[151] |
ir magistrantūros būklės įtaką trečiajai | studijų pakopai, | pateikti konkrečių siūlymų dėl magistrantūros | |
[152] |
vadinamoji Bendrosios kokybės iniciatyva, kiekvienai | studijų pakopai | parengė bendrųjų aprašų rinkinius, vadinamuosius | |
[153] |
Reikalavimas gebėti sisteminti yra būdingas trečiajai | studijų pakopai. | Nors skatinti pažangą profesinėje veikloje | |
[154] |
akcentuojami reikalavimai magistrantūrai kaip antrajai | studijų pakopai. | Minėtose deklaracijose rekomenduojama organizuoti | |
[155] |
kompetencijų branduolys, kuris būtų esminis kiekvienai | studijų pakopai. | Kreditai skiriami pagal oficialią studijų programos | |
[156] |
priėmimo taisykles, nustatančias kiekvienai | studijų pakopai | išsilavinimo reikalavimus, reikalaujamus stojantiesiems | |
[157] |
sudarymo principus ir kriterijus, kurie kiekvienai | studijų pakopai | gali būti nustatyti atskirai. Bendrą maksimaliai | |
[158] |
pakopai.) daug dėmesio buvo skiriama trečiajai | studijų pakopai | - doktorantūrai, teigiant, kad „ doktorantūros | |
[159] |
studijų pakopą.) daug dėmesio skiriama trečiajai | studijų pakopai | - doktorantūrai, teigiant, kad „ doktorantūros | |
[160] |
magistrantūros studijų būklės įtaka trečiajai | studijų pakopai.) | daug dėmesio buvo skiriama trečiajai studijų | |
[161] |
universitetinėms studijoms, pirmajai arba antrajai | studijų pakopai. | Antrojo antraštinio puslapio viršuje pateikiama | |
[162] |
kryptingai investuoti į mobilius studentus tiek pagal | studijų pakopas, | tiek pagal studijų sritis. studentų (pagal | |
[163] |
programos, apimančios pirmąją ir antrąją | studijų pakopas. | Šie nuostatai reglamentuoja mokslo doktorantūros | |
[164] |
modelis – tai struktūrinė schema, kuri nusako | studijų pakopas, | ryšius tarp jų, studijų būdus bei formas, | |
[165] |
pakopa. Studijų pakopa. Studijų pakopa. Į | studijų pakopas, | programas ir siekinius orientuota reglamentavimo | |
[166] |
ir studijų įstatymą, kuriuo įteisino tris | studijų pakopas | : pagrindines studijas, magistrantūrą ir doktorantūrą | |
[167] |
studijų vietų skaičius pagal institucijas, | studijų pakopas, | kryptis ir formas bei švietimo ir mokslo ministro | |
[168] |
PAGAL INSTITUCIJAS, MOKSLO IR STUDIJŲ SRITIS, | STUDIJŲ PAKOPAS, | KRYPTIS IR FORMAS PATVIRTINIMO. Studijų modelis | |
[169] |
studijos, apimančios pagrindinę ir antrąją | studijų pakopas. | Kaip rodo Studijoje atlikta 11 šalių patirties | |
[170] |
vientisosios, apimančios pirmąją ir antrąją | studijų pakopas, | jeigu tai nustatyta kituose teisės aktuose. | |
[171] |
vientisosios, apimančios pirmąją ir antrąją | studijų pakopas, | jei tai numatyta kituose teisės aktuose. Studijų | |
[172] |
tiek pagal studijų sritis. studentų (pagal | studijų pakopas | (įskaitant doktorantus)), baigusių pagal atitinkamos | |
[173] |
efektyvumo ar vertės įvertinimo. studentų (pagal | studijų pakopas | (įskaitant doktorantus)), baigusių pagal atitinkamos | |
[174] |
(universitetuose ir kolegijose) skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį tvirtina Lietuvos | |
[175] |
aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliau | |
[176] |
biudžeto lėšomis, studentų skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir studijų kryptis kasmet ne vėliau | |
[177] |
aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliau | |
[178] |
aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliau | |
[179] |
aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliau | |
[180] |
(universitetus ir kolegijas) skaičių pagal | studijų pakopas, | formas ir finansavimo pobūdį kasmet tvirtina | |