AUKŠTASIS MOKSLAS*

[841] šiuo metu LR Vyriausybės lygmeniu rengiama „ Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2008 – 2010 metųRodyti visą konkordanso eilutę
[842] strategija. Toks siekis dera su šiuo metu rengiamo „ Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2008 – 2010 metųRodyti visą konkordanso eilutę
[843] aukštąjį mokslą sklaida ir tarptautinė rinkodara. Aukštojo mokslo tarptautiškumo. AUKŠTOJO MOKSLO TARPTAUTIŠKUMORodyti visą konkordanso eilutę
[844] laikysimės šiame poskyryje apibūdintų sampratų – aukštojo mokslo tarptautiškumo ir transnacionalinio aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[845] kliūčių suvokimas, aptarti veiksniai, kurie skatina aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtrą Lietuvoje. AUKŠTOJORodyti visą konkordanso eilutę
[846] tiek aukštojo mokslo, tiek tyrimų srityse. Aukštojo mokslo tarptautiškumo didėjimas, tarpdalykiniai ryšiai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[847] ministerijos užsakymu 2006 metais atlikta studija „ Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo pasaulinė praktikaRodyti visą konkordanso eilutę
[848] trečiosios pakopos – doktorantūros – studijas. Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtros galima siekti ir daugeliuRodyti visą konkordanso eilutę
[849] rinkodara. Aukštojo mokslo tarptautiškumo. AUKŠTOJO MOKSLO TARPTAUTIŠKUMO SKATINIMO 2008 – 2010 METŲRodyti visą konkordanso eilutę
[850] pateikta Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2008 - 2010 metų programa.Rodyti visą konkordanso eilutę
[851] tarptautiškumą skati nančius veiksnius. Kaip vieną aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtros kliūčių galima įvardytiRodyti visą konkordanso eilutę
[852] organizuojamas studijas, mokslą ir paslaugas visuomenei. Aukštojo mokslo tarptautiškumo tendencijos Europos šalyse.Rodyti visą konkordanso eilutę
[853] labiau ekonominė, nei kultūrinė. Besirūpinant aukštojo mokslo tarptautiškumu, tenka atsižvelgti į juos visus.Rodyti visą konkordanso eilutę
[854] sektoriaus grupė taip pat susiskaldžiusi ir su aukštojo mokslo tarptautiškumu sieja savus interesus. ŠiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[855] mokslas turi įsitraukti į bendrą ją Europos aukštojo mokslo erdvę, tačiau iš esmės aukštojo mokslo tarptautiškumuiRodyti visą konkordanso eilutę
[856] : valstybės lygmens politikos ir jų įtaka aukštojo mokslo tarptautiškumui ; aukštojo mokslo institucijųRodyti visą konkordanso eilutę
[857] o tie, kurie neturės pinigų, vargu ar sieks aukštojo mokslo “, - teigė A. Steponavičius pranešime spaudaiRodyti visą konkordanso eilutę
[858] valstybių noru gauti kuo daugiau įplaukų iš aukštojo mokslo, teikiamo užsienio piliečiams valstybės vidujeRodyti visą konkordanso eilutę
[859] teisė būti lygiaverčiu su kitais siekiant aukštojo mokslo), teisė stoti į doktorantūrą, teisė naudotiRodyti visą konkordanso eilutę
[860] Šalies plėtra labai priklauso nuo švietimo, aukštojo mokslo, tęstinio mokymo ir žinių kūrimo sistemųRodyti visą konkordanso eilutę
[861] viena, sakyčiau, atsiliekančių valstybių tiek aukštojo mokslo, tiek apskritai mokslo srityje. 2 skirsnyje pateikiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[862] reguliavimą ir reformuoti švietimo sistemą (tiek aukštojo mokslo, tiek profesinio rengimo), sudarant galimybesRodyti visą konkordanso eilutę
[863] mokslo ir studijų institucijų konkurencijai tiek aukštojo mokslo, tiek tyrimų srityse. Aukštojo mokslo tarptautiškumoRodyti visą konkordanso eilutę
[864] patvirtintus nuostatus. Per MSD finansuojamos tiek aukštojo mokslo, tiek MT institucijos, taip pat vykdoma dalisRodyti visą konkordanso eilutę
[865] komunikate į Bolonijos procesą nutarta įtraukti ir aukštojo mokslo trečiosios pakopos – doktorantūros – studijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[866] kaip reikia pakeisti aukštajame moksle. Siekti aukštojo mokslo turi būti sudarytos visos galimybės kiekvienamRodyti visą konkordanso eilutę
[867] šeimos ir socialinių reikalų ministerija. Aukštojo mokslo, tyrimų ir technologijų ministerija atsakingaRodyti visą konkordanso eilutę
[868] ministerijos : Švietimo ir sporto ministerija, Aukštojo mokslo, tyrimų ir technologijų ministerija ir Darbo,Rodyti visą konkordanso eilutę
[869] reguliuojamų paslaugų. Šiuo atveju švietimo, ir ypač aukštojo mokslo, vaidmuo yra labai reikšmingas. Valdžios požiūriu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[870] susitarimu ', kuri pastarąjį amžių plėtojosi tarp aukštojo mokslo, valstybės ir visuomenės. 5 Aukštesnysis mokslas.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins