AUKŠTASIS MOKSLAS*

[751] po Prahos aukščiausio lygio susitikimo dėl aukštojo mokslo siekiant, kad aukštojo mokslo sistemos būtųRodyti visą konkordanso eilutę
[752] siekti aukštojo išsilavinimo žmogaus bet kokio aukštojo mokslo siekimą neatsižvelgiant į visuomenės ir valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[753] visiems, kad geriausius nurodytų tie, kurie siekia aukštojo mokslo. Šiems tikslams skiriami trys aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[754] dauguma Europos šalių, turinčių binarinę aukštojo mokslo sistemą, bakalauro / magistro kvalifikaciniusRodyti visą konkordanso eilutę
[755] sklaidos ir rinkodaros priemonės, pristatančios aukštojo mokslo sistemą tarptautiniu lygiu ; aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[756] žmonių išteklių ir kitais ryšiais. Reformuojant aukštojo mokslo sistemą, stiprinama universitetų autonomijaRodyti visą konkordanso eilutę
[757] mokytis pagal programas, priklausančias jos aukštojo mokslo sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumųRodyti visą konkordanso eilutę
[758] mokytis pagal programas, priklausančias jos aukštojo mokslo sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumųRodyti visą konkordanso eilutę
[759] mokytis pagal programas, priklausančias jos aukštojo mokslo sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumųRodyti visą konkordanso eilutę
[760] mokytis pagal programas, priklausančias jos aukštojo mokslo sistemai, jei negalima nurodyti esminių skirtumųRodyti visą konkordanso eilutę
[761] mokyklos, priklausančios tos pačios Šalies aukštojo mokslo sistemai. Sąvoka „ mokykla “ apima aukštąsiasRodyti visą konkordanso eilutę
[762] pradėti permainas siekiant susieti nacionalines aukštojo mokslo sistemas į bendrą Europos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[763] nuotolinio mokymo ir kitos išvestinės formos ; aukštojo mokslo sistemos tarptautinis atpažįstamumas ; informacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[764] susitikimo dėl aukštojo mokslo siekiant, kad aukštojo mokslo sistemos būtų lengviau palyginamos ir suderinamos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[765] kuria siekiama užtikrinti sėkmingą Lietuvos aukštojo mokslo sistemos įsijungimą į Europos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[766] 2006 – 2010 metų planas “ ir „ Lietuvos aukštojo mokslo sistemos plėtros 2006 – 2010 metų plano įgyvendinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[767] Aukštasis mokslas. Vyriausybės patvirtintą Lietuvos aukštojo mokslo sistemos plėtros 2006 – 2010 metų planąRodyti visą konkordanso eilutę
[768] dėstytojų tarptautiškumą. Dokumentuose „ Lietuvos aukštojo mokslo sistemos plėtros 2006 – 2010 metų planasRodyti visą konkordanso eilutę
[769] aukštojo mokslo sistemą tarptautiniu lygiu ; aukštojo mokslo sistemos išorinės aplinkos tarptautiškumasRodyti visą konkordanso eilutę
[770] mokslą administruoja Högskoleverket (Nacionalinė aukštojo mokslo sistemos tarybos). Apibendrinę HögskoleverketRodyti visą konkordanso eilutę
[771] masinė prekių ir paslaugų (skirtingų nuo aukštojo mokslo), skirtų patiekti daugumai visuomenės ekonomiškaiRodyti visą konkordanso eilutę
[772] lygmenų – ikimokyklinio ugdymo, vidurinio mokymo, aukštojo mokslo – socialinio teisingumo kompleksiniai rodikliaiRodyti visą konkordanso eilutę
[773] klausimais. Didžiosios Britanijos (DB) politikai aukštojo mokslo srityje būdinga sparti aukštojo mokslo plėtra,Rodyti visą konkordanso eilutę
[774] AMI – aukštojo mokslo institucija ; AMSA – Aukštojo mokslo statistikos agentūra (angl. SKVC – StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[775] Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo agentūra ir Aukštojo mokslo statistikos agentūra. Dviejų tipų savanoriškosRodyti visą konkordanso eilutę
[776] patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. Aukštojo mokslo stebėsenos ir efektyvumo vertinimo sistema taipRodyti visą konkordanso eilutę
[777] patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. Aukštojo mokslo stebėsenos ir efektyvumo vertinimo sistema taipRodyti visą konkordanso eilutę
[778] Sumažės neproporcingai didelis universitetų ir jų aukštojo mokslo studentų skaičius. keturių sektorių programų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[779] mokslas pradeda gyventi pagal rinkos dėsnius. Už aukštojo mokslo, studentų skaičiaus didėjimo slypi gamybos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[780] baigtą mokymo programą, suteikiantys teisę į aukštojo mokslo studijas. pagal neformaliojo švietimo programasRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins