[61] |
studentų sąraše, klausytojas priklausomai nuo | studijų rezultatų | gali į ją pretenduoti, tokiu būdų įgydamas | |
[62] |
pasiekti. Mokymo (- osi) arba studijų metodų, | studijų rezultatų | ir studentų žinių ir gebėjimų (mokėjimų | |
[63] |
rengėjai) neturėtų paprasčiausiai perkelti | studijų rezultatų | iš studijų krypčių aprašų į studijų programos | |
[64] |
Švietimo ir mokslo ministro įsakymas „ Dėl | studijų rezultatų | įs kaitymo tvarkos “. Esminis skirtumas – | |
[65] |
nesąžiningumui vertinant studijų rezultatus. | Studijų rezultatų | įskaitymo tvarka (toliau – įskaitymo tvarka) | |
[66] |
organizacija turi išduoti studentui pažymą apie | studijų rezultatus | (studijų rezultatų išrašą) ar pažymą apie | |
[67] |
aprašus, būtina aiškiai apibrėžti santykį tarp | studijų rezultatų, | kaip jie suprantami Lietuvos aukštojo mokslo | |
[68] |
apibūdintų kvalifikacijas studijų apimties, lygio, | studijų rezultatų | (kompetencijos) ir profilio atžvilgiu. Turbūt | |
[69] |
vien dėl to būtina aiškiai nustatyti, kokių | studijų rezultatų | (learning outcomes) siekiama, ir susieti juos | |
[70] |
skirtingas šalių aukštojo mokslo sistemas – | studijų rezultatų | (learning outcomes) panaudojimas studijų programų | |
[71] |
išsilavinimui nusakyti nėra tinkama, čia labiau tiktų | studijų rezultatų | (learning outcomes) sąvoka, tačiau šiuo metu | |
[72] |
Stipendijos už studijų rezultatus dydis priklauso nuo | studijų rezultatų. | Pagal egzistuojančią tvarką, tiek profesinių | |
[73] |
kriterijais, atskleidžia programos elementų (modulių) | studijų rezultatų | sąryšį su visos programos studijų rezultatais, | |
[74] |
krypčių reglamentų struktūroje, kurioje „ | studijų rezultatų | “ sąvoka dar netaikoma, o įgyjamų žinių | |
[75] |
studijų programą ;. ESMINIS SKIRTUMAS DĖL | STUDIJŲ REZULTATŲ. | Studijų kitose aukštosiose mokyklose rezultatai | |
[76] |
arba dalinai virsti subsidija priklausomai nuo | studijų rezultatų. | Studijų rezultatams labai suprastėjus stipendijos | |
[77] |
didaktinę sistemą, kuri atskleistų sąsajas tarp | studijų rezultatų, | taikomų studijų ir vertinimo metodų bei pagrįstų, | |
[78] |
didaktinę sistemą, kuri atskleistų sąsajas tarp | studijų rezultatų, | taikomų studijų ir vertinimo metodų bei pagrįstų, | |
[79] |
valstybių aukštosiose mokyklose asmens pasiektų | studijų rezultatų | (toliau – studijų rezultatai) įskaitymo Lietuvos | |
[80] |
skaičius. 01 Mokėti studentams stipendijas pagal | studijų rezultatus. | 1) Studentų, gaunančių stipendijas pagal studijų | |
[81] |
skirtumas – tai skirtumas, kai kvalifikacija pagal | studijų rezultatus, | apimtį (trukmę), turinį, pasiekimų vertinimą | |
[82] |
– tai skirtumas, kai kvalifikacija pagal | studijų rezultatus, | apimtį (trukmę), turinį, pasiekimų vertinimą | |
[83] |
kvalifikacijų lygmens aprašai) – ar jie aprašo | studijų rezultatus, | ar įgytas kompetencijas. Studijų rezultatai | |
[84] |
dekanas. Diskusijose kilo būtinybė apibendrinti | studijų rezultatus, | atsižvelgiant į pasikeitusią ekonominę situaciją | |
[85] |
mažesnė nei lėšų poreikis stipendijoms už | studijų rezultatus, | atsižvelgusi į turimas lėšas ir pateiktų | |
[86] |
mažesnė nei lėšų poreikis stipendijoms už | studijų rezultatus, | atsižvelgusi į turimas lėšas ir pateiktų | |
[87] |
stipendijas dalis šių fondų atsižvelgia ne tik į | studijų rezultatus, | bet ir į socialinę studentų gerovę. („ | |
[88] |
metodais rekomenduojama pateikti ne tik siekiamus | studijų rezultatus, | bet pristatyti ir didaktinę sistemą, kuri atskleistų | |
[89] |
interpretavimo, formuluojant perdėm abstrakčius jų | studijų rezultatus | – būtinumas juos lyginti pakopų lygmeniu | |
[90] |
ir dėstytojų teisės ir pareigos vertinant | studijų rezultatus. | Dalyko dėstytojas (egzaminuotojas, egzaminų | |