AUKŠTASIS MOKSLAS*

[301] mokslą. Verta paminėti, kad JAV investicijos į aukštąjį mokslą sudaro net 2, 9 proc. Aukštasis mokslas JAVRodyti visą konkordanso eilutę
[302] Reforma, pasak reformatorių, siekia atnaujinti aukštąjį mokslą, sukurti studijas, galėsiančias konkuruoti suRodyti visą konkordanso eilutę
[303] yra skatinti mokinių tolesnę integraciją į aukštąjį mokslą, supažindinti KU ir kitų Klaipėdos aukštųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[304] mokslą, 1999 m. Europos ministrų, atsakingų už aukštąjį mokslą, susitikimo Prahoje 2001 m. Praėjus dvejiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[305] sanglauda. Europos ministrų, atsakingų už aukštąjį mokslą, susitikimo Londone 2007 m. Mes, Bolonijos proceseRodyti visą konkordanso eilutę
[306] šalių signatarių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, susitiko Prahoje apžvelgti pasiektą pažangąRodyti visą konkordanso eilutę
[307] dalyvaujančių šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, susitikome Londone apžvelgti pažangą, pasiektąRodyti visą konkordanso eilutę
[308] visi kvalifikuoti kandidatai, turintys teisę į aukštąjį mokslą, t.y. jiems neleidžiama studijuoti pagal konkrečiąRodyti visą konkordanso eilutę
[309] iš pragmatiškai orientuotų diskusijų apie aukštąjį mokslą, tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[310] iš pragmatiškai orientuotų diskusijų apie aukštąjį mokslą, tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[311] skiriama galimybei iš profesinio mokymo pereiti į aukštąjį mokslą, tačiau tą reikia daryti greičiau. AukštasisRodyti visą konkordanso eilutę
[312] sektorių reformas. Reforma visų pirma orientuota į aukštąjį mokslą, tačiau neatskiriama jos dalis yra ir moksliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[313] pradėjo derybas su bankais dėl paskolų už aukštąjį mokslą, tačiau kol kas abi šalys neatskleidžia derybųRodyti visą konkordanso eilutę
[314] vietų kiekio (priėmimas). Todėl, teisė į aukštąjį mokslą tampa pirmuoju žingsniu siekiant aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[315] federalinė valdžia, valstijos tiesiogiai finansuoja aukštąjį mokslą teikdamos valstybinėms aukštojo mokslo institucijomsRodyti visą konkordanso eilutę
[316] pripažinimo ar kitiems tikslams. Teisė (į aukštąjį mokslą). Teisė (į aukštąjį mokslą) būtina, betRodyti visą konkordanso eilutę
[317] kvalifikacijas ir kvalifikacijas, suteikiančias teisę į aukštąjį mokslą. Terminas „ kvalifikacijos, susijusios su aukštuojuRodyti visą konkordanso eilutę
[318] apima visus išsilavinimo lygius, įskaitant aukštąjį mokslą. Tiesa, jis apėmė tik kvalifikacijas iki aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[319] kitoms šalims, bet ne Lietuvoje / ne Lietuvai. aukštąjį mokslą tik Lietuvoje baigusį   (– ius) žmogų  Rodyti visą konkordanso eilutę
[320] asmenys atitinka reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą, tolesnio aukštojo mokslo programas ar darboRodyti visą konkordanso eilutę
[321] asmenys atitinka reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą, tolesnio aukštojo mokslo programas ar darboRodyti visą konkordanso eilutę
[322] asmenys atitinka reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą, tolesnio aukštojo mokslo programas ar darboRodyti visą konkordanso eilutę
[323] asmenys atitinka reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą, tolesnio aukštojo mokslo programas ar darboRodyti visą konkordanso eilutę
[324] asmenys atitinka reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą, tolesnio aukštojo mokslo programas ar darboRodyti visą konkordanso eilutę
[325] kvalifikaciją ar kvalifikaciją, suteikiančią teisę į aukštąjį mokslą, turės tokias pačias teises kitose Šalyse kaipRodyti visą konkordanso eilutę
[326] įsakymu kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, turėtojų žinių ir gebėjimų vertinimo sistemą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[327] sumokėtus pinigus susigrąžinti. Šiuo principu už aukštąjį mokslą turėtų susimokėti visi studijuojantys, o geraiRodyti visą konkordanso eilutę
[328] įstatymo priėmimas įnešė naujų realijų į aukštąjį mokslą. Universitetinių studijų programos pagal TarptautinęRodyti visą konkordanso eilutę
[329] ir inžinerinių profesijų švietimo sritys, aukštąjį mokslą - Verslo ir administravimo švietimo sritis.Rodyti visą konkordanso eilutę
[330] ir inžinerinių profesijų švietimo sritys, aukštąjį mokslą – verslo ir administravimo švietimo sritis.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins