AUKŠTASIS MOKSLAS*

[271] mokslą. KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į Aukštąjį mokslą, PRIPAŽINIMAS. Reikėtų priminti, kad teisėRodyti visą konkordanso eilutę
[272] mokslas. Kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[273] aukštąjį mokslą). Aukštasis mokslas. į aukštąjį mokslą, pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[274] mokslas. KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į Aukštąjį mokslą, PRIPAŽINIMAS. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[275] mokslas. Kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[276] Bergeno susitikime Europos ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pritarė „ Europos aukštojo mokslo kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[277] Pastarųjų metų realijos įnešė naujų pokyčių į aukštąjį mokslą. Reformos svarbiausias siekis – modernizuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[278] PRIPAŽINIMAS. Reikėtų priminti, kad teisė (į aukštąjį mokslą) reikštų pareiškėjo kvalifikacijos vertinimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[279] priėmimo sistemoje, kai daroma atranka, teisė (į aukštąjį mokslą) reiškia teisę konkuruoti dėl priėmimo, t.y.Rodyti visą konkordanso eilutę
[280] mokslo studijų. Kai kuriais atvejais teisė į aukštąjį mokslą reiškia automatinį priėmimą, bet dažniausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[281] priimti (žr. Kai kuriais atvejais teisė į aukštąjį mokslą reiškia automatinį priėmimą, bet dažniausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[282] metai Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, renkasi aptarti Bolonijos proceso pažangos irRodyti visą konkordanso eilutę
[283] dalyvaujančių šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, šalių akademinių bendruomenių ir BolonijosRodyti visą konkordanso eilutę
[284] profesinę veiklą bei tolesnio mokymosi (įskaitant aukštąjį mokslą) sąlygas, bei remiančias suaugusiųjų gebėjimųRodyti visą konkordanso eilutę
[285] mokslą. b) kvalifikacijos, suteikiančios teisę į aukštąjį mokslą. Sąvoka kvalifikacijos, susijusios su aukštuojuRodyti visą konkordanso eilutę
[286] pasirašė 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą. šios idėjos ištakos siekia 1998 metus, kadaRodyti visą konkordanso eilutę
[287] išlaikyti kokybę. Globalizacija taip pat įtakojo aukštąjį mokslą, skatino atsirasti naujus fondus ir procedūras.Rodyti visą konkordanso eilutę
[288] priėmimui į aukštąsias mokyklas. Teisė (į aukštąjį mokslą) skiriasi nuo priėmimo, kuris susijęs su faktiniuRodyti visą konkordanso eilutę
[289] būtina aktyvesnė informacijos apie Lietuvos aukštąjį mokslą sklaida ir tarptautinė rinkodara. AukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[290] būtina aktyvesnė informacijos apie Lietuvos aukštąjį mokslą sklaida ir kita tarptautinė rinkodaros veikla.Rodyti visą konkordanso eilutę
[291] studentai moka mokestį už mokslą. Statistika apie aukštąjį mokslą Škotijoje priskiriama prie lygybės rodiklių.Rodyti visą konkordanso eilutę
[292] paskolų gavimo sąlygos neužkerta kelio į aukštąjį mokslą skurdžiai gyvenančių šeimų vaikams ir t.t..Rodyti visą konkordanso eilutę
[293] modernizavimą, siekiant labiau įtraukti į aukštąjį mokslą socialiai pažeidžiamas visuomenės grupes irRodyti visą konkordanso eilutę
[294] gerovės požiūriu. • tam tikras mokestis už aukštąjį mokslą. Spręsdamos aukštojo mokslo finansavimo problemą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[295] tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės, aukštąjį mokslą, studijas skiria nuo profesinio rengimo. TarpRodyti visą konkordanso eilutę
[296] tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės, aukštąjį mokslą, studijas skiria nuo profesinio rengimo. ŠieRodyti visą konkordanso eilutę
[297] bandydamos finansuoti nuolat masiškėjantį aukštąjį mokslą, studijų mokestis, rinkos koordinavimas ar partnerystėRodyti visą konkordanso eilutę
[298] buvo vertinamas (ir buvo nemokamas, įskaitant aukštąjį mokslą), suaugusiems buvo skiriamas mažesnis dėmesys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[299] buvo vertinamas (ir buvo nemokamas, įskaitant aukštąjį mokslą), suaugusiems buvo skiriamas mažesnis dėmesys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[300] tiesiogines subsidijas. • JAV investicijos į aukštąjį mokslą sudaro net 2, 9 proc. Tarp pasirinkusiųjų profesinįRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins