ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[211] būti paskirti atsakingi asmenys už IKT diegimą švietimo institucijose. 7. Už IKT diegimo mokykloje koordinavimą atsakingasRodyti visą konkordanso eilutę
[212] kitais LieDM centrais mokslo ir studijų bei švietimo institucijose. 2009 m. VDU DSC vykdė Lietuvos virtualaus universitetoRodyti visą konkordanso eilutę
[213] tiria, analizuoja pokyčius, kaip apskrities švietimo institucijose įgyvendinama valstybinė švietimo politika.Rodyti visą konkordanso eilutę
[214] galimybes mokytis jiems patogioje aplinkoje – švietimo institucijose, darbe, laisvalaikiu, įtraukti suinteresuotasRodyti visą konkordanso eilutę
[215] tinkamas pramonei ar verslui ir sunkiau adaptuojamas švietimo institucijose. Argumentų už ir prieš yra įvairių, tad šisRodyti visą konkordanso eilutę
[216] metais buvo įsteigta ANECA, kuri šiuo metu vykdo švietimo institucijų vertinimo programą (angl. Program of InstitutionalRodyti visą konkordanso eilutę
[217] diegia kokybės vadybos sistemas, dalis nuo visų švietimo institucijų 8 Moksleivių, studentų, mokytojų, dėstytojų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[218] vadybos sistemas, skaičius ir dalis nuo visų švietimo institucijų, iš kurių: - profesinio mokymo institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[219] nuoseklumo, kuriama sistema dar neapima visų švietimo institucijų lygmenų ir viso teiktinų paslaugų spektro;Rodyti visą konkordanso eilutę
[220] pakankamas, nes apima tik mažą dalį visų švietimo institucijų, visai neapima švietimo pagalbos įstaigų; 23.2.2.2.Rodyti visą konkordanso eilutę
[221] sistemoje sunkiau motyvuojamas dėl valstybinių švietimo institucijų dominavimo; taip pat profesinių mokyklų atstovaiRodyti visą konkordanso eilutę
[222] pagrindinis elementas, kuris suteikia esmę ir turinį švietimo institucijų veiklos analizei ir leidžia gerinti kokybę.Rodyti visą konkordanso eilutę
[223] NKI – institucija, užpildanti tradicinių švietimo institucijų infrastruktūros „spragas“ prieinamumo prasmeRodyti visą konkordanso eilutę
[224] atitinkančias mokymo ir studijų programas, tobulinti švietimo institucijų pedagoginio personalo kvalifikaciją ir įvykdytiRodyti visą konkordanso eilutę
[225] gyvenimą strategijos įgyvendinimo tikslo tobulinti švietimo institucijų vadovų kvalifikaciją, naudojant kompetencijomisRodyti visą konkordanso eilutę
[226] mokymo/studijų programų ir jas teikiančių švietimo institucijų atitikimą teisės aktų ir kitų normatyviniųRodyti visą konkordanso eilutę
[227] Profesinis testavimas reikalauja bendradarbiavimo tarp švietimo institucijų, darbdavių ir įdarbinimo įstaigų. NorvegijojeRodyti visą konkordanso eilutę
[228] pagrindinį vaidmenį skatindama dialogą tarp švietimo institucijų ir sporto sektoriaus organizacijų. DinamiškasRodyti visą konkordanso eilutę
[229] lavinimui bei persikvalifikavimui. Derybos tarp švietimo institucijų ir verslo atstovų jau prasidėjo - pavyko užmegztiRodyti visą konkordanso eilutę
[230] yra įvertinti švietimą ir mokymą, tačiau švietimo institucijų bendroji veikla yra vertinama tik gavus išankstinįRodyti visą konkordanso eilutę
[231] centrų (isp. centros asociados), kurie yra šių švietimo institucijų akademinės struktūros sudėtinės dalys. StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[232] lokalius studijų centrų tinklus, kurie yra šių švietimo institucijų akademinės struktūros sudėtinės dalys. Pavyzdžiui,Rodyti visą konkordanso eilutę
[233] bendradarbiavimo tinklą tarp Šiaurės ir Baltijos šalių švietimo institucijų ir mokyklų siekiant plėtoti inovacinį internetu
[234] bendradarbiavimą tarp dalyvaujančių šalių švietimo institucijų, siekiančiai sukurti, plėtoti ir viešinti rezultatusRodyti visą konkordanso eilutę
[235] Baltic EXPRO+, kurio metu veikė Baltijos šalių švietimo institucijų vykdytų tarptautinių projektų paroda, pristatytaRodyti visą konkordanso eilutę
[236] pagrindiniai principai), padedančiais aiškiai suvokti švietimo institucijų misiją naudojant IKT ugdymui, mokymui ir mokymuisi,Rodyti visą konkordanso eilutę
[237] dėstytojų, dėstomų dalykų laisvės ar sumažinti švietimo institucijų galių vietiniu ar nacionaliniu lygmenimis. „Tuning“Rodyti visą konkordanso eilutę
[238] anketą internete. Tyrimo populiaciją sudaro švietimo institucijų atstovai. Tarp respondentų dominuoja asmenys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[239] Partneris 6.5 Tikslinės grupės Suaugusiųjų švietimo institucijų administracijos personalas, andragogai, dėstytojai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[240] veiklos tikslas – modernizuoti suaugusiųjų švietimo institucijų (ar kitų tai veiklai pritaikytinų patalpų)Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins