[271] |
(toliau – UDC) steigimo ir plėtros suaugusiųjų | švietimo institucijų | pagrindu privalumai, trūkumai, galimybės ir | |
[272] |
tikslas – sukurti sąlygas esamų suaugusiųjų | švietimo institucijų | pagrindu plėtoti modernius lanksčius universalius | |
[273] |
Sąjungos – 9,6 proc.); 5.3.2. UDC suaugusiųjų | švietimo institucijų | pagrindu galėtų būti plėtojami tiek miestuose, | |
[274] |
suteikimas 6.1 Remiamos veiklos: 1. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | plėtra ir tinklaveikos kūrimas. 2. Mokymai, | |
[275] |
baigė įgyvendinti projektą „Suaugusiųjų | švietimo institucijų | plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijas | |
[276] |
2006–2008 m. įgyvendintas projektas „Suaugusiųjų | švietimo institucijų | plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijas | |
[277] |
baigė įgyvendinti projektą „Suaugusiųjų | švietimo institucijų | plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijas | |
[278] |
(ketvirčiais) Paramos suma, mln. Lt. 1. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | plėtros analizė. 2. Bendrųjų kompetencijų | |
[279] |
juridinio asmens teises. Lietuvos suaugusiųjų | švietimo institucijų | raidos dinaminį procesą atspindi naujai įsikūrusios | |
[280] |
pritaikyti mokymosi priemones, stiprinti suaugusiųjų | švietimo institucijų | sąveiką. * Mokymosi visą gyvenimą užtikrinimo | |
[281] |
pritaikyti mokymosi priemones, stiprinti suaugusiųjų | švietimo institucijų | sąveiką. 11.13. Neišnaudojamas neformaliojo | |
[282] |
galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniu | |
[283] |
galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniu | |
[284] |
vertinimo tyrimo (PIAAC) atlikimas. 1. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | stiprinimo veikla ir bendradarbiavimo tinklų | |
[285] |
suaugusiųjų švietimo institucijos. 12.8. Suaugusiųjų | švietimo institucijų | techniniai projektai arba supaprastinti techniniai | |
[286] |
institucijos; 17.2. turi būti parengti suaugusiųjų | švietimo institucijų | techniniai projektai arba supaprastinti techniniai | |
[287] |
institucijos 12 Pateiktas dokumentas: suaugusiųjų | švietimo institucijų | techniniai projektai arba supaprastinti techniniai | |
[288] |
padeda kurti bendradarbiaujančių suaugusiųjų | švietimo institucijų | tinklą, padeda keistis informacija, programomis, | |
[289] |
šanso mokyklų patirtį. 3. Plėsti suaugusiųjų | švietimo institucijų | tinklą, atgaivinti liaudies universitetus. 4. | |
[290] |
besirūpinantys padaliniai, buvo reformuotas suaugusiųjų | švietimo institucijų | tinklas. Lietuvos švietimo koncepcijoje (1992 | |
[291] |
institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis suaugusiųjų | švietimo institucijų | tinklas. 18.1.8. Parengta profesinio mokymo kokybės | |
[292] |
institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis suaugusiųjų | švietimo institucijų | tinklas. 18.2. Praktinio profesinio mokymo išteklių | |
[293] |
sričiai priklausančių neformaliojo suaugusiųjų | švietimo institucijų | veiklą; užsako ir remia neformaliojo suaugusiųjų | |
[294] |
sričiai priklausančių neformaliojo suaugusiųjų | švietimo institucijų | veiklą; 2) užsako neformaliojo suaugusiųjų | |
[295] |
virtualias paslaugas Lietuvos mokslo ir studijų, | švietimo institucijų | darbuotojams, studentams, mokiniams, gyventojams | |
[296] |
pasauliu. * Visais lygmenimis reikėtų stiprinti | švietimo institucijų | ir išorės šalių, visų pirma darbo rinkos, | |
[297] |
sistemos valdymui įtakos turi numatomas skirtingas | švietimo institucijų | (bendrojo lavinimo, profesinių ir aukštųjų | |
[298] |
profesinio orientavimo veiklų, vykdomų skirtingais | švietimo institucijų | lygmenimis (bendrojo lavinimo, profesinėse ir | |
[299] |
sričių teisės aktus. 2 straipsnis Šalys skatins | švietimo institucijų | ir mokslo įstaigų, priskiriamų abiejų valstybių | |
[300] |
plėtoti bendradarbiavimą tarp savivaldybių, | švietimo institucijų, | darbo pasaulio ir socialinių partnerių. Neformaliojo | |