STUDIJŲ KRYPTIES APRAŠAS

[1] dokumentų sistema : studijų pakopų aprašai – studijų krypčių aprašai – bendrieji studijų programų reikalavimaiRodyti visą konkordanso eilutę
[2] studijų krypčių aprašus ;. Ten kur jie yra, studijų krypčių aprašai dažniau naudojami valstybės reguliuojamoseRodyti visą konkordanso eilutę
[3] pakopų aprašais per studijų rezultatus susieti studijų krypčių aprašai. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangosRodyti visą konkordanso eilutę
[4] krypčių aprašų į studijų programos aprašą. Studijų krypčių aprašai nėra ruošinys programos aprašui. StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[5] Todėl, kaip jau buvo pasergėta Studijoje, „ studijų krypčių aprašai, nusakydami reikalavimus tam tikros studijų kryptiesRodyti visą konkordanso eilutę
[6] dokumentą, kuriuo remiantis būtų rengiami visų studijų krypčių aprašai pagal studijų rūšį ir pakopą. Todėl kylaRodyti visą konkordanso eilutę
[7] dokumentą, kuriuo remiantis būtų rengiami visų studijų krypčių aprašai pagal studijų rūšį ir pakopą. NacionalinėjeRodyti visą konkordanso eilutę
[8] aprašas. 3 trečioje pastraipoje teigiama, kad „ Studijų krypčių aprašai [. Rekomendaciniame Studijos skyriuje siūlomaRodyti visą konkordanso eilutę
[9] perkrauta apibrėžtis. Studijų pakopų aprašai, studijų krypčių aprašai, studijų programų bendrieji reikalavimai irRodyti visą konkordanso eilutę
[10] Vokietijoje, kurioje kol kas parengti tik kai kurių studijų krypčių aprašai, tačiau kaip įrodymas, kad juos parengti irRodyti visą konkordanso eilutę
[11] aprašai nėra ruošinys programos aprašui. Studijų krypčių aprašai turėtų būti naudojami kaip stimulas argumentų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[12] bendruomenei atstovaujanti specialistų grupė. Studijų krypčių aprašai turi derėti su studijų pakopų aprašais. VykdantRodyti visą konkordanso eilutę
[13] aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos santykį su studijų krypčių aprašais, studijų programos aprašais, studijų programų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[14] analizuojama, ar dėstytojų kvalifikacija tenkina studijų krypčių apraše (reglamente) ir (ar) kituose teisės aktuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[15] analizuojama, ar dėstytojų kvalifikacija tenkina studijų krypčių apraše (reglamente) ir (ar) kituose teisės aktuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[16] dėstytojų kvalifikacija atitinka (jei yra) studijų krypčių apraše (reglamente) ir (ar) kituose teisės aktuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[17] dėstytojų kvalifikacija atitinka (jei yra) studijų krypčių apraše (reglamente) ir (ar) kituose teisės aktuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[18] palankios pasekmės, studijų pakopų aprašo ir studijų krypčių aprašų atnaujinimo mechanizmas, galimos kitos jų panaudojimoRodyti visą konkordanso eilutę
[19] paprasčiausiai perkelti studijų rezultatų iš studijų krypčių aprašų į studijų programos aprašą. Studijų krypčiųRodyti visą konkordanso eilutę
[20] education, Ed. Todėl kyla būtinybė sukurti studijų krypčių aprašų, reglamentuojančių pirmosios ir antrosios pakoposRodyti visą konkordanso eilutę
[21] rūšį ir pakopą. Todėl kyla būtinybė sukurti studijų krypčių aprašų, reglamentuojančių pirmosios ir antrosios pakoposRodyti visą konkordanso eilutę
[22] būti paaiškintas studijų pakopų aprašų, studijų krypčių aprašų, studijų programos aprašo bei studijų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[23] rekomendacijomis, yra parengti studijų pakopų aprašų, studijų krypčių aprašų, studijų programos aprašo bei studijų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[24] • pokyčius išorės gairėse, pavyzdžiui, studijų krypčių aprašuose ir kt. ;. Tarptautinės patirties kontekste,Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] universitetams ir kolegijoms, pasikartos visuose studijų krypčių aprašuose, jie taip pat kartosis ir su bendraisiais studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[26] nacionalinėse ir sektorinėse kvalifikacijų sąrangose, studijų krypčių aprašuose, studijų programų ir studijų dalykų aprašuose.Rodyti visą konkordanso eilutę
[27] rengiant studijų programas :. a) išorines gaires : studijų krypčių aprašus, Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangąRodyti visą konkordanso eilutę
[28] ir klausti, ar jos užduoties orientacija į studijų krypčių aprašus nebuvo klaidinga, padiktuota tos perteklinioRodyti visą konkordanso eilutę
[29] turinį ir struktūrą, tobulinant ir koreguojant studijų krypčių aprašus, reikėtų akcentuoti tai, kad sąrangoje nurodytiRodyti visą konkordanso eilutę
[30] Jungtinės Karalystės ir kitų šalių patirtimi, studijų krypčių aprašus rengti visų pirma kaip gaires kelioms tikslinėmsRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins