[31] |
aukštąjį mokslą, pasirašė Bolonijos deklaraciją. | Aukštajam mokslui | vis labiau trūkstant lėšų universitetai ėmė | |
[32] |
nepaprastai svarbų darbą – pradėjus keistis | aukštajam mokslui, | vis didesnis svoris teks bendrajam ugdymui mokyklose. | |
[33] |
mokymosi pasiekimų pripažinimas atsirado JAV | aukštajame moksle | 1960 m. Taikomi metodai skiriasi ir skirtingose | |
[34] |
ugdymui, viduriniam mokymui, aukštajam mokslui. | Aukštajame moksle | buvo apsispręsta skaičiuoti dalyvavimo aukštajame | |
[35] |
globalizacijos ir tarptautiškumo srityse ir, svarbiausia, | aukštajame moksle, | buvo išspręsta. Lietuvoje nevyriausybinių | |
[36] |
mokslas be sienų : tarptautinių studentų dalis | aukštajame moksle. | Dažnai teigiama, kad tokios programos traktuoja | |
[37] |
prieinamumo prie aukštojo mokslo ir pačiame | aukštajame moksle | esančių problemų parametrais. Šiandien tikrai | |
[38] |
uotojams įgyti | aukštąjį mokslą | ir plečia netradicinę mokymosi aplinką, o | |
[39] |
finansavimo. O kas dėjosi švietimo srityje, ypač – | aukštajame moksle. | Kas yra aukštasis mokslas. Taigi aukštasis | |
[40] |
įvairiuose švietimo lygmenyse, taip pat ir | aukštajame moksle, | kol kas šiai grupei aukštojo mokslo prieinamumas | |
[41] |
globalizacijos ir tarptautiškumo srityse ir, svarbiausia, | aukštajame moksle. | Lietuvoje nevyriausybinių organizacijų vaidmuo | |
[42] |
dirbti žinodamos, ką ir kaip reikia pakeisti | aukštajame moksle. | Siekti aukštojo mokslo turi būti sudarytos | |
[43] |
moksle buvo apsispręsta skaičiuoti dalyvavimo | aukštajame moksle | SOTE indeksą. Aukštasis mokslas. Aukštasis | |
[44] |
susiklosčiusios anarchiškos rinkos sąlygos atsispindi ir | aukštajame moksle. | Tiek aukštajame moksle, tiek visuomenėje toji | |
[45] |
susiklosčiusios anarchiškos rinkos sąlygos atsispindi ir | aukštajame moksle. | Tiek aukštajame moksle, tiek visuomenėje toji | |
[46] |
sąlygos atsispindi ir aukštajame moksle. Tiek | aukštajame moksle, | tiek visuomenėje toji rinka apibūdinama galingai | |
[47] |
galimybių Europos ir viso pasaulio mastu tiek | aukštajame moksle, | tiek kituose švietimo lygmenyse, įskaitant | |
[48] |
sąlygos atsispindi ir aukštajame moksle. Tiek | aukštajame moksle, | tiek visuomenėje toji rinka apibūdinama galingai | |
[49] |
galimybių Europos ir viso pasaulio mastu tiek | aukštajame moksle, | tiek kituose švietimo lygmenyse, įskaitant | |
[50] |
galimybių Europos ir viso pasaulio mastu tiek | aukštajame moksle, | tiek kituose švietimo lygmenyse, įskaitant | |
[51] |
galimybių Europos ir viso pasaulio mastu tiek | aukštajame moksle, | tiek kituose švietimo lygmenyse, įskaitant | |
[52] |
mokslas. Nuotolinio mokymosi forma taikoma tiek | aukštajame moksle, | tiek ir suaugusiųjų neformaliajame švietime. | |
[53] |
valstybės ir visuomenės poreikius bei galimybes. | Aukštajame moksle | vienas iš pagrindinių principų yra studijų | |
[54] |
skiriasi ir skirtingose srityse, pavyzdžiui, | aukštajame moksle | visose šalyse taikomas pasiekimų aplanko metodas, | |
[55] |
remiantis Statistikos departamento duomenimis, | aukštajame moksle | yra pastebima tendencija, jog aukštosiose mokyklose | |
[56] |
socialiai orientuotas. Terminas „ kokybė “ | aukštajame moksle | yra suprantamas nevienodai. Antroji sąranga | |
[57] |
aukštąjį mokslą). Aukštasis mokslas. teisė į | aukštąjį mokslą). | 1) Baltijos valstybės - Lietuvos Respublika, | |
[58] |
ribotos. baigiančiųjų turėtų galimybę įgyti | aukštąjį mokslą. | 1 - 55 „ DĖL KVALIFIKACINIŲ EGZAMINŲ ASMENIMS, | |
[59] |
mokslas., 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą, | 1999 m. Kai vyriausybės susidūrė su sunkumais, | |
[60] |
Bendra Europos šalių ministrų, atsakingų už | aukštąjį mokslą, | 1999 m. Europos ministrų, atsakingų už aukštąjį | |