ŠVIETIMO INSTITUCIJA*

[1] 1773 m. bendra Lietuvos ir Lenkijos valstybinė švietimo institucija – Edukacinė komisija – pavedė VilniausRodyti visą konkordanso eilutę
[2] Žymiausia Lietuvoje nevalstybinė suaugusiųjų švietimo institucija – Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacija.Rodyti visą konkordanso eilutę
[3] socialinio teisingumo vertinimo rodiklių sistema Švietimo institucija Socialinio teisingumo rodikliai Bendrieji kiekybiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[4] sistemos struktūra (pilietinė mokykla - pradinio švietimo institucija asmenims, kurie praleido galimybę įgyti pradinįRodyti visą konkordanso eilutę
[5] vertinimas - savianalizė, kurią atlieka pati švietimo institucija, teikdama nuotolinių studijų programą akreditavimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[6] kokybės veiksniai, pagal kuriuos nuotolinio švietimo institucija gali parengti savo kokybės užtikrinimo sistemą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[7] didžiausia akredituota nevalstybinė nuotolinio švietimo institucija – NKI Fjernundervisning. NKI nuotolinių programų/kursųRodyti visą konkordanso eilutę
[8] Nacionaliniam švietimo išteklių centrui. Nuotolinio švietimo institucija turi dokumentuoti, kaip užtikrinama kokybėRodyti visą konkordanso eilutę
[9] autorių teisių subjektas) arba mokslo, mokslo ir švietimo institucija (kaip autoriaus turtines teises perėmęs arbaRodyti visą konkordanso eilutę
[10] kūrinio autoriaus darbdavys (mokslo, mokslo ir švietimo institucija), mokslo kūrinio leidėjas - mokslo kūrinio atvirumoRodyti visą konkordanso eilutę
[11] nurodytų šių Taisyklių 7.4 punkte; 15.2.  švietimo institucija priklauso kilmės šalies formaliojo švietimo
[12] turėtų apsispręsti kiekviena suaugusiųjų švietimo instituciją, atsižvelgdama į savo išteklius, suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[13] galimybės besimokančiajam atsiranda tik per švietimo instituciją ar sektorių. Švietimo ir mokymosi visą gyvenimąRodyti visą konkordanso eilutę
[14] subjektą - mokslininką, mokslo ar mokslo ir švietimo instituciją kaip mokslinės komunikacijos iniciatorių. KūrybinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[15] siekiama išsiaiškinti respondentų atstovaujamą švietimo instituciją, patirtį nuotolinio mokymo(-si) organizavime.Rodyti visą konkordanso eilutę
[16] neuniversitetinių studijų srityse, jeigu atstovauja švietimo instituciją; - būti susipažinę su profesinio mokymo sistema,Rodyti visą konkordanso eilutę
[17] kokybės ataskaitoje, kurioje yra duomenys apie švietimo instituciją bei jos aplinką ir plėtros planavimą. KokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[18] užimtumo rodikliai). Orientavimasis į vartotoją švietimo institucijai reiškia skirtingų vartotojų grupių nustatymą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[19] akreditacija accreditation Teisės suteikimas švietimo institucijai vykdyti nacionalinės kvalifikacijų sąrangosRodyti visą konkordanso eilutę
[20] karjerai paslaugų prieinamumą ir užtikrinti švietimo institucijas baigusių asmenų karjeros stebėseną. 13. ProfesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[21] apsaugojusios federalinius fondus, apsaugojo tradicines švietimo institucijas, suteikdamos IV įstatymo dalyje numatytas teisesRodyti visą konkordanso eilutę
[22] akredituoja profesinį išsilavinimą suteikiančias švietimo institucijas, kurios veikia savarankiškai. Vadinasi, „specializuotą“Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] mokymo priemonių stygius. Siekiant suaugusiųjų švietimo institucijas aprūpinti mokymo priemonėmis 2005–2007 metaisRodyti visą konkordanso eilutę
[24] Ekspertai atstovavo verslo asociacijas, suaugusiųjų švietimo institucijas ir kt. organizacijas. Viso apklausti 5 ekspertai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] Investicijos į 122 pedagogų ir suaugusiųjų švietimo institucijas, kurių paslaugomis naudojasi apie 200 tūkstančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[26] klausimynai. Respondentai atstovavo skirtingas švietimo institucijas, kuriose organizavo nuotolinį mokymą(-si): RespondentųRodyti visą konkordanso eilutę
[27] grįžtamumas. Respondentai taip pasiskirstė pagal švietimo institucijas, kurias jie atstovauja: Tarp respondentų buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[28] organizacijų vaidmenį vertinant nuotolinio švietimo institucijas, siekiančias akreditacijos arba jos pratęsimo.Rodyti visą konkordanso eilutę
[29] nurodė jog atstovauja suaugusiųjų neformalaus švietimo institucijas, ir 1 respondentas profesinio mokymo instituciją.Rodyti visą konkordanso eilutę
[30] programų prieinamumą, atnaujinti ir modernizuoti švietimo institucijas, aprūpinti jas moderniomis mokymo priemonėmis.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins