AUKŠTASIS MOKSLAS*

[661] įgytų kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[662] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimo ir akademinio pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[663] SUTEIKIANČIŲ TEISĘ Į AUKŠTĄJĮ MOKSLĄ, BEI AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ VERTINIMO IR AKADEMINIO PRIPAŽINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[664] įgytų kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[665] įgytų kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[666] ĮGYTŲ KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ Į AUKŠTĄJĮ MOKSLĄ, BEI AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ VERTINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[667] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimo ir akademinio pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[668] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimą ;. paraiškų dėlRodyti visą konkordanso eilutę
[669] ĮGYTŲ KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ Į AUKŠTĄJĮ MOKSLĄ, BEI AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ VERTINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[670] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimo ir akademinio pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[671] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų (toliau bendrai vadinama – užsienyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[672] SUTEIKIANČIŲ TEISĘ Į AUKŠTĄJĮ MOKSLĄ, BEI AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ VERTINIMO IR AKADEMINIO PRIPAŽINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[673] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimo ir akademinio pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[674] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų vertinimo ir akademinio pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[675] suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, bei aukštojo mokslo kvalifikacijų (toliau bendrai vadinama – užsienyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[676] turi arba vieno, arba kito tipo dokumentus ; aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos dažniausiai yra sukurtosRodyti visą konkordanso eilutę
[677] įsidarbinimo leidimų išdavimo palengvinimą ; aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangų kūrimą ir įgyvendinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[678] teisę į aukštąjį mokslą, dalinių studijų, aukštojo mokslo kvalifikacijų bei mokslo ir. pasirašyta LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[679] TEISĘ Į AUKŠTĄJĮ MOKSLĄ, DALINIŲ STUDIJŲ, AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ BEI MOKSLO IR MENO LAIPSNIŲ TARPUSAVIORodyti visą konkordanso eilutę
[680] erdvėje ; atsižvelgia į Europos Tarybos ir UNESCO Aukštojo mokslo kvalifikacijų pripažinimo Europos regione konvencijąRodyti visą konkordanso eilutę
[681] žr. Šalys turi teikti informaciją apie savo aukštojo mokslo kvalifkacijas, taip pat ir kvalifikacijų pavadinimusRodyti visą konkordanso eilutę
[682] standartizuotą informaciją apie užsienyje įgytų aukštojo mokslo kvalifkacijų vertinimo procedūras bei kriterijus.Rodyti visą konkordanso eilutę
[683] pačios cirozės, kurią įvardijau kaip „ aukštojo mokslo “ ligą. O štai kiti tos ligos simptomai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[684] plintant aukštojo išsilavinimo būtinumui – aukštojo mokslo masifikacijai, edukacinė veikla jau tampa labiauRodyti visą konkordanso eilutę
[685] atsirado tada, kai ji pradėta svarstyti pirmiausia aukštojo mokslo masifikacijos (massification - angl. Todėl buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[686] pastaraisiais metais, yra labiau susijusi su globaliu aukštojo mokslo masiškumo didėjimu. Aukštojo mokslo tarptautiškumasRodyti visą konkordanso eilutę
[687] pastaraisiais metais, yra labiau susijusi su globaliu aukštojo mokslo masiškumo didėjimu. • besivystančių šaliųRodyti visą konkordanso eilutę
[688] Europai būtina veikti vieningai, investuojant į aukštojo mokslo modernizavimą, siekiant labiau įtraukti įRodyti visą konkordanso eilutę
[689] Daugelis Europos strateginių dokumentų pabrėžia aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir inovacijų svarbą. ReikėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[690] įgyvendinimą švietimo, profesinio rengimo, aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir technologijų plėtrosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins