AUKŠTASIS MOKSLAS*

[181] atitinkančias bendrus reikalavimus, keliamus teisei į aukštąjį mokslą įgyti tose šalyse, siekiant būti priimtamRodyti visą konkordanso eilutę
[182] Reformos svarbiausias siekis – modernizuoti aukštąjį mokslą, integruoti jį į Europos ir pasaulio akademinęRodyti visą konkordanso eilutę
[183] y. žmogaus, įgyvendinančio savo teisę į aukštąjį mokslą, interesas turi būti derinamas su valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[184] veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į aukštąjį mokslą investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirmaRodyti visą konkordanso eilutę
[185] veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į aukštąjį mokslą investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirmaRodyti visą konkordanso eilutę
[186] veiksmingos, o daugelis kitų pasaulio šalių į aukštąjį mokslą investuoja kur kas daugiau lėšų, visų pirmaRodyti visą konkordanso eilutę
[187] dalyvaujančių šalių ministrai, atsakingi už aukštąjį mokslą, įpusėjus numatytam laikotarpiui, susitikomeRodyti visą konkordanso eilutę
[188] mokslą, ko reikia, kad studentai sėkmingai baigtų aukštąjį mokslą ir sklandžiai įsitrauktų į darbo rinką.Rodyti visą konkordanso eilutę
[189] aukštojo mokslo programoje. Taigi, teisės (į aukštąjį mokslą) ir priėmimo koncepcijos iš dalies sutampa.Rodyti visą konkordanso eilutę
[190] :. - kvalifikacijos, suteikiančios teisę į aukštąjį mokslą ir atitinkančios dabartinius bendruosius reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[191] reikalavimus vienoje Valstybėje, suteiks teisę į aukštąjį mokslą ir kitose Valstybėse ;. baigė aukštąjį mokslą).Rodyti visą konkordanso eilutę
[192] galimybę norintiems mokytis darbuotojams įgyti aukštąjį mokslą ir plečia netradicinę mokymosi aplinką, oRodyti visą konkordanso eilutę
[193] vieninga kvalifikacijų sąranga apimanti ir aukštąjį mokslą, ir profesinį mokymą. Aukštasis mokslas. PaskelbtiRodyti visą konkordanso eilutę
[194] leisti naudotis informacija, būtina tyrinėjant aukštąjį mokslą ir susijusia su Bolonijos proceso tikslais. Ministrų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[195] Lietuvos Respublikoje taikomą vertinimo sistemą. Aukštąjį mokslą išgydyti užsimojusi reforma beda pirštu įRodyti visą konkordanso eilutę
[196] pareiškėjai iš tos Šalies, prieš įgydami teisę į aukštąjį mokslą, išpildytų tą reikalavimą. Šis straipsnisRodyti visą konkordanso eilutę
[197] pareiškėjai iš tos Šalies, prieš įgydami teisę į aukštąjį mokslą, išpildytų tą reikalavimą. Jei papildomasRodyti visą konkordanso eilutę
[198] Respublikoje. Kvalifikacija, suteikianti teisę į aukštąjį mokslą, – išsilavinimas, įgytas institucijoje, teisėsRodyti visą konkordanso eilutę
[199] Sweden, 2007 / 08) skelbiamus indikatorius apie aukštąjį mokslą, išskiriame šiuos pagrindinius socialinio teisingumoRodyti visą konkordanso eilutę
[200] administratorių, studentų, darbdavių ir t. t. Analizuojant aukštąjį mokslą, išskiriami 3 požiūrio į kokybę aspektaiRodyti visą konkordanso eilutę
[201] įgytos kvalifikacijos, suteikiančios teisę į aukštąjį mokslą, įvertinimo, ar jo įgalioto asmens pateiktiRodyti visą konkordanso eilutę
[202] Sowellas atkreipė dėmesį, kad vidutinė už aukštąjį mokslą JAV mokėjusio studento skola baigus universitetąRodyti visą konkordanso eilutę
[203] kurie keliami, kad būtų suteikta teisė į aukštąjį mokslą. Jei papildomas egzaminas reikalingas vien dėlRodyti visą konkordanso eilutę
[204] įgytą kvalifikaciją, suteikiančią teisę į aukštąjį mokslą, jei ši kvalifikacija pareiškėjui siekiantRodyti visą konkordanso eilutę
[205] su dabartiniu atlyginimu reikės mokėti už aukštąjį mokslą, jei įstosiu (22 m. 60,, Dėl Užsienyje įgytųRodyti visą konkordanso eilutę
[206] subsidijuojamas aukštasis mokslas, tam tikras mokestis už aukštąjį mokslą. jei nėra galimybių iš valstybės biudžetoRodyti visą konkordanso eilutę
[207] pernelyg didelį lietuvaičių veržimąsi į aukštąjį mokslą, jeigu nebūtų tokios organizacijos kaip JungtiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[208] kokybę ir mokslinių tyrimų reikšmę stiprinant aukštąjį mokslą, kad būtų garantuota mūsų visuomenės ekonominėRodyti visą konkordanso eilutę
[209] apie bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, aukštąjį mokslą, karjeros planavimą. Aukštasis mokslas, ypatingaiRodyti visą konkordanso eilutę
[210] apie bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, aukštąjį mokslą, karjeros planavimą. Galbūt net radikaliausiaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins