STUDIJŲ PAKOPA

[151] ir magistrantūros būklės įtaką trečiajai studijų pakopai, pateikti konkrečių siūlymų dėl magistrantūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[152] vadinamoji Bendrosios kokybės iniciatyva, kiekvienai studijų pakopai parengė bendrųjų aprašų rinkinius, vadinamuosiusRodyti visą konkordanso eilutę
[153] Reikalavimas gebėti sisteminti yra būdingas trečiajai studijų pakopai. Nors skatinti pažangą profesinėje veiklojeRodyti visą konkordanso eilutę
[154] akcentuojami reikalavimai magistrantūrai kaip antrajai studijų pakopai. Minėtose deklaracijose rekomenduojama organizuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[155] kompetencijų branduolys, kuris būtų esminis kiekvienai studijų pakopai. Kreditai skiriami pagal oficialią studijų programosRodyti visą konkordanso eilutę
[156] priėmimo taisykles, nustatančias kiekvienai studijų pakopai išsilavinimo reikalavimus, reikalaujamus stojantiesiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[157] sudarymo principus ir kriterijus, kurie kiekvienai studijų pakopai gali būti nustatyti atskirai. Bendrą maksimaliaiRodyti visą konkordanso eilutę
[158] pakopai.) daug dėmesio buvo skiriama trečiajai studijų pakopai - doktorantūrai, teigiant, kad „ doktorantūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[159] studijų pakopą.) daug dėmesio skiriama trečiajai studijų pakopai - doktorantūrai, teigiant, kad „ doktorantūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[160] magistrantūros studijų būklės įtaka trečiajai studijų pakopai.) daug dėmesio buvo skiriama trečiajai studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[161] universitetinėms studijoms, pirmajai arba antrajai studijų pakopai. Antrojo antraštinio puslapio viršuje pateikiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[162] kryptingai investuoti į mobilius studentus tiek pagal studijų pakopas, tiek pagal studijų sritis. studentų (pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[163] programos, apimančios pirmąją ir antrąją studijų pakopas. Šie nuostatai reglamentuoja mokslo doktorantūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[164] modelis – tai struktūrinė schema, kuri nusako studijų pakopas, ryšius tarp jų, studijų būdus bei formas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[165] pakopa. Studijų pakopa. Studijų pakopa. Į studijų pakopas, programas ir siekinius orientuota reglamentavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[166] ir studijų įstatymą, kuriuo įteisino tris studijų pakopas : pagrindines studijas, magistrantūrą ir doktorantūrąRodyti visą konkordanso eilutę
[167] studijų vietų skaičius pagal institucijas, studijų pakopas, kryptis ir formas bei švietimo ir mokslo ministroRodyti visą konkordanso eilutę
[168] PAGAL INSTITUCIJAS, MOKSLO IR STUDIJŲ SRITIS, STUDIJŲ PAKOPAS, KRYPTIS IR FORMAS PATVIRTINIMO. Studijų modelisRodyti visą konkordanso eilutę
[169] studijos, apimančios pagrindinę ir antrąją studijų pakopas. Kaip rodo Studijoje atlikta 11 šalių patirtiesRodyti visą konkordanso eilutę
[170] vientisosios, apimančios pirmąją ir antrąją studijų pakopas, jeigu tai nustatyta kituose teisės aktuose.Rodyti visą konkordanso eilutę
[171] vientisosios, apimančios pirmąją ir antrąją studijų pakopas, jei tai numatyta kituose teisės aktuose. StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[172] tiek pagal studijų sritis. studentų (pagal studijų pakopas (įskaitant doktorantus)), baigusių pagal atitinkamosRodyti visą konkordanso eilutę
[173] efektyvumo ar vertės įvertinimo. studentų (pagal studijų pakopas (įskaitant doktorantus)), baigusių pagal atitinkamosRodyti visą konkordanso eilutę
[174] (universitetuose ir kolegijose) skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį tvirtina LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[175] aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliauRodyti visą konkordanso eilutę
[176] biudžeto lėšomis, studentų skaičių pagal studijų pakopas, formas ir studijų kryptis kasmet ne vėliauRodyti visą konkordanso eilutę
[177] aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliauRodyti visą konkordanso eilutę
[178] aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliauRodyti visą konkordanso eilutę
[179] aukštąsias mokyklas studentų skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį kasmet ne vėliauRodyti visą konkordanso eilutę
[180] (universitetus ir kolegijas) skaičių pagal studijų pakopas, formas ir finansavimo pobūdį kasmet tvirtinaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins