ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[301] kasininko specialybių absolventai, remdamiesi švietimo institucijų bendradarbiavimo sutartimi, iš karto gali tęstiRodyti visą konkordanso eilutę
[302] administravime SVV plėtros valstybinis reguliavimas švietimo institucijų administravimas švietimo vadyba tarptautinioRodyti visą konkordanso eilutę
[303] programose. • Privačių ne pelno povidurinio švietimo institucijų grupė pasižymi didžiule įvairove. Joje yraRodyti visą konkordanso eilutę
[304] užtikrinimą orientuotą vadybos kultūrą 23.Plėtoti švietimo institucijų vertinimą ir konsultavimą Švietimo ir moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[305] Akredituotos 28 vidurinio ugdymo programos. Plėtojant švietimo institucijų vertinimą ir konsultavimą 2007 m. įvertintaRodyti visą konkordanso eilutę
[306] turinį. 8.2.4. MKC prisideda prie pedagogų, švietimo institucijų vadovų kvalifikacijos tobulinimo, teikia pasiūlymusRodyti visą konkordanso eilutę
[307] ir pareigas, kaip ir kitų atitinkamos pakopos švietimo institucijų dėstytojai ir studentai. 3. Lietuvos RespublikaRodyti visą konkordanso eilutę
[308] turinčių asmenų, profesinių organizacijų, švietimo institucijų, arba pasisiūlę patys. Jie turi: - aiškų nusiteikimąRodyti visą konkordanso eilutę
[309] yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų. Didžiausios nuotolinio švietimo institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[310] yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų, įsteigta Norvegijos nuotolinio švietimo asociacijaRodyti visą konkordanso eilutę
[311] 15-oje akredituotų nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų kiekvienais metais teikiama apie 700 nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[312] bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginiusRodyti visą konkordanso eilutę
[313] bendradarbiavimą tarp formaliojo ir neformaliojo švietimo institucijų, organizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginiusRodyti visą konkordanso eilutę
[314] priemonėmis; 2.4. skatina abipusiškai naudingas švietimo institucijų bendradarbiavimo su informacinių technologijųRodyti visą konkordanso eilutę
[315] besimokančiojo poreikių ir tai savo ruožtu mažina švietimo institucijų konkurencingumą. Dažnai tai lemia nepakankamaRodyti visą konkordanso eilutę
[316] nepritaikytas prie besimokančiojo poreikių, tai mažina švietimo institucijų konkurencingumą. Dažnai tai lemia nepakankamaRodyti visą konkordanso eilutę
[317] sąlygų sudarymui, ryšių tarp skirtingo lygmens švietimo institucijų stiprinimui. 2001 m. sukurtas Lietuvos NacionalinisRodyti visą konkordanso eilutę
[318] lygis); - aukštosios mokyklos (ISCED 5-6 lygis) Švietimo institucijų, kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalisRodyti visą konkordanso eilutę
[319] užsienio politiką: * užtikrinamas Lietuvos švietimo institucijų dalyvavimas tarptautinių organizacijų, kuriųRodyti visą konkordanso eilutę
[320] taikant IKT aptarti; 10.2. bus rengiami kursai švietimo institucijų vadybininkams (kasmet ne mažiau kaip 10 seminarų),Rodyti visą konkordanso eilutę
[321] suteikti galimybę šio universiteto ir kitų švietimo institucijų dėstytojams plėtoti savo kompetenciją nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[322] Lietuvos aukštojo mokslo ir kaip kurių kitų švietimo institucijų dėstytojų patirtį nuotolinio mokymo(-si) turinioRodyti visą konkordanso eilutę
[323] jų didžiulę priklausomybę nuo visų kitų švietimo institucijų — pradinio, bendrojo ir aukšesniojo lavinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[324] – suteikti galimybę mokytojams ir kitiems švietimo institucijų darbuotojams gilinti žinias, tobulinti profesiniusRodyti visą konkordanso eilutę
[325] – suteikti galimybę mokytojams ir kitiems švietimo institucijų darbuotojams plėsti žinias, tobulinti profesiniusRodyti visą konkordanso eilutę
[326] mokymo(-si) proceso dalyvių atsiliepimus, kintant švietimo institucijų, dėstytojų ar besimokančiųjų poreikių pobūdžiui.Rodyti visą konkordanso eilutę
[327] vystymasis, inovacijų plėtra reikalauja, kad švietimo institucijų ir švietimo pagalbos įstaigų, teikiančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[328] rengimo centrai, kurie turi licencijas ir yra švietimo institucijų sąraše (isp. Ley de Ordenación General delRodyti visą konkordanso eilutę
[329] Apklausoje dalyvavo 101 dėstytojas iš įvairių švietimo institucijų. Visi dėstytojai ir mokytojai dalyvavo KaunoRodyti visą konkordanso eilutę
[330] prieinamumas Lietuva turi neblogai išplėtotą švietimo institucijų tinklą (3.8 lentelė). Bendrojo lavinimo mokyklosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins