[841] |
šiuo metu LR Vyriausybės lygmeniu rengiama „ | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo skatinimo 2008 – 2010 metų | |
[842] |
strategija. Toks siekis dera su šiuo metu rengiamo „ | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo skatinimo 2008 – 2010 metų | |
[843] |
aukštąjį mokslą sklaida ir tarptautinė rinkodara. | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo. AUKŠTOJO MOKSLO TARPTAUTIŠKUMO | |
[844] |
laikysimės šiame poskyryje apibūdintų sampratų – | aukštojo mokslo | tarptautiškumo ir transnacionalinio aukštojo | |
[845] |
kliūčių suvokimas, aptarti veiksniai, kurie skatina | aukštojo mokslo | tarptautiškumo plėtrą Lietuvoje. AUKŠTOJO | |
[846] |
tiek aukštojo mokslo, tiek tyrimų srityse. | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo didėjimas, tarpdalykiniai ryšiai, | |
[847] |
ministerijos užsakymu 2006 metais atlikta studija „ | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo skatinimo pasaulinė praktika | |
[848] |
trečiosios pakopos – doktorantūros – studijas. | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo plėtros galima siekti ir daugeliu | |
[849] |
rinkodara. Aukštojo mokslo tarptautiškumo. | AUKŠTOJO MOKSLO | TARPTAUTIŠKUMO SKATINIMO 2008 – 2010 METŲ | |
[850] |
pateikta Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo skatinimo 2008 - 2010 metų programa. | |
[851] |
tarptautiškumą skati nančius veiksnius. Kaip vieną | aukštojo mokslo | tarptautiškumo plėtros kliūčių galima įvardyti | |
[852] |
organizuojamas studijas, mokslą ir paslaugas visuomenei. | Aukštojo mokslo | tarptautiškumo tendencijos Europos šalyse. | |
[853] |
labiau ekonominė, nei kultūrinė. Besirūpinant | aukštojo mokslo | tarptautiškumu, tenka atsižvelgti į juos visus. | |
[854] |
sektoriaus grupė taip pat susiskaldžiusi ir su | aukštojo mokslo | tarptautiškumu sieja savus interesus. Šiai | |
[855] |
mokslas turi įsitraukti į bendrą ją Europos | aukštojo mokslo | erdvę, tačiau iš esmės aukštojo mokslo tarptautiškumui | |
[856] |
: valstybės lygmens politikos ir jų įtaka | aukštojo mokslo | tarptautiškumui ; aukštojo mokslo institucijų | |
[857] |
o tie, kurie neturės pinigų, vargu ar sieks | aukštojo mokslo | “, - teigė A. Steponavičius pranešime spaudai | |
[858] |
valstybių noru gauti kuo daugiau įplaukų iš | aukštojo mokslo, | teikiamo užsienio piliečiams valstybės viduje | |
[859] |
teisė būti lygiaverčiu su kitais siekiant | aukštojo mokslo), | teisė stoti į doktorantūrą, teisė naudoti | |
[860] |
Šalies plėtra labai priklauso nuo švietimo, | aukštojo mokslo, | tęstinio mokymo ir žinių kūrimo sistemų | |
[861] |
viena, sakyčiau, atsiliekančių valstybių tiek | aukštojo mokslo, | tiek apskritai mokslo srityje. 2 skirsnyje pateikiama | |
[862] |
reguliavimą ir reformuoti švietimo sistemą (tiek | aukštojo mokslo, | tiek profesinio rengimo), sudarant galimybes | |
[863] |
mokslo ir studijų institucijų konkurencijai tiek | aukštojo mokslo, | tiek tyrimų srityse. Aukštojo mokslo tarptautiškumo | |
[864] |
patvirtintus nuostatus. Per MSD finansuojamos tiek | aukštojo mokslo, | tiek MT institucijos, taip pat vykdoma dalis | |
[865] |
komunikate į Bolonijos procesą nutarta įtraukti ir | aukštojo mokslo | trečiosios pakopos – doktorantūros – studijas. | |
[866] |
kaip reikia pakeisti aukštajame moksle. Siekti | aukštojo mokslo | turi būti sudarytos visos galimybės kiekvienam | |
[867] |
šeimos ir socialinių reikalų ministerija. | Aukštojo mokslo, | tyrimų ir technologijų ministerija atsakinga | |
[868] |
ministerijos : Švietimo ir sporto ministerija, | Aukštojo mokslo, | tyrimų ir technologijų ministerija ir Darbo, | |
[869] |
reguliuojamų paslaugų. Šiuo atveju švietimo, ir ypač | aukštojo mokslo, | vaidmuo yra labai reikšmingas. Valdžios požiūriu, | |
[870] |
susitarimu ', kuri pastarąjį amžių plėtojosi tarp | aukštojo mokslo, | valstybės ir visuomenės. 5 Aukštesnysis mokslas. | |