[181] |
atitinkančias bendrus reikalavimus, keliamus teisei į | aukštąjį mokslą | įgyti tose šalyse, siekiant būti priimtam | |
[182] |
Reformos svarbiausias siekis – modernizuoti | aukštąjį mokslą, | integruoti jį į Europos ir pasaulio akademinę | |
[183] |
y. žmogaus, įgyvendinančio savo teisę į | aukštąjį mokslą, | interesas turi būti derinamas su valstybės | |
[184] |
veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į | aukštąjį mokslą | investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirma | |
[185] |
veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į | aukštąjį mokslą | investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirma | |
[186] |
veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į | aukštąjį mokslą | investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirma | |
[187] |
dalyvaujančių šalių ministrai, atsakingi už | aukštąjį mokslą, | įpusėjus numatytam laikotarpiui, susitikome | |
[188] |
mokslą, ko reikia, kad studentai sėkmingai baigtų | aukštąjį mokslą | ir sklandžiai įsitrauktų į darbo rinką. | |
[189] |
aukštojo mokslo programoje. Taigi, teisės (į | aukštąjį mokslą) | ir priėmimo koncepcijos iš dalies sutampa. | |
[190] |
:. - kvalifikacijos, suteikiančios teisę į | aukštąjį mokslą | ir atitinkančios dabartinius bendruosius reikalavimus | |
[191] |
reikalavimus vienoje Valstybėje, suteiks teisę į | aukštąjį mokslą | ir kitose Valstybėse ;. baigė aukštąjį mokslą). | |
[192] |
galimybę norintiems mokytis darbuotojams įgyti | aukštąjį mokslą | ir plečia netradicinę mokymosi aplinką, o | |
[193] |
vieninga kvalifikacijų sąranga apimanti ir | aukštąjį mokslą, | ir profesinį mokymą. Aukštasis mokslas. Paskelbti | |
[194] |
leisti naudotis informacija, būtina tyrinėjant | aukštąjį mokslą | ir susijusia su Bolonijos proceso tikslais. Ministrų, | |
[195] |
Lietuvos Respublikoje taikomą vertinimo sistemą. | Aukštąjį mokslą | išgydyti užsimojusi reforma beda pirštu į | |
[196] |
pareiškėjai iš tos Šalies, prieš įgydami teisę į | aukštąjį mokslą, | išpildytų tą reikalavimą. Šis straipsnis | |
[197] |
pareiškėjai iš tos Šalies, prieš įgydami teisę į | aukštąjį mokslą, | išpildytų tą reikalavimą. Jei papildomas | |
[198] |
Respublikoje. Kvalifikacija, suteikianti teisę į | aukštąjį mokslą, | – išsilavinimas, įgytas institucijoje, teisės | |
[199] |
Sweden, 2007 / 08) skelbiamus indikatorius apie | aukštąjį mokslą, | išskiriame šiuos pagrindinius socialinio teisingumo | |
[200] |
administratorių, studentų, darbdavių ir t. t. Analizuojant | aukštąjį mokslą, | išskiriami 3 požiūrio į kokybę aspektai | |
[201] |
įgytos kvalifikacijos, suteikiančios teisę į | aukštąjį mokslą, | įvertinimo, ar jo įgalioto asmens pateikti | |
[202] |
Sowellas atkreipė dėmesį, kad vidutinė už | aukštąjį mokslą | JAV mokėjusio studento skola baigus universitetą | |
[203] |
kurie keliami, kad būtų suteikta teisė į | aukštąjį mokslą. | Jei papildomas egzaminas reikalingas vien dėl | |
[204] |
įgytą kvalifikaciją, suteikiančią teisę į | aukštąjį mokslą, | jei ši kvalifikacija pareiškėjui siekiant | |
[205] |
su dabartiniu atlyginimu reikės mokėti už | aukštąjį mokslą, | jei įstosiu (22 m. 60,, Dėl Užsienyje įgytų | |
[206] |
subsidijuojamas aukštasis mokslas, tam tikras mokestis už | aukštąjį mokslą. | jei nėra galimybių iš valstybės biudžeto | |
[207] |
pernelyg didelį lietuvaičių veržimąsi į | aukštąjį mokslą, | jeigu nebūtų tokios organizacijos kaip Jungtinių | |
[208] |
kokybę ir mokslinių tyrimų reikšmę stiprinant | aukštąjį mokslą, | kad būtų garantuota mūsų visuomenės ekonominė | |
[209] |
apie bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, | aukštąjį mokslą, | karjeros planavimą. Aukštasis mokslas, ypatingai | |
[210] |
apie bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, | aukštąjį mokslą, | karjeros planavimą. Galbūt net radikaliausia | |