[1] |
1773 m. bendra Lietuvos ir Lenkijos valstybinė | švietimo institucija | – Edukacinė komisija – pavedė Vilniaus | |
[2] |
Žymiausia Lietuvoje nevalstybinė suaugusiųjų | švietimo institucija | – Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacija. | |
[3] |
socialinio teisingumo vertinimo rodiklių sistema | Švietimo institucija | Socialinio teisingumo rodikliai Bendrieji kiekybiniai | |
[4] |
sistemos struktūra (pilietinė mokykla - pradinio | švietimo institucija | asmenims, kurie praleido galimybę įgyti pradinį | |
[5] |
vertinimas - savianalizė, kurią atlieka pati | švietimo institucija, | teikdama nuotolinių studijų programą akreditavimui | |
[6] |
kokybės veiksniai, pagal kuriuos nuotolinio | švietimo institucija | gali parengti savo kokybės užtikrinimo sistemą. | |
[7] |
didžiausia akredituota nevalstybinė nuotolinio | švietimo institucija | – NKI Fjernundervisning. NKI nuotolinių programų/kursų | |
[8] |
Nacionaliniam švietimo išteklių centrui. Nuotolinio | švietimo institucija | turi dokumentuoti, kaip užtikrinama kokybė | |
[9] |
autorių teisių subjektas) arba mokslo, mokslo ir | švietimo institucija | (kaip autoriaus turtines teises perėmęs arba | |
[10] |
kūrinio autoriaus darbdavys (mokslo, mokslo ir | švietimo institucija), | mokslo kūrinio leidėjas - mokslo kūrinio atvirumo | |
[11] |
nurodytų šių Taisyklių 7.4 punkte; 15.2. | švietimo institucija | priklauso kilmės šalies formaliojo švietimo | |
[12] |
turėtų apsispręsti kiekviena suaugusiųjų | švietimo instituciją, | atsižvelgdama į savo išteklius, suaugusiųjų | |
[13] |
galimybės besimokančiajam atsiranda tik per | švietimo instituciją | ar sektorių. Švietimo ir mokymosi visą gyvenimą | |
[14] |
subjektą - mokslininką, mokslo ar mokslo ir | švietimo instituciją | kaip mokslinės komunikacijos iniciatorių. Kūrybinės | |
[15] |
siekiama išsiaiškinti respondentų atstovaujamą | švietimo instituciją, | patirtį nuotolinio mokymo(-si) organizavime. | |
[16] |
neuniversitetinių studijų srityse, jeigu atstovauja | švietimo instituciją; | - būti susipažinę su profesinio mokymo sistema, | |
[17] |
kokybės ataskaitoje, kurioje yra duomenys apie | švietimo instituciją | bei jos aplinką ir plėtros planavimą. Kokybės | |
[18] |
užimtumo rodikliai). Orientavimasis į vartotoją | švietimo institucijai | reiškia skirtingų vartotojų grupių nustatymą. | |
[19] |
akreditacija accreditation Teisės suteikimas | švietimo institucijai | vykdyti nacionalinės kvalifikacijų sąrangos | |
[20] |
karjerai paslaugų prieinamumą ir užtikrinti | švietimo institucijas | baigusių asmenų karjeros stebėseną. 13. Profesinio | |
[21] |
apsaugojusios federalinius fondus, apsaugojo tradicines | švietimo institucijas, | suteikdamos IV įstatymo dalyje numatytas teises | |
[22] |
akredituoja profesinį išsilavinimą suteikiančias | švietimo institucijas, | kurios veikia savarankiškai. Vadinasi, „specializuotą“ | |
[23] |
mokymo priemonių stygius. Siekiant suaugusiųjų | švietimo institucijas | aprūpinti mokymo priemonėmis 2005–2007 metais | |
[24] |
Ekspertai atstovavo verslo asociacijas, suaugusiųjų | švietimo institucijas | ir kt. organizacijas. Viso apklausti 5 ekspertai. | |
[25] |
Investicijos į 122 pedagogų ir suaugusiųjų | švietimo institucijas, | kurių paslaugomis naudojasi apie 200 tūkstančių | |
[26] |
klausimynai. Respondentai atstovavo skirtingas | švietimo institucijas, | kuriose organizavo nuotolinį mokymą(-si): Respondentų | |
[27] |
grįžtamumas. Respondentai taip pasiskirstė pagal | švietimo institucijas, | kurias jie atstovauja: Tarp respondentų buvo | |
[28] |
organizacijų vaidmenį vertinant nuotolinio | švietimo institucijas, | siekiančias akreditacijos arba jos pratęsimo. | |
[29] |
nurodė jog atstovauja suaugusiųjų neformalaus | švietimo institucijas, | ir 1 respondentas profesinio mokymo instituciją. | |
[30] |
programų prieinamumą, atnaujinti ir modernizuoti | švietimo institucijas, | aprūpinti jas moderniomis mokymo priemonėmis. | |