ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[271] (toliau – UDC) steigimo ir plėtros suaugusiųjų švietimo institucijų pagrindu privalumai, trūkumai, galimybės irRodyti visą konkordanso eilutę
[272] tikslas – sukurti sąlygas esamų suaugusiųjų švietimo institucijų pagrindu plėtoti modernius lanksčius universaliusRodyti visą konkordanso eilutę
[273] Sąjungos – 9,6 proc.); 5.3.2. UDC suaugusiųjų švietimo institucijų pagrindu galėtų būti plėtojami tiek miestuose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[274] suteikimas 6.1 Remiamos veiklos: 1. Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtra ir tinklaveikos kūrimas. 2. Mokymai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[275] baigė įgyvendinti projektą „Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijasRodyti visą konkordanso eilutę
[276] 2006–2008 m. įgyvendintas projektas „Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijasRodyti visą konkordanso eilutę
[277] baigė įgyvendinti projektą „Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtra teikiant šiuolaikines kompetencijasRodyti visą konkordanso eilutę
[278] (ketvirčiais) Paramos suma, mln. Lt. 1. Suaugusiųjų švietimo institucijų plėtros analizė. 2. Bendrųjų kompetencijųRodyti visą konkordanso eilutę
[279] juridinio asmens teises. Lietuvos suaugusiųjų švietimo institucijų raidos dinaminį procesą atspindi naujai įsikūrusiosRodyti visą konkordanso eilutę
[280] pritaikyti mokymosi priemones, stiprinti suaugusiųjų švietimo institucijų sąveiką. * Mokymosi visą gyvenimą užtikrinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[281] pritaikyti mokymosi priemones, stiprinti suaugusiųjų švietimo institucijų sąveiką. 11.13. Neišnaudojamas neformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[282] galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų švietimo institucijų sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniuRodyti visą konkordanso eilutę
[283] galimybes priemonių įgyvendinimas. 8. Suaugusiųjų švietimo institucijų sąveikos stiprinimas nacionaliniu, regioniniuRodyti visą konkordanso eilutę
[284] vertinimo tyrimo (PIAAC) atlikimas. 1. Suaugusiųjų švietimo institucijų stiprinimo veikla ir bendradarbiavimo tinklųRodyti visą konkordanso eilutę
[285] suaugusiųjų švietimo institucijos. 12.8. Suaugusiųjų švietimo institucijų techniniai projektai arba supaprastinti techniniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[286] institucijos; 17.2. turi būti parengti suaugusiųjų švietimo institucijų techniniai projektai arba supaprastinti techniniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[287] institucijos 12 Pateiktas dokumentas: suaugusiųjų švietimo institucijų techniniai projektai arba supaprastinti techniniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[288] padeda kurti bendradarbiaujančių suaugusiųjų švietimo institucijų tinklą, padeda keistis informacija, programomis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[289] šanso mokyklų patirtį. 3. Plėsti suaugusiųjų švietimo institucijų tinklą, atgaivinti liaudies universitetus. 4.Rodyti visą konkordanso eilutę
[290] besirūpinantys padaliniai, buvo reformuotas suaugusiųjų švietimo institucijų tinklas. Lietuvos švietimo koncepcijoje (1992Rodyti visą konkordanso eilutę
[291] institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis suaugusiųjų švietimo institucijų tinklas. 18.1.8. Parengta profesinio mokymo kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[292] institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis suaugusiųjų švietimo institucijų tinklas. 18.2. Praktinio profesinio mokymo ištekliųRodyti visą konkordanso eilutę
[293] sričiai priklausančių neformaliojo suaugusiųjų švietimo institucijų veiklą; užsako ir remia neformaliojo suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[294] sričiai priklausančių neformaliojo suaugusiųjų švietimo institucijų veiklą; 2) užsako neformaliojo suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[295] virtualias paslaugas Lietuvos mokslo ir studijų, švietimo institucijų darbuotojams, studentams, mokiniams, gyventojamsRodyti visą konkordanso eilutę
[296] pasauliu. * Visais lygmenimis reikėtų stiprinti švietimo institucijų ir išorės šalių, visų pirma darbo rinkos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[297] sistemos valdymui įtakos turi numatomas skirtingas švietimo institucijų (bendrojo lavinimo, profesinių ir aukštųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[298] profesinio orientavimo veiklų, vykdomų skirtingais švietimo institucijų lygmenimis (bendrojo lavinimo, profesinėse irRodyti visą konkordanso eilutę
[299] sričių teisės aktus. 2 straipsnis Šalys skatins švietimo institucijų ir mokslo įstaigų, priskiriamų abiejų valstybiųRodyti visą konkordanso eilutę
[300] plėtoti bendradarbiavimą tarp savivaldybių, švietimo institucijų, darbo pasaulio ir socialinių partnerių. NeformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins