STUDIJŲ REZULTATAI

[61] studentų sąraše, klausytojas priklausomai nuo studijų rezultatų gali į ją pretenduoti, tokiu būdų įgydamasRodyti visą konkordanso eilutę
[62] pasiekti. Mokymo (- osi) arba studijų metodų, studijų rezultatų ir studentų žinių ir gebėjimų (mokėjimųRodyti visą konkordanso eilutę
[63] rengėjai) neturėtų paprasčiausiai perkelti studijų rezultatų iš studijų krypčių aprašų į studijų programosRodyti visą konkordanso eilutę
[64] Švietimo ir mokslo ministro įsakymas „ Dėl studijų rezultatų įs kaitymo tvarkos “. Esminis skirtumas –Rodyti visą konkordanso eilutę
[65] nesąžiningumui vertinant studijų rezultatus. Studijų rezultatų įskaitymo tvarka (toliau – įskaitymo tvarka)Rodyti visą konkordanso eilutę
[66] organizacija turi išduoti studentui pažymą apie studijų rezultatus (studijų rezultatų išrašą) ar pažymą apieRodyti visą konkordanso eilutę
[67] aprašus, būtina aiškiai apibrėžti santykį tarp studijų rezultatų, kaip jie suprantami Lietuvos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[68] apibūdintų kvalifikacijas studijų apimties, lygio, studijų rezultatų (kompetencijos) ir profilio atžvilgiu. TurbūtRodyti visą konkordanso eilutę
[69] vien dėl to būtina aiškiai nustatyti, kokių studijų rezultatų (learning outcomes) siekiama, ir susieti juosRodyti visą konkordanso eilutę
[70] skirtingas šalių aukštojo mokslo sistemas – studijų rezultatų (learning outcomes) panaudojimas studijų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[71] išsilavinimui nusakyti nėra tinkama, čia labiau tiktų studijų rezultatų (learning outcomes) sąvoka, tačiau šiuo metuRodyti visą konkordanso eilutę
[72] Stipendijos už studijų rezultatus dydis priklauso nuo studijų rezultatų. Pagal egzistuojančią tvarką, tiek profesiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[73] kriterijais, atskleidžia programos elementų (modulių) studijų rezultatų sąryšį su visos programos studijų rezultatais,Rodyti visą konkordanso eilutę
[74] krypčių reglamentų struktūroje, kurioje „ studijų rezultatų “ sąvoka dar netaikoma, o įgyjamų žiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[75] studijų programą ;. ESMINIS SKIRTUMAS DĖL STUDIJŲ REZULTATŲ. Studijų kitose aukštosiose mokyklose rezultataiRodyti visą konkordanso eilutę
[76] arba dalinai virsti subsidija priklausomai nuo studijų rezultatų. Studijų rezultatams labai suprastėjus stipendijosRodyti visą konkordanso eilutę
[77] didaktinę sistemą, kuri atskleistų sąsajas tarp studijų rezultatų, taikomų studijų ir vertinimo metodų bei pagrįstų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[78] didaktinę sistemą, kuri atskleistų sąsajas tarp studijų rezultatų, taikomų studijų ir vertinimo metodų bei pagrįstų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[79] valstybių aukštosiose mokyklose asmens pasiektų studijų rezultatų (toliau – studijų rezultatai) įskaitymo LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[80] skaičius. 01 Mokėti studentams stipendijas pagal studijų rezultatus. 1) Studentų, gaunančių stipendijas pagal studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[81] skirtumas – tai skirtumas, kai kvalifikacija pagal studijų rezultatus, apimtį (trukmę), turinį, pasiekimų vertinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[82]   – tai skirtumas, kai kvalifikacija pagal studijų rezultatus, apimtį (trukmę), turinį, pasiekimų vertinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[83] kvalifikacijų lygmens aprašai) – ar jie aprašo studijų rezultatus, ar įgytas kompetencijas. Studijų rezultataiRodyti visą konkordanso eilutę
[84] dekanas. Diskusijose kilo būtinybė apibendrinti studijų rezultatus, atsižvelgiant į pasikeitusią ekonominę situacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[85] mažesnė nei lėšų poreikis stipendijoms už studijų rezultatus, atsižvelgusi į turimas lėšas ir pateiktųRodyti visą konkordanso eilutę
[86] mažesnė nei lėšų poreikis stipendijoms už studijų rezultatus, atsižvelgusi į turimas lėšas ir pateiktųRodyti visą konkordanso eilutę
[87] stipendijas dalis šių fondų atsižvelgia ne tik į studijų rezultatus, bet ir į socialinę studentų gerovę. („Rodyti visą konkordanso eilutę
[88] metodais rekomenduojama pateikti ne tik siekiamus studijų rezultatus, bet pristatyti ir didaktinę sistemą, kuri atskleistųRodyti visą konkordanso eilutę
[89] interpretavimo, formuluojant perdėm abstrakčius jų studijų rezultatus – būtinumas juos lyginti pakopų lygmeniuRodyti visą konkordanso eilutę
[90] ir dėstytojų teisės ir pareigos vertinant studijų rezultatus. Dalyko dėstytojas (egzaminuotojas, egzaminųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins