[211] |
būti paskirti atsakingi asmenys už IKT diegimą | švietimo institucijose. | 7. Už IKT diegimo mokykloje koordinavimą atsakingas | |
[212] |
kitais LieDM centrais mokslo ir studijų bei | švietimo institucijose. | 2009 m. VDU DSC vykdė Lietuvos virtualaus universiteto | |
[213] |
tiria, analizuoja pokyčius, kaip apskrities | švietimo institucijose | įgyvendinama valstybinė švietimo politika. | |
[214] |
galimybes mokytis jiems patogioje aplinkoje – | švietimo institucijose, | darbe, laisvalaikiu, įtraukti suinteresuotas | |
[215] |
tinkamas pramonei ar verslui ir sunkiau adaptuojamas | švietimo institucijose. | Argumentų už ir prieš yra įvairių, tad šis | |
[216] |
metais buvo įsteigta ANECA, kuri šiuo metu vykdo | švietimo institucijų | vertinimo programą (angl. Program of Institutional | |
[217] |
diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų | švietimo institucijų | 8 Moksleivių, studentų, mokytojų, dėstytojų, | |
[218] |
vadybos sistemas, skaičius ir dalis nuo visų | švietimo institucijų, | iš kurių: - profesinio mokymo institucijos | |
[219] |
nuoseklumo, kuriama sistema dar neapima visų | švietimo institucijų | lygmenų ir viso teiktinų paslaugų spektro; | |
[220] |
pakankamas, nes apima tik mažą dalį visų | švietimo institucijų, | visai neapima švietimo pagalbos įstaigų; 23.2.2.2. | |
[221] |
sistemoje sunkiau motyvuojamas dėl valstybinių | švietimo institucijų | dominavimo; taip pat profesinių mokyklų atstovai | |
[222] |
pagrindinis elementas, kuris suteikia esmę ir turinį | švietimo institucijų | veiklos analizei ir leidžia gerinti kokybę. | |
[223] |
NKI – institucija, užpildanti tradicinių | švietimo institucijų | infrastruktūros „spragas“ prieinamumo prasme | |
[224] |
atitinkančias mokymo ir studijų programas, tobulinti | švietimo institucijų | pedagoginio personalo kvalifikaciją ir įvykdyti | |
[225] |
gyvenimą strategijos įgyvendinimo tikslo tobulinti | švietimo institucijų | vadovų kvalifikaciją, naudojant kompetencijomis | |
[226] |
mokymo/studijų programų ir jas teikiančių | švietimo institucijų | atitikimą teisės aktų ir kitų normatyvinių | |
[227] |
Profesinis testavimas reikalauja bendradarbiavimo tarp | švietimo institucijų, | darbdavių ir įdarbinimo įstaigų. Norvegijoje | |
[228] |
pagrindinį vaidmenį skatindama dialogą tarp | švietimo institucijų | ir sporto sektoriaus organizacijų. Dinamiškas | |
[229] |
lavinimui bei persikvalifikavimui. Derybos tarp | švietimo institucijų | ir verslo atstovų jau prasidėjo - pavyko užmegzti | |
[230] |
yra įvertinti švietimą ir mokymą, tačiau | švietimo institucijų | bendroji veikla yra vertinama tik gavus išankstinį | |
[231] |
centrų (isp. centros asociados), kurie yra šių | švietimo institucijų | akademinės struktūros sudėtinės dalys. Studijų | |
[232] |
lokalius studijų centrų tinklus, kurie yra šių | švietimo institucijų | akademinės struktūros sudėtinės dalys. Pavyzdžiui, | |
[233] |
bendradarbiavimo tinklą tarp Šiaurės ir Baltijos šalių | švietimo institucijų | ir mokyklų siekiant plėtoti inovacinį internetu | |
[234] |
bendradarbiavimą tarp dalyvaujančių šalių | švietimo institucijų, | siekiančiai sukurti, plėtoti ir viešinti rezultatus | |
[235] |
Baltic EXPRO+, kurio metu veikė Baltijos šalių | švietimo institucijų | vykdytų tarptautinių projektų paroda, pristatyta | |
[236] |
pagrindiniai principai), padedančiais aiškiai suvokti | švietimo institucijų | misiją naudojant IKT ugdymui, mokymui ir mokymuisi, | |
[237] |
dėstytojų, dėstomų dalykų laisvės ar sumažinti | švietimo institucijų | galių vietiniu ar nacionaliniu lygmenimis. „Tuning“ | |
[238] |
anketą internete. Tyrimo populiaciją sudaro | švietimo institucijų | atstovai. Tarp respondentų dominuoja asmenys, | |
[239] |
Partneris 6.5 Tikslinės grupės Suaugusiųjų | švietimo institucijų | administracijos personalas, andragogai, dėstytojai, | |
[240] |
veiklos tikslas – modernizuoti suaugusiųjų | švietimo institucijų | (ar kitų tai veiklai pritaikytinų patalpų) | |