[301] |
kasininko specialybių absolventai, remdamiesi | švietimo institucijų | bendradarbiavimo sutartimi, iš karto gali tęsti | |
[302] |
administravime SVV plėtros valstybinis reguliavimas | švietimo institucijų | administravimas švietimo vadyba tarptautinio | |
[303] |
programose. • Privačių ne pelno povidurinio | švietimo institucijų | grupė pasižymi didžiule įvairove. Joje yra | |
[304] |
užtikrinimą orientuotą vadybos kultūrą 23.Plėtoti | švietimo institucijų | vertinimą ir konsultavimą Švietimo ir mokslo | |
[305] |
Akredituotos 28 vidurinio ugdymo programos. Plėtojant | švietimo institucijų | vertinimą ir konsultavimą 2007 m. įvertinta | |
[306] |
turinį. 8.2.4. MKC prisideda prie pedagogų, | švietimo institucijų | vadovų kvalifikacijos tobulinimo, teikia pasiūlymus | |
[307] |
ir pareigas, kaip ir kitų atitinkamos pakopos | švietimo institucijų | dėstytojai ir studentai. 3. Lietuvos Respublika | |
[308] |
turinčių asmenų, profesinių organizacijų, | švietimo institucijų, | arba pasisiūlę patys. Jie turi: - aiškų nusiteikimą | |
[309] |
yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio | švietimo institucijų. | Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos | |
[310] |
yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio | švietimo institucijų, | įsteigta Norvegijos nuotolinio švietimo asociacija | |
[311] |
15-oje akredituotų nevalstybinių nuotolinio | švietimo institucijų | kiekvienais metais teikiama apie 700 nuotolinio | |
[312] |
bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo | švietimo institucijų, | organizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginius | |
[313] |
bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo | švietimo institucijų, | organizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginius | |
[314] |
priemonėmis; 2.4. skatina abipusiškai naudingas | švietimo institucijų | bendradarbiavimo su informacinių technologijų | |
[315] |
besimokančiojo poreikių ir tai savo ruožtu mažina | švietimo institucijų | konkurencingumą. Dažnai tai lemia nepakankama | |
[316] |
nepritaikytas prie besimokančiojo poreikių, tai mažina | švietimo institucijų | konkurencingumą. Dažnai tai lemia nepakankama | |
[317] |
sąlygų sudarymui, ryšių tarp skirtingo lygmens | švietimo institucijų | stiprinimui. 2001 m. sukurtas Lietuvos Nacionalinis | |
[318] |
lygis); - aukštosios mokyklos (ISCED 5-6 lygis) | Švietimo institucijų, | kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis | |
[319] |
užsienio politiką: * užtikrinamas Lietuvos | švietimo institucijų | dalyvavimas tarptautinių organizacijų, kurių | |
[320] |
taikant IKT aptarti; 10.2. bus rengiami kursai | švietimo institucijų | vadybininkams (kasmet ne mažiau kaip 10 seminarų), | |
[321] |
suteikti galimybę šio universiteto ir kitų | švietimo institucijų | dėstytojams plėtoti savo kompetenciją nuotolinio | |
[322] |
Lietuvos aukštojo mokslo ir kaip kurių kitų | švietimo institucijų | dėstytojų patirtį nuotolinio mokymo(-si) turinio | |
[323] |
jų didžiulę priklausomybę nuo visų kitų | švietimo institucijų | — pradinio, bendrojo ir aukšesniojo lavinimo | |
[324] |
– suteikti galimybę mokytojams ir kitiems | švietimo institucijų | darbuotojams gilinti žinias, tobulinti profesinius | |
[325] |
– suteikti galimybę mokytojams ir kitiems | švietimo institucijų | darbuotojams plėsti žinias, tobulinti profesinius | |
[326] |
mokymo(-si) proceso dalyvių atsiliepimus, kintant | švietimo institucijų, | dėstytojų ar besimokančiųjų poreikių pobūdžiui. | |
[327] |
vystymasis, inovacijų plėtra reikalauja, kad | švietimo institucijų | ir švietimo pagalbos įstaigų, teikiančių | |
[328] |
rengimo centrai, kurie turi licencijas ir yra | švietimo institucijų | sąraše (isp. Ley de Ordenación General del | |
[329] |
Apklausoje dalyvavo 101 dėstytojas iš įvairių | švietimo institucijų. | Visi dėstytojai ir mokytojai dalyvavo Kauno | |
[330] |
prieinamumas Lietuva turi neblogai išplėtotą | švietimo institucijų | tinklą (3.8 lentelė). Bendrojo lavinimo mokyklos | |