[211] |
jaunus žmones į profesinį mokymą ir (arba) | aukštąjį mokslą, | kartu užtikrinant, kad jie įgytų įgūdžių | |
[212] |
kvalifikacijas, tradiciškai teikiančias teisę į | aukštąjį mokslą | (kartu su stojamaisiais bendraisiais ar atskirų | |
[213] |
egzistuoja norintiems pereiti iš viduriniojo į | aukštąjį mokslą, | ko reikia, kad studentai sėkmingai baigtų aukštąjį | |
[214] |
- vyresnio amžiaus žmonių sugrįžimas į | aukštąjį mokslą. | Kodėl žmonės pasirenka aukštąjį mokslą. | |
[215] |
proceso ministrų, savo šalyse atsakingų už | aukštąjį mokslą, | konferencija. LR Aukštojo mokslo 36 str. Reforma, | |
[216] |
Bolonijos proceso tikslais. Ministrų, atsakingų už | aukštąjį mokslą, | konferencijos Bergene 2005 m. Mes, Bolonijos | |
[217] |
kvalifikacijas ir kvalifikacijas, suteikiančias teisę į | aukštąjį mokslą. | Konvencija apima kvalifikacijų, susijusių su | |
[218] |
– ES reikalų švietimo srityje (įskaitant | aukštąjį mokslą) | koordinavimo pogrupis (toliau – švietimo pogrupis) | |
[219] |
kvalifikacijas ir kvalifikacijas, suteikiančias teisę į | aukštąjį mokslą, | kurios kitoje Valstybėje buvo suteiktos pereinamuoju | |
[220] |
neparduoda, tokias bendrąsias paslaugas, išskyrus | aukštąjį mokslą, | kurių kitaip nebūtų galima taip paprastai | |
[221] |
šioje grafoje turėčiau paminėti įmokas už | aukštąjį mokslą, | kurių prognozė buvo viršyta “. Įkurtas | |
[222] |
suteikiančias išsilavinimą, teikiantį teisę į | aukštąjį mokslą. | KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į Aukštąjį | |
[223] |
tarptautinių kvalifikacijų, suteikiančių teisę į | aukštąjį mokslą. | KVALIFIKACIJŲ, SUSIJUSIŲ SU AUKŠTUOJU MOKSLU, | |
[224] |
aukštąjį mokslą. d) ministerijoms, atsakingoms už | aukštąjį mokslą | ;. KVALIFIKACIJŲ, SUSIJUSIŲ SU AUKŠTUOJU MOKSLU, | |
[225] |
lankstesnių studijų būdų diegimą siekiant | aukštąjį mokslą | labiau orientuoti į studentų ir darbo rinkos | |
[226] |
bendrojo lavinimo mokyklų baigusių jaunų žmonių | aukštąjį mokslą | Lietuvoje renkasi „ aklai ” ; pasirinkimų | |
[227] |
nevalstybinio sektoriaus indėlio finansuojant | aukštąjį mokslą. | Lietuvos Respublikos Konstitucijos nuostata laiduoti | |
[228] |
Europos šalių konstitucijų nuostatomis apie | aukštąjį mokslą. | Likusių Europos šalių konstitucines nuostatas | |
[229] |
atstovų susirinkimas Ministerijų, atsakingų už | aukštąjį mokslą, | lygmenyje buvo sušauktas Olandijos valdžios | |
[230] |
direktorė Rūta Skyrienė, raginanti reformuoti | aukštąjį mokslą. | “), – mane paakino darsyk atsiversti aukštojo | |
[231] |
neįgalius studentus, vien tik apie jų patekimą į | aukštąjį mokslą, | mes turime apsvarstyti ir tai, kaip jiems seksis | |
[232] |
aukštąjį mokslą. Kodėl žmonės pasirenka | aukštąjį mokslą. | Mes bandėme susikoncentruoti ties dviem studentų | |
[233] |
Bergene 2005 m. Ten, kur mūsų, atsakingų už | aukštąjį mokslą, | ministrų kompetencijos nepakanka, mes pasižadame | |
[234] |
kabinetas atsakingas už mokyklinį lavinimą, | aukštąjį mokslą, | mokslinius tyrimus, mokymąsi visą gyvenimą, | |
[235] |
mentalinius skirtumus. “, „ Reformuodami | aukštąjį mokslą | - negriaukite pamatų “, „ Nežlugdykite | |
[236] |
studentams. „ Svarbu suvokti, kad studentas į | aukštąjį mokslą | nenusileidžia iš Mėnulio : jo poreikus reikia | |
[237] |
Aukštojo mokslo (ISCED 4 + 5) rodikliai. Apie | aukštąjį mokslą | nėra kalbama ir 2002 m. aukštasis mokslas turi | |
[238] |
veiksnius ; valstybės galimybės finansuoti | aukštąjį mokslą | nėra beribės ; valstybės galimybės finansuoti | |
[239] |
veiksnius ; valstybės galimybės finansuoti | aukštąjį mokslą | nėra beribės ; valstybės galimybės finansuoti | |
[240] |
kaip minėta, valstybės galimybės finansuoti | aukštąjį mokslą | nėra beribės. Minėti santykiai yra susiję | |