ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[151] – net 789. Tai galima paaiškinti tuo, kad švietimo institucijos, siųsdamos savo moksleivius ar studentus į užsienį,Rodyti visą konkordanso eilutę
[152] programoms, katedroms arba mokykloms, kurios yra švietimo institucijos dalys. Akredituotoji dalis gali būti, pavyzdžiui,Rodyti visą konkordanso eilutę
[153] profesinio orientavimo paslaugas teikia įvairios švietimo institucijos: bendrojo lavinimo, profesinės ir aukštosiosRodyti visą konkordanso eilutę
[154] techninio profilio profesinio mokymo įstaigose, švietimo institucijos administracijoje. Profesinio mokymo įstaigoseRodyti visą konkordanso eilutę
[155] techninio profilio profesinio mokymo įstaigoms, švietimo institucijos administracijai. Vis dėlto profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[156] kūrinio autoriaus, jo darbdavio - mokslo, mokslo ir švietimo institucijos, bendradarbiaujančių mokslo, mokslo ir studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[157] naudojimo teisiniai pagrindai sietini su mokslo ir švietimo institucijos intelektinės nuosavybės apsaugos politika irRodyti visą konkordanso eilutę
[158] veikla. Vis dažniau profesinio mokymo teikėjai ir švietimo institucijos kokybės tobulinimo srityje pasitelkia išorėsRodyti visą konkordanso eilutę
[159] Leidėjo", „Autoriaus -Darbdavio (mokslo, mokslo ir švietimo institucijos) - Leidėjo" teisių modeliais. Šiuose moksliniuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[160] partneriai: darbdaviai, profesinės sąjungos ir švietimo institucijos. Prie Profesinio mokymo metodikos centro įsteigtaRodyti visą konkordanso eilutę
[161] partneriai: darbdaviai, profesinės sąjungos ir švietimo institucijos. Šios grupės vykdo profesinio rengimo standartųRodyti visą konkordanso eilutę
[162] autoriaus, nei jo darbdavio (mokslo, mokslo ir švietimo institucijos) teisių mokslo kūrinių leidykloms suteikiamųRodyti visą konkordanso eilutę
[163] (20%), Autoriaus -Darbdavio (mokslo, mokslo ir švietimo institucijos) teisių modeliu mokslo institucijoms (44 %).Rodyti visą konkordanso eilutę
[164] autoriaus ir / arba jo darbdavio - mokslo, mokslo ir švietimo institucijos valia mokslinio kūrinio leidėjui perduodamomisRodyti visą konkordanso eilutę
[165] komunikacijos funkcijų realizavimą. Mokslo, mokslo ir švietimo institucijos, vidaus autorių teisių apsaugos politika, turinčiąRodyti visą konkordanso eilutę
[166] Dabar ypač svarbu, kad visų lygių ir formų švietimo institucijos sukurtų žmonėms tokias „sąlygas, pagrindusRodyti visą konkordanso eilutę
[167] programose, kurias siūlo licencijuotos formaliojo švietimo institucijos ir (arba) institucijos, turinčios teisę teiktiRodyti visą konkordanso eilutę
[168] reikalavimai, kuriuos turi atitikti egzaminai. Švietimo institucijos yra atsakingos už egzaminus. Jos turi užtikrintiRodyti visą konkordanso eilutę
[169] pasiekti. Užduotys paskiriamos atsakingiems švietimo institucijos asmenims, numatomi ištekliai ir įvykdymo terminai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[170] programos ar kvalifikacijos dalis Vyriausybės ar švietimo institucijos nustatyta arba aukštojo mokslo institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[171] programos ar kvalifikacijos dalis Vyriausybės ar švietimo institucijos nustatyta arba aukštojo mokslo institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[172] Remiantis 1992 m. Konstitucija, mokslas valstybinėse švietimo institucijose – valstybės ir savivaldybių bendrojo lavinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[173] Remiantis 1992 m. Konstitucija, mokslas valstybinėse švietimo institucijose – valstybės ir savivaldybių bendrojo lavinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[174] deleguotą misiją. Manoma, kad kokybės vadyba švietimo institucijose turėtų būti taikoma keturiose pagrindinėseRodyti visą konkordanso eilutę
[175] specialiųjų poreikių vaikų teisę būti ugdomiems švietimo institucijose, esančiose arčiausiai jų gyvenamosios vietos.Rodyti visą konkordanso eilutę
[176] plėtoti andragogines kompetencijas įvairų tipų švietimo institucijose. Norminių aktų skaičius Švietimo ir moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[177] nuotolinio mokymo(si) elementai dažniau taikomi švietimo institucijose (mokyklose, universitetuose) ir rečiau – versloRodyti visą konkordanso eilutę
[178] kokybės valdymo sistemų populiarumas kitų šalių švietimo institucijose bei populiarumas verslo įmonėse Lietuvoje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[179] skirtingose – užsienio ar tos pačios šalies – švietimo institucijose. ECTS, kaip kaupimo sistema, palengvina tokiųRodyti visą konkordanso eilutę
[180] rinkos mokymo centruose bei kitose suaugusiųjų švietimo institucijose. 2008 m. LSŠA baigė įgyvendinti Europos socialinioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins