STUDIJŲ PAKOPA

[271] studijų pakopos dalyko – 1, 20 BSI, antrosios studijų pakopos – 1, 80 BSI ; įskaitos : pagrindinių studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[272] pakopos – 1, 80 BSI ; įskaitos : pagrindinių studijų pakopos – 0, 96 BSI, antrosios studijų pakopos –Rodyti visą konkordanso eilutę
[273] pakopos – 1, 80 BSI ; įskaitos : pagrindinių studijų pakopos – 0, 96 BSI, antrosios studijų pakopos –Rodyti visą konkordanso eilutę
[274] studijų programų (modulių) kūrimas I - II studijų pakopose. teigiama, jog “ bendrą maksimaliai leistinąRodyti visą konkordanso eilutę
[275] aukštojo mokslo studijų programas I – II studijų pakopose. Sukurti, atnaujinti ir įgyvendinti aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[276] studijų programas, ypač antrojoje ir trečiojoje studijų pakopose, su užsienio aukštosiomis mokyklomis ir kt..Rodyti visą konkordanso eilutę
[277] aukštosiomis mokyklomis ir kt.. Universitete I ir II studijų pakopose studijuos 14 300 valstybės biudžeto finansuojamiRodyti visą konkordanso eilutę
[278] visoms studijų pakopoms. • Universitete I ir II studijų pakopose studijuos 13 800 valstybės biudžeto finansuojamiRodyti visą konkordanso eilutę
[279] (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I – II studijų pakopose. studentų turintys klasikiniai mokslo universitetaiRodyti visą konkordanso eilutę
[280] mokymo (mokymosi) būdai. Pirmojoje ir antrojoje studijų pakopose :. Pirmojoje ir antrojoje studijų pakopose :.Rodyti visą konkordanso eilutę
[281] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Nagrinėjama, kaip savianalizės suvestinėjeRodyti visą konkordanso eilutę
[282] antrojoje studijų pakopose :. Pirmojoje ir antrojoje studijų pakopose :. jas baigė 300 žmonių, iš jų – 227 pirmąjąRodyti visą konkordanso eilutę
[283] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. I – II studijų pakopose. Aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[284] trukmė ir turinys įvairiose šalyse, mokyklose, studijų pakopose gali smarkiai skirtis. Studijų pakopa. StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[285] pagrindinėse mokslo ir studijų srityse ir visose studijų pakopose, gali manevruoti ištekliais, prisiderindami prieRodyti visą konkordanso eilutę
[286] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Baigtos programos trukmė ir turinys įvairioseRodyti visą konkordanso eilutę
[287] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendini ­ mas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[288] (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[289] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[290] įgyvendinimas I – II studijų pakopose. I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[291] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose ; aukštojo mokslo studijų personalo (dėstytojų)Rodyti visą konkordanso eilutę
[292] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[293] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų kūrimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[294] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[295] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[296] (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[297] aukštojo mokslo studijų programas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų kūrimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[298] (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[299] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų kūrimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[300] kūrimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas I – II studijų pakopose. Aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuoseRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins