[751] |
po Prahos aukščiausio lygio susitikimo dėl | aukštojo mokslo | siekiant, kad aukštojo mokslo sistemos būtų | |
[752] |
siekti aukštojo išsilavinimo žmogaus bet kokio | aukštojo mokslo | siekimą neatsižvelgiant į visuomenės ir valstybės | |
[753] |
visiems, kad geriausius nurodytų tie, kurie siekia | aukštojo mokslo. | Šiems tikslams skiriami trys aukštojo mokslo | |
[754] |
dauguma Europos šalių, turinčių binarinę | aukštojo mokslo | sistemą, bakalauro / magistro kvalifikacinius | |
[755] |
sklaidos ir rinkodaros priemonės, pristatančios | aukštojo mokslo | sistemą tarptautiniu lygiu ; aukštojo mokslo | |
[756] |
žmonių išteklių ir kitais ryšiais. Reformuojant | aukštojo mokslo | sistemą, stiprinama universitetų autonomija | |
[757] |
mokytis pagal programas, priklausančias jos | aukštojo mokslo | sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumų | |
[758] |
mokytis pagal programas, priklausančias jos | aukštojo mokslo | sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumų | |
[759] |
mokytis pagal programas, priklausančias jos | aukštojo mokslo | sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumų | |
[760] |
mokytis pagal programas, priklausančias jos | aukštojo mokslo | sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumų | |
[761] |
mokyklos, priklausančios tos pačios Šalies | aukštojo mokslo | sistemai. Sąvoka „ mokykla “ apima aukštąsias | |
[762] |
pradėti permainas siekiant susieti nacionalines | aukštojo mokslo | sistemas į bendrą Europos aukštojo mokslo | |
[763] |
nuotolinio mokymo ir kitos išvestinės formos ; | aukštojo mokslo | sistemos tarptautinis atpažįstamumas ; informacijos | |
[764] |
susitikimo dėl aukštojo mokslo siekiant, kad | aukštojo mokslo | sistemos būtų lengviau palyginamos ir suderinamos, | |
[765] |
kuria siekiama užtikrinti sėkmingą Lietuvos | aukštojo mokslo | sistemos įsijungimą į Europos aukštojo mokslo | |
[766] |
2006 – 2010 metų planas “ ir „ Lietuvos | aukštojo mokslo | sistemos plėtros 2006 – 2010 metų plano įgyvendinimo | |
[767] |
Aukštasis mokslas. Vyriausybės patvirtintą Lietuvos | aukštojo mokslo | sistemos plėtros 2006 – 2010 metų planą | |
[768] |
dėstytojų tarptautiškumą. Dokumentuose „ Lietuvos | aukštojo mokslo | sistemos plėtros 2006 – 2010 metų planas | |
[769] |
aukštojo mokslo sistemą tarptautiniu lygiu ; | aukštojo mokslo | sistemos išorinės aplinkos tarptautiškumas | |
[770] |
mokslą administruoja Högskoleverket (Nacionalinė | aukštojo mokslo | sistemos tarybos). Apibendrinę Högskoleverket | |
[771] |
masinė prekių ir paslaugų (skirtingų nuo | aukštojo mokslo), | skirtų patiekti daugumai visuomenės ekonomiškai | |
[772] |
lygmenų – ikimokyklinio ugdymo, vidurinio mokymo, | aukštojo mokslo | – socialinio teisingumo kompleksiniai rodikliai | |
[773] |
klausimais. Didžiosios Britanijos (DB) politikai | aukštojo mokslo | srityje būdinga sparti aukštojo mokslo plėtra, | |
[774] |
AMI – aukštojo mokslo institucija ; AMSA – | Aukštojo mokslo | statistikos agentūra (angl. SKVC – Studijų | |
[775] |
Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo agentūra ir | Aukštojo mokslo | statistikos agentūra. Dviejų tipų savanoriškos | |
[776] |
patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. | Aukštojo mokslo | stebėsenos ir efektyvumo vertinimo sistema taip | |
[777] |
patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. | Aukštojo mokslo | stebėsenos ir efektyvumo vertinimo sistema taip | |
[778] |
Sumažės neproporcingai didelis universitetų ir jų | aukštojo mokslo | studentų skaičius. keturių sektorių programų, | |
[779] |
mokslas pradeda gyventi pagal rinkos dėsnius. Už | aukštojo mokslo, | studentų skaičiaus didėjimo slypi gamybos, | |
[780] |
baigtą mokymo programą, suteikiantys teisę į | aukštojo mokslo | studijas. pagal neformaliojo švietimo programas | |