AUKŠTASIS MOKSLAS*

[241] aukštąjį mokslą ir kitose Valstybėse ;. baigė aukštąjį mokslą). Nors išsilavinimas buvo vertinamas (ir buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[242] MOKSLAS. 1 punktą (aukštasis mokslas). baigė aukštąjį mokslą). Nors išsilavinimas buvo vertinamas (ir buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[243] ekspertų parengtose studijose apie Lietuvos aukštąjį mokslą pabrėžiama, jog plėtojant aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[244] būdinga sparti aukštojo mokslo plėtra, siekiant aukštąjį mokslą padaryti prieinamą kuo didesnei visuomenėsRodyti visą konkordanso eilutę
[245] tėvų išlaidų, patiriamų leidžiant vaikus į aukštąjį mokslą, padidinant jų disponuojamas pajamas. PolitikosRodyti visą konkordanso eilutę
[246] tėvų išlaidų, patiriamų leidžiant vaikus į aukštąjį mokslą, padidinant jų disponuojamas pajamas. NordplusRodyti visą konkordanso eilutę
[247] kokiai savo gyventojų daliai ji gali užtikrinti aukštąjį mokslą pagal atitinkamas studijų pakopas ir nevaržyti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[248] realios galimybės realizuoti savo teisę į aukštąjį mokslą. Pagaliau sulaukėme esminių pokyčių – aukštasisRodyti visą konkordanso eilutę
[249] mokėtojai mokėdami mokesčius, subsidijuoja aukštąjį mokslą. Pagrindinė Seimo funkcija yra įstatymu leidyba,Rodyti visą konkordanso eilutę
[250] aukštąjį mokslą. Humboldtiškąjį požiūrį į aukštąjį mokslą palaipsniui pakeitė labiau socialiai orientuotas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[251] Vyriausybės 2008 m. Niekuomet nemokėjęs už aukštąjį mokslą, paradoksalu, visuomet pasisakiau už mokamasRodyti visą konkordanso eilutę
[252] ekonomikos sektorius per mokslinius tyrimus, aukštąjį mokslą, parama verslo inovacinei veiklai, PPP ir t. t.Rodyti visą konkordanso eilutę
[253] įgijusiems kvalifikacijas, suteikiančias teisę į aukštąjį mokslą. Pareiškėjas, nesutinkantis su sprendimu dėlRodyti visą konkordanso eilutę
[254] “. 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė deklaraciją, kuri tapo politiniuRodyti visą konkordanso eilutę
[255] (Norvegija) Europos valstybių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Bergeno komunikatą „ Europos aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[256] susitikę 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Bolonijos Deklaraciją. RespondentųRodyti visą konkordanso eilutę
[257] pasirašymo, 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Bolonijos deklaraciją. MinistraiRodyti visą konkordanso eilutę
[258] susitikę 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Bolonijos Deklaraciją. Visų pirmaRodyti visą konkordanso eilutę
[259] susitikę 29 Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Bolonijos deklaraciją. AukštajamRodyti visą konkordanso eilutę
[260] Karalystės ir Vokietijos ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašė Sorbonos deklaraciją. Kas dveji metaiRodyti visą konkordanso eilutę
[261] mokslą. Europos šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, pasirašo Bolonijos deklaraciją, aptaria aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[262] studentų su specialiais poreikiais integacijai į aukštąjį mokslą. Pavyzdžiui, UNDP fiksuoja tokius rodiklius :Rodyti visą konkordanso eilutę
[263] Aukštojo mokslo. Dėl galimybės finansuoti aukštąjį mokslą per skirtingas institucijas yra neįmanoma išsiaiškintiRodyti visą konkordanso eilutę
[264] nacionalines kvalifikacijų sistemas. Todėl turime aukštąjį mokslą pertvarkyti taip, kad per konkurencijos diegimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[265] Lietuvoje / ne Lietuvai. 1) Lietuvoje baigė aukštąjį mokslą, po to dar įgijo papildomus diplomus / kvalifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[266] Aptikti 45 respondentai, kurie Lietuvoje baigė aukštąjį mokslą, po to dar įgijo papildomus diplomus / kvalifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[267] nei į protų nutekėjimą. 1) Lietuvoje baigė aukštąjį mokslą, po to dar įgijo papildomus diplomus / kvalifikacijąRodyti visą konkordanso eilutę
[268] visuomenės poreikiams požiūriu. Kalbant apie aukštąjį mokslą prie šio apibrėžimo dar pridedama valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[269] straipsnio 3 dalį kiekvienas žmogus turi teisę į aukštąjį mokslą, prieinamą pagal jo sugebėjimus. nutarime konstatuotaRodyti visą konkordanso eilutę
[270] apie kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, pripažinimą ;. „ Kiekviena šalis, neperžengdamaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins