[271] |
mokslą. KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į | Aukštąjį mokslą, | PRIPAŽINIMAS. Reikėtų priminti, kad teisė | |
[272] |
mokslas. Kvalifikacijų, suteikiančių teisę į | aukštąjį mokslą, | pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas, | |
[273] |
aukštąjį mokslą). Aukštasis mokslas. į | aukštąjį mokslą, | pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas, | |
[274] |
mokslas. KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į | Aukštąjį mokslą, | PRIPAŽINIMAS. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas, | |
[275] |
mokslas. Kvalifikacijų, suteikiančių teisę į | aukštąjį mokslą, | pripažinimas. Kiekviena šalis pripažins kvalifikacijas, | |
[276] |
Bergeno susitikime Europos ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą, | pritarė „ Europos aukštojo mokslo kokybės | |
[277] |
Pastarųjų metų realijos įnešė naujų pokyčių į | aukštąjį mokslą. | Reformos svarbiausias siekis – modernizuoti | |
[278] |
PRIPAŽINIMAS. Reikėtų priminti, kad teisė (į | aukštąjį mokslą) | reikštų pareiškėjo kvalifikacijos vertinimą, | |
[279] |
priėmimo sistemoje, kai daroma atranka, teisė (į | aukštąjį mokslą) | reiškia teisę konkuruoti dėl priėmimo, t.y. | |
[280] |
mokslo studijų. Kai kuriais atvejais teisė į | aukštąjį mokslą | reiškia automatinį priėmimą, bet dažniausiai | |
[281] |
priimti (žr. Kai kuriais atvejais teisė į | aukštąjį mokslą | reiškia automatinį priėmimą, bet dažniausiai | |
[282] |
metai Europos šalių ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą, | renkasi aptarti Bolonijos proceso pažangos ir | |
[283] |
dalyvaujančių šalių ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą, | šalių akademinių bendruomenių ir Bolonijos | |
[284] |
profesinę veiklą bei tolesnio mokymosi (įskaitant | aukštąjį mokslą) | sąlygas, bei remiančias suaugusiųjų gebėjimų | |
[285] |
mokslą. b) kvalifikacijos, suteikiančios teisę į | aukštąjį mokslą. | Sąvoka kvalifikacijos, susijusios su aukštuoju | |
[286] |
pasirašė 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą. | šios idėjos ištakos siekia 1998 metus, kada | |
[287] |
išlaikyti kokybę. Globalizacija taip pat įtakojo | aukštąjį mokslą, | skatino atsirasti naujus fondus ir procedūras. | |
[288] |
priėmimui į aukštąsias mokyklas. Teisė (į | aukštąjį mokslą) | skiriasi nuo priėmimo, kuris susijęs su faktiniu | |
[289] |
būtina aktyvesnė informacijos apie Lietuvos | aukštąjį mokslą | sklaida ir tarptautinė rinkodara. Aukštojo | |
[290] |
būtina aktyvesnė informacijos apie Lietuvos | aukštąjį mokslą | sklaida ir kita tarptautinė rinkodaros veikla. | |
[291] |
studentai moka mokestį už mokslą. Statistika apie | aukštąjį mokslą | Škotijoje priskiriama prie lygybės rodiklių. | |
[292] |
paskolų gavimo sąlygos neužkerta kelio į | aukštąjį mokslą | skurdžiai gyvenančių šeimų vaikams ir t.t.. | |
[293] |
modernizavimą, siekiant labiau įtraukti į | aukštąjį mokslą | socialiai pažeidžiamas visuomenės grupes ir | |
[294] |
gerovės požiūriu. • tam tikras mokestis už | aukštąjį mokslą. | Spręsdamos aukštojo mokslo finansavimo problemą, | |
[295] |
tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės, | aukštąjį mokslą, | studijas skiria nuo profesinio rengimo. Tarp | |
[296] |
tačiau kas jei ne jie, žvelgiant iš esmės, | aukštąjį mokslą, | studijas skiria nuo profesinio rengimo. Šie | |
[297] |
bandydamos finansuoti nuolat masiškėjantį | aukštąjį mokslą, | studijų mokestis, rinkos koordinavimas ar partnerystė | |
[298] |
buvo vertinamas (ir buvo nemokamas, įskaitant | aukštąjį mokslą), | suaugusiems buvo skiriamas mažesnis dėmesys, | |
[299] |
buvo vertinamas (ir buvo nemokamas, įskaitant | aukštąjį mokslą), | suaugusiems buvo skiriamas mažesnis dėmesys, | |
[300] |
tiesiogines subsidijas. • JAV investicijos į | aukštąjį mokslą | sudaro net 2, 9 proc. Tarp pasirinkusiųjų profesinį | |