AUKŠTASIS MOKSLAS*

[211] jaunus žmones į profesinį mokymą ir (arba) aukštąjį mokslą, kartu užtikrinant, kad jie įgytų įgūdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[212] kvalifikacijas, tradiciškai teikiančias teisę į aukštąjį mokslą (kartu su stojamaisiais bendraisiais ar atskirųRodyti visą konkordanso eilutę
[213] egzistuoja norintiems pereiti iš viduriniojo į aukštąjį mokslą, ko reikia, kad studentai sėkmingai baigtų aukštąjįRodyti visą konkordanso eilutę
[214] - vyresnio amžiaus žmonių sugrįžimas į aukštąjį mokslą. Kodėl žmonės pasirenka aukštąjį mokslą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[215] proceso ministrų, savo šalyse atsakingų už aukštąjį mokslą, konferencija. LR Aukštojo mokslo 36 str. Reforma,Rodyti visą konkordanso eilutę
[216] Bolonijos proceso tikslais. Ministrų, atsakingų už aukštąjį mokslą, konferencijos Bergene 2005 m. Mes, BolonijosRodyti visą konkordanso eilutę
[217] kvalifikacijas ir kvalifikacijas, suteikiančias teisę į aukštąjį mokslą. Konvencija apima kvalifikacijų, susijusių suRodyti visą konkordanso eilutę
[218] – ES reikalų švietimo srityje (įskaitant aukštąjį mokslą) koordinavimo pogrupis (toliau – švietimo pogrupis)Rodyti visą konkordanso eilutę
[219] kvalifikacijas ir kvalifikacijas, suteikiančias teisę į aukštąjį mokslą, kurios kitoje Valstybėje buvo suteiktos pereinamuojuRodyti visą konkordanso eilutę
[220] neparduoda, tokias bendrąsias paslaugas, išskyrus aukštąjį mokslą, kurių kitaip nebūtų galima taip paprastaiRodyti visą konkordanso eilutę
[221] šioje grafoje turėčiau paminėti įmokas už aukštąjį mokslą, kurių prognozė buvo viršyta “. ĮkurtasRodyti visą konkordanso eilutę
[222] suteikiančias išsilavinimą, teikiantį teisę į aukštąjį mokslą. KVALIFIKACIJŲ, SUTEIKIANČIŲ TEISĘ į AukštąjįRodyti visą konkordanso eilutę
[223] tarptautinių kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą. KVALIFIKACIJŲ, SUSIJUSIŲ SU AUKŠTUOJU MOKSLU,Rodyti visą konkordanso eilutę
[224] aukštąjį mokslą. d) ministerijoms, atsakingoms už aukštąjį mokslą ;. KVALIFIKACIJŲ, SUSIJUSIŲ SU AUKŠTUOJU MOKSLU,Rodyti visą konkordanso eilutę
[225] lankstesnių studijų būdų diegimą siekiant aukštąjį mokslą labiau orientuoti į studentų ir darbo rinkosRodyti visą konkordanso eilutę
[226] bendrojo lavinimo mokyklų baigusių jaunų žmonių aukštąjį mokslą Lietuvoje renkasi „ aklai ” ; pasirinkimųRodyti visą konkordanso eilutę
[227] nevalstybinio sektoriaus indėlio finansuojant aukštąjį mokslą. Lietuvos Respublikos Konstitucijos nuostata laiduotiRodyti visą konkordanso eilutę
[228] Europos šalių konstitucijų nuostatomis apie aukštąjį mokslą. Likusių Europos šalių konstitucines nuostatasRodyti visą konkordanso eilutę
[229] atstovų susirinkimas Ministerijų, atsakingų už aukštąjį mokslą, lygmenyje buvo sušauktas Olandijos valdžiosRodyti visą konkordanso eilutę
[230] direktorė Rūta Skyrienė, raginanti reformuoti aukštąjį mokslą. “), – mane paakino darsyk atsiversti aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[231] neįgalius studentus, vien tik apie jų patekimą į aukštąjį mokslą, mes turime apsvarstyti ir tai, kaip jiems seksisRodyti visą konkordanso eilutę
[232] aukštąjį mokslą. Kodėl žmonės pasirenka aukštąjį mokslą. Mes bandėme susikoncentruoti ties dviem studentųRodyti visą konkordanso eilutę
[233] Bergene 2005 m. Ten, kur mūsų, atsakingų už aukštąjį mokslą, ministrų kompetencijos nepakanka, mes pasižadameRodyti visą konkordanso eilutę
[234] kabinetas atsakingas už mokyklinį lavinimą, aukštąjį mokslą, mokslinius tyrimus, mokymąsi visą gyvenimą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[235] mentalinius skirtumus. “, „ Reformuodami aukštąjį mokslą - negriaukite pamatų “, „ NežlugdykiteRodyti visą konkordanso eilutę
[236] studentams. „ Svarbu suvokti, kad studentas į aukštąjį mokslą nenusileidžia iš Mėnulio : jo poreikus reikiaRodyti visą konkordanso eilutę
[237] Aukštojo mokslo (ISCED 4 + 5) rodikliai. Apie aukštąjį mokslą nėra kalbama ir 2002 m. aukštasis mokslas turiRodyti visą konkordanso eilutę
[238] veiksnius ; valstybės galimybės finansuoti aukštąjį mokslą nėra beribės ; valstybės galimybės finansuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[239] veiksnius ; valstybės galimybės finansuoti aukštąjį mokslą nėra beribės ; valstybės galimybės finansuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[240] kaip minėta, valstybės galimybės finansuoti aukštąjį mokslą nėra beribės. Minėti santykiai yra susijęRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins