AUKŠTASIS MOKSLAS*

[541] mokslo kvalifiakcijų sąrangos pakopai nurodomas aukštojo mokslo displomuose ir kituose kvalifikacijų ir kvalifikaciniųRodyti visą konkordanso eilutę
[542] aukštojo mokslo tarptautiškumą yra :. Realizuodama aukštojo mokslo dviejų ciklų bakalauro studijų ir magistrantūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[543] kurio bus laužoma ne mažiau iečių, negu dėl aukštojo mokslo. EAMEKS atveju tai susiję su aukštuoju moksluRodyti visą konkordanso eilutę
[544] visažinių, tapusių slaptais ar viešais „ aukštojo mokslo “ ekspertais. tos pačios cirozės, kuriąRodyti visą konkordanso eilutę
[545] mokslo darbuotojų chartija ir elgesio kodeksas), aukštojo mokslo (Erasmus studentų chartija), savanorių veiklosRodyti visą konkordanso eilutę
[546] mokslą, pasirašė Bergeno komunikatą „ Europos aukštojo mokslo erdvė – tikslų pasiekimas “ ir įvertinoRodyti visą konkordanso eilutę
[547] mokslas turi įsitraukti į bendrą ją Europos aukštojo mokslo erdvę, tačiau iš esmės aukštojo mokslo tarptautiškumuiRodyti visą konkordanso eilutę
[548] aukštojo mokslo sistemos įsijungimą į Europos aukštojo mokslo erdvę, stiprinti ir gerinti tarpregioninį bendradarbiavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[549] aukštojo mokslo sistemas į bendrą Europos aukštojo mokslo erdvę. Paryžiuje pasirašė Prancūzijos, Italijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[550] lygiu apie kompetencijų galimybes kurti Europos aukštojo mokslo erdvę ir plėtoti aukštąjį mokslą. HumboldtiškąjįRodyti visą konkordanso eilutę
[551] kokybės vertinimo kriterijų suderinimas su Europos aukštojo mokslo erdvės kokybės užtikrinimo nuostatomis irRodyti visą konkordanso eilutę
[552] reikalinga, tačiau nepakankama reprezentuoti aukštojo mokslo ES politikos visumai ir nepakankamai sufokusuota.Rodyti visą konkordanso eilutę
[553] Siūlymai peržiūrėti švietimo, pirmiausia aukštojo mokslo, finansavimo mechanizmus siekiant padidinti efektyvumą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[554] mokestis už aukštąjį mokslą. Spręsdamos aukštojo mokslo finansavimo problemą, jos renkasi du iš trijųRodyti visą konkordanso eilutę
[555] mokslą. Tiesa, jis apėmė tik kvalifikacijas iki aukštojo mokslo. Formaliojo švietimo (išskyrus aukštojo mokslo)Rodyti visą konkordanso eilutę
[556] 3 kvalifikacijos, kaip leidžiančios siekti aukštojo mokslo, galioja tik kartu su Riigieksamitunnistus (ValstybiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[557] tinkluose ir Technologijų platformose) ; iš aukštojo mokslo į verslą (Erasmus ir Marie Curie atitinkamosRodyti visą konkordanso eilutę
[558] tinkluose ir Technologijų platformose) ; iš aukštojo mokslo į verslą (Erasmus ir Marie Curie atitinkamosRodyti visą konkordanso eilutę
[559] programos ; AM – aukštasis mokslas ; AMI – aukštojo mokslo institucija ; AMSA – Aukštojo mokslo statistikosRodyti visą konkordanso eilutę
[560] kvalifikacija, gali būti, pavyzdžiui, teisė stoti į aukštojo mokslo instituciją (t.y. teisė būti lygiaverčiuRodyti visą konkordanso eilutę
[561] visuomenę, kalbėta apie negalios reikšmę aukštojo mokslo institucijoms ir šių institucijų galimybęRodyti visą konkordanso eilutę
[562] finansuoja aukštąjį mokslą teikdamos valstybinėms aukštojo mokslo institucijoms tiesiogines subsidijas. • JAVRodyti visą konkordanso eilutę
[563] kiekvienam arba lygių galimybių principas, kai aukštojo mokslo institucijos gali padėti socialiai pažeidžiamomsRodyti visą konkordanso eilutę
[564] tarptautiškumu susijusiems veiksniams, Lietuvos aukštojo mokslo institucijų pasirengimas dalyvauti su tarptautiškumuRodyti visą konkordanso eilutę
[565] jų įtaka aukštojo mokslo tarptautiškumui ; aukštojo mokslo institucijų pasirengimas plėtoti tarptautiškumąRodyti visą konkordanso eilutę
[566] ministerijoje, regiono mastu, vietos mastu ar pačiame aukštojo mokslo instutute. Siekiant geriausio įmanomo statistiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[567] pripažinimo. Atsižvelgdamos į didėjantį aukštojo mokslo internacionalizavimą, o taip pat į išsilavinimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[568] aujų realijų į aukštąjį mokslą. Universitetinių studijų programos pagal TarptautinęRodyti visą konkordanso eilutę
[569] išsilavinimu. Tikslus šio lygmens, o taip pat ir aukštojo mokslo, ir aukštųjų mokyklų bei aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[570] mokslo krize ir bandoma imtis priemonių padidinti aukštojo mokslo ir darbo rinkos poreikių atitikimą. PagrindinisRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins