[181] |
suaugusiųjų švietimą įvairių tipų suaugusiųjų | švietimo institucijose. | 4.1. Rengti ir diegti mokymo programas, modulius | |
[182] |
suaugusiųjų švietimą įvairių tipų suaugusiųjų | švietimo institucijose. | 4.1. Rengti ir diegti mokymo programas, modulius | |
[183] |
agentūrų tinklalapiuose; 19.2. suaugusiųjų | švietimo institucijose | – atminimo lentos, įrengiamos kiekvienoje | |
[184] |
pradėti UDC steigimo/plėtros suaugusiųjų | švietimo institucijose | idėjos diegimą miesto vietovėse, kuriose paprastai | |
[185] |
inicijavimas ir kt.; Dėl galutinio UDC suaugusiųjų | švietimo institucijose | teikiamų paslaugų sąrašo turėtų apsispręsti | |
[186] |
kvalifikacijų standartus. Kokybės užtikrinimo procesas | švietimo institucijose | Šiuo metu kuriama vieninga pirminio ir tęstinio | |
[187] |
kvalifikacijų standartus. Kokybės užtikrinimo procesas | švietimo institucijose | Šiuo metu kuriama vieninga pirminio ir tęstinio | |
[188] |
formaliojo švietimo sistemai priklausančiose | švietimo institucijose | ir laikę stojamuosius egzaminus į Turkijos | |
[189] |
formaliojo švietimo sistemai priklausančiose | švietimo institucijose, | pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yra | |
[190] |
formaliojo švietimo sistemai priklausančiose | švietimo institucijose, | pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yra | |
[191] |
formaliojo švietimo sistemai priklausančiose | švietimo institucijose, | pateikia dokumentus, patvirtinančius, kad yra | |
[192] |
programose. • 2400 pelno siekiančiose povidurinio | švietimo institucijose | daugiausiai teikiamos profesinio mokymo programos. | |
[193] |
mokslo studentų skaičius – 209 900. Nuotolinio | švietimo institucijose | 2004 m. mokėsi 21 708 kursų dalyviai, iš jų | |
[194] |
studentų, besimokančių tokiose nuotolinio | švietimo institucijose, | galimybę gauti federalinę paramą mokslo išlaidoms | |
[195] |
svarbi veiklos dalis nevalstybinėse nuotolinio | švietimo institucijose. | Tai lėmė kelios priežastys: • nuotolinis | |
[196] |
mokymąsi darbo aplinkoje, mokantis neformaliojo | švietimo institucijose | ar savarankiškai, atliekant savanorišką veiklą | |
[197] |
mokymąsi darbo aplinkoje, mokantis neformaliojo | švietimo institucijose | ar savarankiškai, atliekant savanorišką veiklą | |
[198] |
rodo, kad besimokantieji, kurie dirba/mokosi | švietimo institucijose, | dažniau teigiamai vertino situaciją, kad nuotolinio | |
[199] |
dėstytojai galėtų dirbti įvairių lygių | švietimo institucijose | (Kopenhagos deklaracija 2002). Kaip teigia M. | |
[200] |
paminėta, tačiau aukštosiose mokyklose ir kitose | švietimo institucijose | studentai mokosi nuotoliniu būdu, ir ši mokymosi | |
[201] |
Nuotolinio mokymosi modeliai įvairiose Ispanijos | švietimo institucijose | atitinka šiuos nuotolinio mokymosi klasifikacijose | |
[202] |
reikšmę. Dirbantiesiems Lietuvos mokslo ir | švietimo institucijose | greta pedagoginio darbo yra numatoma mokslinė | |
[203] |
moksliniuose institutuose), bet ir mokslo ir | švietimo institucijose, | paisant mokslo ir švietimo sąsajumo, yra atliekama | |
[204] |
mokymosi skirtingų Europos šalių mokslo ir | švietimo institucijose | pasiekimai. Kompetencijų ugdymas – tai segmentuotas | |
[205] |
pažinime, tiek pažinimo perteikime ne tik formaliojo | švietimo institucijose, | bet ir dalyvaujant nevyriausybinių organizacijų | |
[206] |
švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo | švietimo institucijose; | lyčių lygybės skatinimas. Paraiškas konkursui | |
[207] |
švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo | švietimo institucijose; | lyčių lygybės skatinimas. Paremti projektai | |
[208] |
Prieinamumas Suaugusiųjų mokymas formaliojo | švietimo institucijose | Suaugusiems, stojantiems mokytis į formaliojo | |
[209] |
nuomonės apie nuotolinio mokymo(si) elementus. | Švietimo institucijose | dirbantys teigiamai vertino teiginį, kad nuotolinio | |
[210] |
lentelėje. Informantės I.1, I.2, I.3 dirba | švietimo institucijose, | yra mokslų daktarės ir užima aukštas pareigas. | |