ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[181] suaugusiųjų švietimą įvairių tipų suaugusiųjų švietimo institucijose. 4.1. Rengti ir diegti mokymo programas, moduliusRodyti visą konkordanso eilutę
[182] suaugusiųjų švietimą įvairių tipų suaugusiųjų švietimo institucijose. 4.1. Rengti ir diegti mokymo programas, moduliusRodyti visą konkordanso eilutę
[183] agentūrų tinklalapiuose; 19.2. suaugusiųjų švietimo institucijose – atminimo lentos, įrengiamos kiekvienojeRodyti visą konkordanso eilutę
[184] pradėti UDC steigimo/plėtros suaugusiųjų švietimo institucijose idėjos diegimą miesto vietovėse, kuriose paprastaiRodyti visą konkordanso eilutę
[185] inicijavimas ir kt.; Dėl galutinio UDC suaugusiųjų švietimo institucijose teikiamų paslaugų sąrašo turėtų apsispręstiRodyti visą konkordanso eilutę
[186] kvalifikacijų standartus. Kokybės užtikrinimo procesas švietimo institucijose Šiuo metu kuriama vieninga pirminio ir tęstinioRodyti visą konkordanso eilutę
[187] kvalifikacijų standartus. Kokybės užtikrinimo procesas švietimo institucijose Šiuo metu kuriama vieninga pirminio ir tęstinioRodyti visą konkordanso eilutę
[188] formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijose ir laikę stojamuosius egzaminus į TurkijosRodyti visą konkordanso eilutę
[189] formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijose, pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yraRodyti visą konkordanso eilutę
[190] formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijose, pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yraRodyti visą konkordanso eilutę
[191] formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijose, pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yraRodyti visą konkordanso eilutę
[192] programose. • 2400 pelno siekiančiose povidurinio švietimo institucijose daugiausiai teikiamos profesinio mokymo programos.Rodyti visą konkordanso eilutę
[193] mokslo studentų skaičius – 209 900. Nuotolinio švietimo institucijose 2004 m. mokėsi 21 708 kursų dalyviai, iš jųRodyti visą konkordanso eilutę
[194] studentų, besimokančių tokiose nuotolinio švietimo institucijose, galimybę gauti federalinę paramą mokslo išlaidomsRodyti visą konkordanso eilutę
[195] svarbi veiklos dalis nevalstybinėse nuotolinio švietimo institucijose. Tai lėmė kelios priežastys: • nuotolinisRodyti visą konkordanso eilutę
[196] mokymąsi darbo aplinkoje, mokantis neformaliojo švietimo institucijose ar savarankiškai, atliekant savanorišką veikląRodyti visą konkordanso eilutę
[197] mokymąsi darbo aplinkoje, mokantis neformaliojo švietimo institucijose ar savarankiškai, atliekant savanorišką veikląRodyti visą konkordanso eilutę
[198] rodo, kad besimokantieji, kurie dirba/mokosi švietimo institucijose, dažniau teigiamai vertino situaciją, kad nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[199] dėstytojai galėtų dirbti įvairių lygių švietimo institucijose (Kopenhagos deklaracija 2002). Kaip teigia M.Rodyti visą konkordanso eilutę
[200] paminėta, tačiau aukštosiose mokyklose ir kitose švietimo institucijose studentai mokosi nuotoliniu būdu, ir ši mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[201] Nuotolinio mokymosi modeliai įvairiose Ispanijos švietimo institucijose atitinka šiuos nuotolinio mokymosi klasifikacijoseRodyti visą konkordanso eilutę
[202] reikšmę. Dirbantiesiems Lietuvos mokslo ir švietimo institucijose greta pedagoginio darbo yra numatoma mokslinėRodyti visą konkordanso eilutę
[203] moksliniuose institutuose), bet ir mokslo ir švietimo institucijose, paisant mokslo ir švietimo sąsajumo, yra atliekamaRodyti visą konkordanso eilutę
[204] mokymosi skirtingų Europos šalių mokslo ir švietimo institucijose pasiekimai. Kompetencijų ugdymas – tai segmentuotasRodyti visą konkordanso eilutę
[205] pažinime, tiek pažinimo perteikime ne tik formaliojo švietimo institucijose, bet ir dalyvaujant nevyriausybinių organizacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[206] švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo švietimo institucijose; lyčių lygybės skatinimas. Paraiškas konkursuiRodyti visą konkordanso eilutę
[207] švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo švietimo institucijose; lyčių lygybės skatinimas. Paremti projektaiRodyti visą konkordanso eilutę
[208] Prieinamumas Suaugusiųjų mokymas formaliojo švietimo institucijose Suaugusiems, stojantiems mokytis į formaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[209] nuomonės apie nuotolinio mokymo(si) elementus. Švietimo institucijose dirbantys teigiamai vertino teiginį, kad nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[210] lentelėje. Informantės I.1, I.2, I.3 dirba švietimo institucijose, yra mokslų daktarės ir užima aukštas pareigas.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins