[151] |
– net 789. Tai galima paaiškinti tuo, kad | švietimo institucijos, | siųsdamos savo moksleivius ar studentus į užsienį, | |
[152] |
programoms, katedroms arba mokykloms, kurios yra | švietimo institucijos | dalys. Akredituotoji dalis gali būti, pavyzdžiui, | |
[153] |
profesinio orientavimo paslaugas teikia įvairios | švietimo institucijos: | bendrojo lavinimo, profesinės ir aukštosios | |
[154] |
techninio profilio profesinio mokymo įstaigose, | švietimo institucijos | administracijoje. Profesinio mokymo įstaigose | |
[155] |
techninio profilio profesinio mokymo įstaigoms, | švietimo institucijos | administracijai. Vis dėlto profesinio mokymo | |
[156] |
kūrinio autoriaus, jo darbdavio - mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos, | bendradarbiaujančių mokslo, mokslo ir studijų | |
[157] |
naudojimo teisiniai pagrindai sietini su mokslo ir | švietimo institucijos | intelektinės nuosavybės apsaugos politika ir | |
[158] |
veikla. Vis dažniau profesinio mokymo teikėjai ir | švietimo institucijos | kokybės tobulinimo srityje pasitelkia išorės | |
[159] |
Leidėjo", „Autoriaus -Darbdavio (mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos) | - Leidėjo" teisių modeliais. Šiuose moksliniuose | |
[160] |
partneriai: darbdaviai, profesinės sąjungos ir | švietimo institucijos. | Prie Profesinio mokymo metodikos centro įsteigta | |
[161] |
partneriai: darbdaviai, profesinės sąjungos ir | švietimo institucijos. | Šios grupės vykdo profesinio rengimo standartų | |
[162] |
autoriaus, nei jo darbdavio (mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos) | teisių mokslo kūrinių leidykloms suteikiamų | |
[163] |
(20%), Autoriaus -Darbdavio (mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos) | teisių modeliu mokslo institucijoms (44 %). | |
[164] |
autoriaus ir / arba jo darbdavio - mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos | valia mokslinio kūrinio leidėjui perduodamomis | |
[165] |
komunikacijos funkcijų realizavimą. Mokslo, mokslo ir | švietimo institucijos, | vidaus autorių teisių apsaugos politika, turinčią | |
[166] |
Dabar ypač svarbu, kad visų lygių ir formų | švietimo institucijos | sukurtų žmonėms tokias „sąlygas, pagrindus | |
[167] |
programose, kurias siūlo licencijuotos formaliojo | švietimo institucijos | ir (arba) institucijos, turinčios teisę teikti | |
[168] |
reikalavimai, kuriuos turi atitikti egzaminai. | Švietimo institucijos | yra atsakingos už egzaminus. Jos turi užtikrinti | |
[169] |
pasiekti. Užduotys paskiriamos atsakingiems | švietimo institucijos | asmenims, numatomi ištekliai ir įvykdymo terminai. | |
[170] |
programos ar kvalifikacijos dalis Vyriausybės ar | švietimo institucijos | nustatyta arba aukštojo mokslo institucijos | |
[171] |
programos ar kvalifikacijos dalis Vyriausybės ar | švietimo institucijos | nustatyta arba aukštojo mokslo institucijos | |
[172] |
Remiantis 1992 m. Konstitucija, mokslas valstybinėse | švietimo institucijose | – valstybės ir savivaldybių bendrojo lavinimo | |
[173] |
Remiantis 1992 m. Konstitucija, mokslas valstybinėse | švietimo institucijose | – valstybės ir savivaldybių bendrojo lavinimo | |
[174] |
deleguotą misiją. Manoma, kad kokybės vadyba | švietimo institucijose | turėtų būti taikoma keturiose pagrindinėse | |
[175] |
specialiųjų poreikių vaikų teisę būti ugdomiems | švietimo institucijose, | esančiose arčiausiai jų gyvenamosios vietos. | |
[176] |
plėtoti andragogines kompetencijas įvairų tipų | švietimo institucijose. | Norminių aktų skaičius Švietimo ir mokslo | |
[177] |
nuotolinio mokymo(si) elementai dažniau taikomi | švietimo institucijose | (mokyklose, universitetuose) ir rečiau – verslo | |
[178] |
kokybės valdymo sistemų populiarumas kitų šalių | švietimo institucijose | bei populiarumas verslo įmonėse Lietuvoje, | |
[179] |
skirtingose – užsienio ar tos pačios šalies – | švietimo institucijose. | ECTS, kaip kaupimo sistema, palengvina tokių | |
[180] |
rinkos mokymo centruose bei kitose suaugusiųjų | švietimo institucijose. | 2008 m. LSŠA baigė įgyvendinti Europos socialinio | |