį pasirengimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[77] lygyje; pagrindiniai minimalūs reikalavimai švietimo institucijoms, kad šios galėtų užtikrinti ugdymo kokybęRodyti visą konkordanso eilutę
[78] atitinka jų ir švietimo sistemos poreikius. Švietimo institucijoms taip pat yra rekomenduojama įdiegti vidaus audito/vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[79] besimokančiųjų ir darbo rinkos poreikių, švietimo institucijoms ir dėstytojams būtų suteikta laisvė projektuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[80] tolimesnę analizę, galima numatyti bei pateikti švietimo institucijoms priemones bei pasiūlymus, kurios padėtų spartintiRodyti visą konkordanso eilutę
[81] duomenis apie JAV švietimo būklę, padėti švietimo institucijoms gerinti jų statistinių duomenų rinkimo irRodyti visą konkordanso eilutę
[82] darbo rinkos santykį. NADE standartai nuotolinio švietimo institucijoms yra rekomendacinio pobūdžio. Formalusis švietimasRodyti visą konkordanso eilutę
[83] nesudaro konkurencijos nevalstybinėms nuotolinio švietimo institucijoms, nors valstybės iniciatyvos suaktyvinti nuotoliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[84] ES struktūrinės paramos lėšomis Lietuvos švietimo institucijoms įgyvendinant projektus, sukurti iškritimo išRodyti visą konkordanso eilutę
[85] pajamų mokesčio dalį pervesti ir įvairioms švietimo institucijoms. Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas numato tikslinesRodyti visą konkordanso eilutę
[86] kūrėjams (mokslininkams, mokslo ar mokslo ir švietimo institucijoms). Atsakomybės subjekto atsiradimas mokslo komunikacijojeRodyti visą konkordanso eilutę
[87] mokymo organizacijų atstovai. Ministerijai ir švietimo institucijoms padeda dirbti Studijų kokybės vertinimo centras.Rodyti visą konkordanso eilutę
[88] išsiunčiant nuorodas į anketą, patalpintą internete švietimo institucijoms, tame tarpe – LieDM tinklo narėms. GrįžoRodyti visą konkordanso eilutę
[89] vadybos principai. Johnson (iš P.Vanago, 2004) švietimo institucijoms siūlo vadovautis šešiais kokybės vadybosRodyti visą konkordanso eilutę
[90] 23.2.2.2. profesinio orientavimo veiklas vykdančios švietimo institucijos yra orientuotas labiau į profesinio informavimo,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins