ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[121] įtaką turi: - aiškus planavimas; - patikima švietimo institucijos infrastruktūra; - tinkamos paramos sistemosRodyti visą konkordanso eilutę
[122] Tarp respondentų buvo dėstytojų ir taip pat švietimo institucijos administracijos atstovų: 2.2.1.3 MotyvacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[123] mokyklos. Europos mokyklos – tai oficialios švietimo institucijos, kurias bendrai kontroliuoja Europos SąjungosRodyti visą konkordanso eilutę
[124] švietimo srityje turi nevalstybinės nuotolinio švietimo institucijos, buvo analizuojami Norvegijos nuotolinio švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[125] skaičius – 209 900): 2.5.1 lentelė. Nuotolinio švietimo institucijos ir kursus baigusių studentų skaičius 2004Rodyti visą konkordanso eilutę
[126] įdiegti nuolatinį kokybės tobulinimą. Nuotolinio švietimo institucijos kokybės užtikrinimo sistema įdiegiama visiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[127] tobulinti kvalifikaciją. Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning),Rodyti visą konkordanso eilutę
[128] švietimo institucijų. Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning),Rodyti visą konkordanso eilutę
[129] pateikiamas didžiausios Norvegijos nuotolinio švietimo institucijos NKI Fjernundervisning pavyzdys – atvejo analizė.Rodyti visą konkordanso eilutę
[130] standartai yra rekomendacinio pobūdžio. Nuotolinio švietimo institucijos pačios prisitaiko 16 kokybės sričių kiekvienaRodyti visą konkordanso eilutę
[131] tiesioginį atsaką iš studentų; • nuotolinio švietimo institucijos turi teikti aukštos kokybės švietimo paslaugas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[132] Tačiau Norvegijoje nevalstybinės nuotolinio švietimo institucijos turi gilias tradicijas ir patirtį nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[133] planuojant savo veiklą, akredituotos nuotolinio švietimo institucijos turi vadovautis viešinimo taisyklėmis ir etikosRodyti visą konkordanso eilutę
[134] parengtuose Kokybės standartuose nuotolinio švietimo institucijos veikla suskirstoma į 4 kategorijas: • informacijaRodyti visą konkordanso eilutę
[135] švietimo įstatymą, akredituotos nuotolinio švietimo institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcija skirtaRodyti visą konkordanso eilutę
[136] yra apibrėžta, kad akredituotos nuotolinio švietimo institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcija deleguotaRodyti visą konkordanso eilutę
[137] tradicijas, nei ankstesni NADE nariai – neformaliojo švietimo institucijos. Kitas aspektas, lėmęs standartų atnaujinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[138] iki 2005 metų. Programas profesijos mokytojams švietimo institucijos rengia remiantis 2001 m. Profesijos mokytojoRodyti visą konkordanso eilutę
[139] 2008–2011 m. Bendroji Nordplus programa Lietuvos švietimo institucijos 2009 m. toliau dalyvavo Šiaurės ir BaltijosRodyti visą konkordanso eilutę
[140] nusako šios srities tyrimų aktualumą. Lietuvos švietimo institucijos jau daug nuveikė, siekdamos sudaryti galimybesRodyti visą konkordanso eilutę
[141] dalyvauja Lietuvos institucijos. 2008 m. Lietuvos švietimo institucijos pateikė pirmąsias paraiškas. Norime pasidžiaugtiRodyti visą konkordanso eilutę
[142] Nordplus programa 2008 – 2011 m. 2008 m. Lietuvos švietimo institucijos pirmą kartą turėjo galimybę dalyvauti ŠiaurėsRodyti visą konkordanso eilutę
[143] vadovaujasi Salamankos deklaracija. Lietuvos švietimo institucijos siekia užtikrinti lygias mokinių ugdymo irRodyti visą konkordanso eilutę
[144] Atvirieji Ispanijos universitetai ir kai kurios švietimo institucijos, teikiančios nuotolines studijas, yra įkūrusiosRodyti visą konkordanso eilutę
[145] respondentų tarpe buvo taip pat ir „kitos“ švietimo institucijos, galima teigti, jog respondentai atstovauja visasRodyti visą konkordanso eilutę
[146] Profesinio mokymo institucijos, kaip ir kitos švietimo institucijos, siekiančios sėkmingai veikti šiuolaikinėjeRodyti visą konkordanso eilutę
[147] Institucijos ryšių su išoriniais partneriais (kitos švietimo institucijos, vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[148] tinklai ir kt.) su išoriniais partneriais (kitos švietimo institucijos, vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[149] tinklai ir kt.) su išoriniais partneriais (kitos švietimo institucijos, vietos savivaldos institucijos, darbdavių organizacijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[150] SSGG analizę), pritaikant ją prie kiekvienos švietimo institucijos veiklos pobūdžio. Nėra visapusiškai identiškųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins