AUKŠTASIS MOKSLAS*

[451] išsilavinimas ar darbas ir gyvenimiška patirtis. Aukštasis mokslas remiasi kompetencijų, žinių bei įgūdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[452] aukštasis mokslas – aukščiau už rinką. Aukštasis mokslas šiai sričiai nepriskirtinas. Galiausiai aukštasisRodyti visą konkordanso eilutę
[453] Skandinavijos valstybės dargi deklaruoja, kad nuo šiol aukštasis mokslas šiuose valstybėse tampa visuotinis. Kaip konstatuotaRodyti visą konkordanso eilutę
[454] minėta analizuojant Švietimo įstatymą (2008), aukštasis mokslas skatina veikti savarankiškai, todėl svarbuRodyti visą konkordanso eilutę
[455] bendrasis lavinimas (nuo 6 – 7 metų) ; profesinis, aukštasis mokslas ; suaugusiųjų neformalusis švietimas. priimtasRodyti visą konkordanso eilutę
[456] Aukštasis mokslas (Higher education). Erasmus – aukštasis mokslas ;. Svarbu, kad dabartinių ekonominių realijųRodyti visą konkordanso eilutę
[457] srityje, ypač – aukštajame moksle. Kas yra aukštasis mokslas. Taigi aukštasis mokslas nėra viešoji prekė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[458] aukštasis mokslas, visiškai subsidijuojamas aukštasis mokslas, tam tikras mokestis už aukštąjį mokslą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[459] ruošianti mūsų ateitį ”, - įsitikinęs N. Aukštasis mokslas tampa verslu. Aukštasis mokslas yra nemokamasRodyti visą konkordanso eilutę
[460] Lietuvos mokslo ir kultūros “ ir pan.. „ Aukštasis mokslas tampa neprieinamas didžiajai visuomenės daliai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[461] mokslo vystymą bei administruoja jo finansavimą. Aukštasis mokslas tapo prieinamas kiekvienam norinčiam, dosniRodyti visą konkordanso eilutę
[462] pirma palaipsniui įvedant nemokamą mokslą ;. Aukštasis mokslas tapo prieinamas kiekvienam norinčiam, dosniRodyti visą konkordanso eilutę
[463] bendradarbiavimo ir kituose tinkluose, kad jos aukštasis mokslas taptų dar labiau tarptautinis. Švedijos fondasRodyti visą konkordanso eilutę
[464] bendradarbiavimo ir kituose tinkluose, kad jos aukštasis mokslas taptų dar labiau tarptautinis. ŠFTTAM (ŠvedijosRodyti visą konkordanso eilutę
[465] kaip į,, vyraujantį mokymosi būdą “ ;. Aukštasis mokslas, tarp jų ir nuotolinis mokymas, yra viena išRodyti visą konkordanso eilutę
[466] konkurencingumą įtakojančių veiksnių, tarp jų : aukštasis mokslas, technologinis pasirengimas, inovatyvumo ir išprusimoRodyti visą konkordanso eilutę
[467] priimta 1997 m. Teisė (į aukštąjį mokslą). Aukštasis mokslas. teisė į aukštąjį mokslą). 1) Baltijos valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[468] pavidalu turiu mokėti už studijas tų, kuriems aukštasis mokslas tėra tapantinamas su diplomu, kuris, savo ruožtu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[469] pasirašė Bolonijos Deklaraciją. Visų pirma tai „ aukštasis mokslas. Termino „ aukštasis mokslas vartosena nėraRodyti visą konkordanso eilutę
[470] skyrių veiklą kaip sudedamoji dalis įeina aukštasis mokslas, tik šios mokomosios / rengiamosios klinikosRodyti visą konkordanso eilutę
[471] labiausiai būtų žalinga. Studentų tyrimas : aukštasis mokslas – tik pasiturintiems. baigiančiųjų turėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[472] užsidirbinėti iš mokamų studijų. Taigi, aukštasis mokslas tikrai yra ne tik kokybiškas, bet ir labai prieinamas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[473] klasifikuojami aukštojo mokslo sektoriuje. – aukštasis mokslas ;. Toks klasifikavimas yra rekomenduojamas visaiRodyti visą konkordanso eilutę
[474] siekti rezultatyvių sprendimų šiose srityse. Aukštasis mokslas turėtų vaidinti esminį vaidmenį skatinantRodyti visą konkordanso eilutę
[475] šeimos ir kitų veiksnių. Pirmiausia, visas aukštasis mokslas turėtų būti mokamas, tačiau būtų sudaromaRodyti visą konkordanso eilutę
[476] tapti nepasiekiamu didžiajai visuomenės daliai. Aukštasis mokslas turi būti vienodai pasiekiamas visiems. TokiaRodyti visą konkordanso eilutę
[477] neįgalūs žmonės taip pat gali studijuoti, jiems aukštasis mokslas turi būti prieinamas. Trečioji tendencija -Rodyti visą konkordanso eilutę
[478] metų) metų priemonės “ nurodoma, kad Lietuvos aukštasis mokslas turi įsitraukti į bendrą ją Europos aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[479] aukštąjį mokslą nėra kalbama ir 2002 m. aukštasis mokslas turi būti vienodai prieinamas visiems pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[480] 1) nuotolinio mokymosi priemonėmis teikiamas aukštasis mokslas turi būti pagrįstas tais pačiais principais,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins