[691] |
trijų klausimynų pagal tai, į kurį sektorių - | aukštojo mokslo | / mokslinių tyrimų, bendrojo ugdymo ar profesinio | |
[692] |
trijų klausimynų pagal tai, į kurį sektorių - | aukštojo mokslo | / mokslinių tyrimų, bendrojo ugdymo ar profesinio | |
[693] |
pirmaujančias inovacijas, bendram tikslui suburiant | aukštojo mokslo, | mokslinių tyrimų ir verslo atstovus. Taigi | |
[694] |
pirmaujančias inovacijas, bendram tikslui suburiant | aukštojo mokslo, | mokslinių tyrimų ir verslo atstovus. Galiausiai | |
[695] |
ženkliai padidinti visų institucijų, kurios sudaro | aukštojo mokslo, | mokslinių tyrimų ir inovacijų sistemas, produktyvumo | |
[696] |
ministerijos vaidmuo yra siekti glaudesnių ryšių tarp | aukštojo mokslo, | mokslinių tyrimų ir pramonės, stiprinti mokslinių | |
[697] |
ministerija bei patvirtino Parlamentas. Tai atlieka | Aukštojo mokslo, | mokslo ir technologijų ministerija. Į šią | |
[698] |
aukštasis mokslas neretai yra dar ir nemokamas. | Aukštojo mokslo, | mokslo ir technologijų ministerija kartu su | |
[699] |
metų laikotarpiui, kurią 2005 metais parengė | Aukštojo mokslo, | mokslo ir technologijų ministerija bei patvirtino | |
[700] |
; socialinį aspektą siekiant prieinamesnio | aukštojo mokslo | ; mokslo ir studijų ryšio užtikrinimą rengiant | |
[701] |
reikalų, Gynybos, Ekonomikos ir Teisingumo. | Aukštojo mokslo, | mokslo ir technologijų ministerijos biudžetas | |
[702] |
tarnybos, ir šių ministerijų : Transporto, | Aukštojo mokslo, | mokslo ir technologijų, Viešojo administravimo, | |
[703] |
geriausio įmanomo statistinių duomenų apie | aukštojo mokslo. | MTEP ne rinkos sektoriuose (valstybės, privatus | |
[704] |
kliūtys žmogui pagal savo sugebėjimus siekti | aukštojo mokslo | ne valstybės lėšomis tiek valstybinėse, tiek | |
[705] |
yra sukurtos tada, kai NKS dar nėra arba jos | aukštojo mokslo | neapima ; pagal pobūdį – orientaciją į | |
[706] |
kitas Specialiojo ugdymo, Profesinio mokymo, | Aukštojo mokslo, | Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymų | |
[707] |
kitomis Profesinio mokymo, Specialiojo ugdymo, | Aukštojo mokslo, | Neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir kitų | |
[708] |
Svečių pranešimuose buvo aptariami ryšiai tarp | aukštojo mokslo, | neįgalių žmonių inkliuzijos į darbo rinką | |
[709] |
kurios nebus panaudotos, nebūtų atimtos iš | aukštojo mokslo, | o suteiktų pridėtinę vertę esamiems ar būsimiems | |
[710] |
tik nedidelė visuomenės dalis galės siekti | aukštojo mokslo, | o tai prieštarauja valdžios kalboms, kad Lietuvos | |
[711] |
paneigiama žmogaus konstitucinė teisė siekti | aukštojo mokslo | pagal savo sugebėjimus net ir tuomet, kai valstybė | |
[712] |
paneigiama žmogaus konstitucinė teisė siekti | aukštojo mokslo | pagal savo sugebėjimus net ir tuomet, kai valstybė | |
[713] |
Visiems žinoma, kad lietuviai pamišę dėl | aukštojo mokslo. | Pasaulio bankas, įvertinęs Lietuvos ryžtą | |
[714] |
kvalifikuoto darbininko profesiją ir tik po to siekia | aukštojo mokslo. | Pasauliui sparčiai keičiantis keičiasi ir | |
[715] |
šalių asmeninė nauda, kurią gauna individas iš | aukštojo mokslo, | pastaruoju metu vis labiau pabrėžiama. • | |
[716] |
10 ir 6). UNESCO Pasaulinė deklaracija dėl | aukštojo mokslo, | pažymėdama mokslo, kaip viešosios gėrybės, | |
[717] |
studentijos grupių teises bei interesus siekiant | aukštojo mokslo | ;. Per tą laiką šis leidinys gerokai „ pastorėjo | |
[718] |
neprieinamas didžiajai visuomenės daliai. - | aukštojo mokslo | pirmos ar aukštesnių pakopų pilnoms (angl. | |
[719] |
- verslo ir administravimo švietimo sritis. | Aukštojo mokslo | pirmosios pakopos studijų programos, skirtos | |
[720] |
- Verslo ir administravimo švietimo sritis. | Aukštojo mokslo | pirmosios pakopos studijų programos, skirtos | |