[541] |
mokslo kvalifiakcijų sąrangos pakopai nurodomas | aukštojo mokslo | displomuose ir kituose kvalifikacijų ir kvalifikacinių | |
[542] |
aukštojo mokslo tarptautiškumą yra :. Realizuodama | aukštojo mokslo | dviejų ciklų bakalauro studijų ir magistrantūros | |
[543] |
kurio bus laužoma ne mažiau iečių, negu dėl | aukštojo mokslo. | EAMEKS atveju tai susiję su aukštuoju mokslu | |
[544] |
visažinių, tapusių slaptais ar viešais „ | aukštojo mokslo | “ ekspertais. tos pačios cirozės, kurią | |
[545] |
mokslo darbuotojų chartija ir elgesio kodeksas), | aukštojo mokslo | (Erasmus studentų chartija), savanorių veiklos | |
[546] |
mokslą, pasirašė Bergeno komunikatą „ Europos | aukštojo mokslo | erdvė – tikslų pasiekimas “ ir įvertino | |
[547] |
mokslas turi įsitraukti į bendrą ją Europos | aukštojo mokslo | erdvę, tačiau iš esmės aukštojo mokslo tarptautiškumui | |
[548] |
aukštojo mokslo sistemos įsijungimą į Europos | aukštojo mokslo | erdvę, stiprinti ir gerinti tarpregioninį bendradarbiavimą | |
[549] |
aukštojo mokslo sistemas į bendrą Europos | aukštojo mokslo | erdvę. Paryžiuje pasirašė Prancūzijos, Italijos, | |
[550] |
lygiu apie kompetencijų galimybes kurti Europos | aukštojo mokslo | erdvę ir plėtoti aukštąjį mokslą. Humboldtiškąjį | |
[551] |
kokybės vertinimo kriterijų suderinimas su Europos | aukštojo mokslo | erdvės kokybės užtikrinimo nuostatomis ir | |
[552] |
reikalinga, tačiau nepakankama reprezentuoti | aukštojo mokslo | ES politikos visumai ir nepakankamai sufokusuota. | |
[553] |
Siūlymai peržiūrėti švietimo, pirmiausia | aukštojo mokslo, | finansavimo mechanizmus siekiant padidinti efektyvumą, | |
[554] |
mokestis už aukštąjį mokslą. Spręsdamos | aukštojo mokslo | finansavimo problemą, jos renkasi du iš trijų | |
[555] |
mokslą. Tiesa, jis apėmė tik kvalifikacijas iki | aukštojo mokslo. | Formaliojo švietimo (išskyrus aukštojo mokslo) | |
[556] |
3 kvalifikacijos, kaip leidžiančios siekti | aukštojo mokslo, | galioja tik kartu su Riigieksamitunnistus (Valstybinių | |
[557] |
tinkluose ir Technologijų platformose) ; iš | aukštojo mokslo | į verslą (Erasmus ir Marie Curie atitinkamos | |
[558] |
tinkluose ir Technologijų platformose) ; iš | aukštojo mokslo | į verslą (Erasmus ir Marie Curie atitinkamos | |
[559] |
programos ; AM – aukštasis mokslas ; AMI – | aukštojo mokslo | institucija ; AMSA – Aukštojo mokslo statistikos | |
[560] |
kvalifikacija, gali būti, pavyzdžiui, teisė stoti į | aukštojo mokslo | instituciją (t.y. teisė būti lygiaverčiu | |
[561] |
visuomenę, kalbėta apie negalios reikšmę | aukštojo mokslo | institucijoms ir šių institucijų galimybę | |
[562] |
finansuoja aukštąjį mokslą teikdamos valstybinėms | aukštojo mokslo | institucijoms tiesiogines subsidijas. • JAV | |
[563] |
kiekvienam arba lygių galimybių principas, kai | aukštojo mokslo | institucijos gali padėti socialiai pažeidžiamoms | |
[564] |
tarptautiškumu susijusiems veiksniams, Lietuvos | aukštojo mokslo | institucijų pasirengimas dalyvauti su tarptautiškumu | |
[565] |
jų įtaka aukštojo mokslo tarptautiškumui ; | aukštojo mokslo | institucijų pasirengimas plėtoti tarptautiškumą | |
[566] |
ministerijoje, regiono mastu, vietos mastu ar pačiame | aukštojo mokslo | instutute. Siekiant geriausio įmanomo statistinių | |
[567] |
pripažinimo. Atsižvelgdamos į didėjantį | aukštojo mokslo | internacionalizavimą, o taip pat į išsilavinimą, | |
[568] |
aujų realijų į | aukštąjį mokslą. | Universitetinių studijų programos pagal Tarptautinę | |
[569] |
išsilavinimu. Tikslus šio lygmens, o taip pat ir | aukštojo mokslo, | ir aukštųjų mokyklų bei aukštojo mokslo | |
[570] |
mokslo krize ir bandoma imtis priemonių padidinti | aukštojo mokslo | ir darbo rinkos poreikių atitikimą. Pagrindinis | |