[121] |
įtaką turi: - aiškus planavimas; - patikima | švietimo institucijos | infrastruktūra; - tinkamos paramos sistemos | |
[122] |
Tarp respondentų buvo dėstytojų ir taip pat | švietimo institucijos | administracijos atstovų: 2.2.1.3 Motyvacijos | |
[123] |
mokyklos. Europos mokyklos – tai oficialios | švietimo institucijos, | kurias bendrai kontroliuoja Europos Sąjungos | |
[124] |
švietimo srityje turi nevalstybinės nuotolinio | švietimo institucijos, | buvo analizuojami Norvegijos nuotolinio švietimo | |
[125] |
skaičius – 209 900): 2.5.1 lentelė. Nuotolinio | švietimo institucijos | ir kursus baigusių studentų skaičius 2004 | |
[126] |
įdiegti nuolatinį kokybės tobulinimą. Nuotolinio | švietimo institucijos | kokybės užtikrinimo sistema įdiegiama visiems | |
[127] |
tobulinti kvalifikaciją. Didžiausios nuotolinio | švietimo institucijos | – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning), | |
[128] |
švietimo institucijų. Didžiausios nuotolinio | švietimo institucijos | – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning), | |
[129] |
pateikiamas didžiausios Norvegijos nuotolinio | švietimo institucijos | NKI Fjernundervisning pavyzdys – atvejo analizė. | |
[130] |
standartai yra rekomendacinio pobūdžio. Nuotolinio | švietimo institucijos | pačios prisitaiko 16 kokybės sričių kiekviena | |
[131] |
tiesioginį atsaką iš studentų; • nuotolinio | švietimo institucijos | turi teikti aukštos kokybės švietimo paslaugas, | |
[132] |
Tačiau Norvegijoje nevalstybinės nuotolinio | švietimo institucijos | turi gilias tradicijas ir patirtį nuotolinio | |
[133] |
planuojant savo veiklą, akredituotos nuotolinio | švietimo institucijos | turi vadovautis viešinimo taisyklėmis ir etikos | |
[134] |
parengtuose Kokybės standartuose nuotolinio | švietimo institucijos | veikla suskirstoma į 4 kategorijas: • informacija | |
[135] |
švietimo įstatymą, akredituotos nuotolinio | švietimo institucijos | veiklos kokybės užtikrinimo funkcija skirta | |
[136] |
yra apibrėžta, kad akredituotos nuotolinio | švietimo institucijos | veiklos kokybės užtikrinimo funkcija deleguota | |
[137] |
tradicijas, nei ankstesni NADE nariai – neformaliojo | švietimo institucijos. | Kitas aspektas, lėmęs standartų atnaujinimą | |
[138] |
iki 2005 metų. Programas profesijos mokytojams | švietimo institucijos | rengia remiantis 2001 m. Profesijos mokytojo | |
[139] |
2008–2011 m. Bendroji Nordplus programa Lietuvos | švietimo institucijos | 2009 m. toliau dalyvavo Šiaurės ir Baltijos | |
[140] |
nusako šios srities tyrimų aktualumą. Lietuvos | švietimo institucijos | jau daug nuveikė, siekdamos sudaryti galimybes | |
[141] |
dalyvauja Lietuvos institucijos. 2008 m. Lietuvos | švietimo institucijos | pateikė pirmąsias paraiškas. Norime pasidžiaugti | |
[142] |
Nordplus programa 2008 – 2011 m. 2008 m. Lietuvos | švietimo institucijos | pirmą kartą turėjo galimybę dalyvauti Šiaurės | |
[143] |
vadovaujasi Salamankos deklaracija. Lietuvos | švietimo institucijos | siekia užtikrinti lygias mokinių ugdymo ir | |
[144] |
Atvirieji Ispanijos universitetai ir kai kurios | švietimo institucijos, | teikiančios nuotolines studijas, yra įkūrusios | |
[145] |
respondentų tarpe buvo taip pat ir „kitos“ | švietimo institucijos, | galima teigti, jog respondentai atstovauja visas | |
[146] |
Profesinio mokymo institucijos, kaip ir kitos | švietimo institucijos, | siekiančios sėkmingai veikti šiuolaikinėje | |
[147] |
Institucijos ryšių su išoriniais partneriais (kitos | švietimo institucijos, | vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos, | |
[148] |
tinklai ir kt.) su išoriniais partneriais (kitos | švietimo institucijos, | vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos, | |
[149] |
tinklai ir kt.) su išoriniais partneriais (kitos | švietimo institucijos, | vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos, | |
[150] |
SSGG analizę), pritaikant ją prie kiekvienos | švietimo institucijos | veiklos pobūdžio. Nėra visapusiškai identiškų | |