[61] |
neskiriama pakankamai dėmesio pagal „Erasmus“ | studentų judumo | iniciatyvą. Dėmesio! Galimybė nustatyti nacionalinio | |
[62] |
Olandijos pasiekimai tarptautiškumo plėtros ir | studentų judumo | skatinimo procesuose yra kuklūs. Užsienio šalių | |
[63] |
Kol kas Olandijai būdingi santykiškai kuklūs | studentų judumo | pasiekimai. Užsienio šalių studentų skaičius | |
[64] |
darbuotojų judumo veiklos kokybę. Europos lygmeniu | studentų judumo | programose nenustatyta jokių akademinių prioritetų | |
[65] |
darbuotojų judumo veiklos kokybę. Europos lygmeniu | studentų judumo | programose nenustatyta jokių akademinių prioritetų | |
[66] |
AKADEMINIO JUDUMO INICIATYVOS Europos aukštojo mokslo | studentų judumo | tendencijos. Per pastaruosius 15 metų studentų | |
[67] |
Apibendrintai nurodomos dažniausiai naudotos | studentų judumo | priemonės (pavyzdžiui, Erasmus programa, dvišalės | |
[68] |
Apibendrintai nurodomos dažniausiai naudotos | studentų judumo | priemonės (pavyzdžiui, Erasmus programa, dvišalės | |
[69] |
vertinamąjį laikotarpį dažniausiai naudotos | studentų judumo | skatinimo formos, įvertinamas jų veiksmingumas. | |
[70] |
vertinamąjį laikotarpį dažniausiai naudotos | studentų judumo | skatinimo formos, įvertinamas jų veiksmingumas. | |
[71] |
judumo apimtis ir įtaka studijų programai o | Studentų judumo | apimtis ir įtaka studijoms 5.3. Parama studentams | |
[72] |
išlaidos ir sumažėtų, tai labai padidintų | studentų judumo | kaštus. Antra, kadangi daugelis magistrantų | |
[73] |
rinkas ir esamų rinkų stiprinimas. Pagrindiniai | studentų judumo | veiksniai JK, galinti pasigirti ilga dalyvavimo | |
[74] |
inžinerijos ir gamtos mokslų krypties. Pagrindiniai | studentų judumo | veiksniai: 1) Danijos studijų ir stipendijų | |
[75] |
judumo apimtis ir įtaka studijų programai - | Studentų judumo | apimtis ir įtaka studijoms 5.3. Parama studentams | |
[76] |
informacija apie siųstinų į mainų programas | studentų judumo | pagal studijų kryptis apskaičiuotus rodiklius | |
[77] |
ir kokybiška mobilumo sistema. Savo ruožtu, | studentų judumo | patirtis svarbi vystant visapusiškai stiprią | |
[78] |
ERASMUS, TEMPUS) Skatina Europos judumą Stiprina | studentų judumo | vidinę rinką – taigi skatina judumą/tarptautinį | |
[79] |
ECTS ir studijų užsienyje laikotarpiai Sutarto | studentų judumo | atveju visos trys dalyvaujančios šalys – | |
[80] |
ypač išskiria su tarptautine orientacija ir | studentų judumu | susijusią informaciją. Nors didžioji dalis | |
[81] |
studentų. Partnerystės daugiausia susijusios su | studentų judumu | (96,8 %) ir dėstytojų judumu (88,8 %). Daug | |
[82] |
jungtinių laipsnių skaičius, • didėjant | studentų judumui | ir norint jį padaryti dar patrauklesnį geriems | |
[83] |
veiklos. Bet kuriuo atveju tai yra aiški grėsmė | studentų judumui, | kurios negalima tiksliai apibūdinti dabartinių | |
[84] |
veiksnys. Sklandžiam programos Erasmus Mundus | studentų judumui | į ES pirmuoju programos įgyvendinimo etapu | |
[85] |
iki 2007 m. pabaigos. Tikimasi, kad tai padės | studentų judumui | ir kvalifikacijų pripažinimui, palengvins bendrų | |
[86] |
studijų programų galimybės. Ypatingos priemonės | studentų judumui | gerinti: a) išoriniam judumui: • stipendijų | |
[87] |
padidinti išorinį mobilumą. Ypatingos priemonės | studentų judumui | gerinti Nuo 1999 metų galiojančia MPI siekiama | |
[88] |
kreditų sistemą, tokią pat kaip ECTS, tinkamą | studentų judumui | toliau skatinti; kreditus būtų galima gauti | |