AUKŠTASIS MOKSLAS*

[691] trijų klausimynų pagal tai, į kurį sektorių - aukštojo mokslo / mokslinių tyrimų, bendrojo ugdymo ar profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[692] trijų klausimynų pagal tai, į kurį sektorių - aukštojo mokslo / mokslinių tyrimų, bendrojo ugdymo ar profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[693] pirmaujančias inovacijas, bendram tikslui suburiant aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir verslo atstovus. TaigiRodyti visą konkordanso eilutę
[694] pirmaujančias inovacijas, bendram tikslui suburiant aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir verslo atstovus. GaliausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[695] ženkliai padidinti visų institucijų, kurios sudaro aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir inovacijų sistemas, produktyvumoRodyti visą konkordanso eilutę
[696] ministerijos vaidmuo yra siekti glaudesnių ryšių tarp aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir pramonės, stiprinti moksliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[697] ministerija bei patvirtino Parlamentas. Tai atlieka Aukštojo mokslo, mokslo ir technologijų ministerija. Į šiąRodyti visą konkordanso eilutę
[698] aukštasis mokslas neretai yra dar ir nemokamas. Aukštojo mokslo, mokslo ir technologijų ministerija kartu suRodyti visą konkordanso eilutę
[699] metų laikotarpiui, kurią 2005 metais parengė Aukštojo mokslo, mokslo ir technologijų ministerija bei patvirtinoRodyti visą konkordanso eilutę
[700] ; socialinį aspektą siekiant prieinamesnio aukštojo mokslo ; mokslo ir studijų ryšio užtikrinimą rengiantRodyti visą konkordanso eilutę
[701] reikalų, Gynybos, Ekonomikos ir Teisingumo. Aukštojo mokslo, mokslo ir technologijų ministerijos biudžetasRodyti visą konkordanso eilutę
[702] tarnybos, ir šių ministerijų : Transporto, Aukštojo mokslo, mokslo ir technologijų, Viešojo administravimo,Rodyti visą konkordanso eilutę
[703] geriausio įmanomo statistinių duomenų apie aukštojo mokslo. MTEP ne rinkos sektoriuose (valstybės, privatusRodyti visą konkordanso eilutę
[704] kliūtys žmogui pagal savo sugebėjimus siekti aukštojo mokslo ne valstybės lėšomis tiek valstybinėse, tiekRodyti visą konkordanso eilutę
[705] yra sukurtos tada, kai NKS dar nėra arba jos aukštojo mokslo neapima ; pagal pobūdį – orientaciją įRodyti visą konkordanso eilutę
[706] kitas Specialiojo ugdymo, Profesinio mokymo, Aukštojo mokslo, Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymųRodyti visą konkordanso eilutę
[707] kitomis Profesinio mokymo, Specialiojo ugdymo, Aukštojo mokslo, Neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir kitųRodyti visą konkordanso eilutę
[708] Svečių pranešimuose buvo aptariami ryšiai tarp aukštojo mokslo, neįgalių žmonių inkliuzijos į darbo rinkąRodyti visą konkordanso eilutę
[709] kurios nebus panaudotos, nebūtų atimtos iš aukštojo mokslo, o suteiktų pridėtinę vertę esamiems ar būsimiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[710] tik nedidelė visuomenės dalis galės siekti aukštojo mokslo, o tai prieštarauja valdžios kalboms, kad LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[711] paneigiama žmogaus konstitucinė teisė siekti aukštojo mokslo pagal savo sugebėjimus net ir tuomet, kai valstybėRodyti visą konkordanso eilutę
[712] paneigiama žmogaus konstitucinė teisė siekti aukštojo mokslo pagal savo sugebėjimus net ir tuomet, kai valstybėRodyti visą konkordanso eilutę
[713] Visiems žinoma, kad lietuviai pamišę dėl aukštojo mokslo. Pasaulio bankas, įvertinęs Lietuvos ryžtąRodyti visą konkordanso eilutę
[714] kvalifikuoto darbininko profesiją ir tik po to siekia aukštojo mokslo. Pasauliui sparčiai keičiantis keičiasi irRodyti visą konkordanso eilutę
[715] šalių asmeninė nauda, kurią gauna individas iš aukštojo mokslo, pastaruoju metu vis labiau pabrėžiama. •Rodyti visą konkordanso eilutę
[716] 10 ir 6). UNESCO Pasaulinė deklaracija dėl aukštojo mokslo, pažymėdama mokslo, kaip viešosios gėrybės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[717] studentijos grupių teises bei interesus siekiant aukštojo mokslo ;. Per tą laiką šis leidinys gerokai „ pastorėjoRodyti visą konkordanso eilutę
[718] neprieinamas didžiajai visuomenės daliai. - aukštojo mokslo pirmos ar aukštesnių pakopų pilnoms (angl.Rodyti visą konkordanso eilutę
[719] - verslo ir administravimo švietimo sritis. Aukštojo mokslo pirmosios pakopos studijų programos, skirtosRodyti visą konkordanso eilutę
[720] - Verslo ir administravimo švietimo sritis. Aukštojo mokslo pirmosios pakopos studijų programos, skirtosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins