[1] |
pačios programos vykdymo, tiek individualaus | studento judumo | kokybę. Čia svarbų vaidmenį turi vaidinti | |
[2] |
programa, dvišalės sutartys ir kt.). Duomenys apie | studentų judumą | pateikiami 6 ir 7 lentelėse. 132. Vertinant | |
[3] |
programa, dvišalės sutartys ir kt.). Duomenys apie | studentų judumą | pateikiami 6 ir 7 lentelėse. 132. Vertinant | |
[4] |
Taip pat pateikiama statistinė informacija apie | studentų judumą, | valstybės ir namų ūkių išlaidas švietimui. | |
[5] |
daugiadalykinę ar jungtinę studijų programą bei | studentų judumą. | 2) Aukštojo mokslo institucijos ar akademinis | |
[6] |
vertinimą, pripažinimą ir įteisinimą bei | studentų judumą. | ECTS plačiai naudojama formalaus aukštojo mokslo | |
[7] |
vertinimą, pripažinimą ir patvirtinimą bei | studentų judumą. | ECTS plačiai naudojama formaliojo aukštojo | |
[8] |
vertinimą, pripažinimą ir įteisinimą bei | studentų judumą. | ECTS plačiai naudojama formalaus aukštojo mokslo | |
[9] |
vertinimą, pripažinimą ir įteisinimą bei | studentų judumą. | ECTS plačiai naudojama formalaus aukštojo mokslo | |
[10] |
ekonominiai saitai tarp šalių: tai paaiškina didelį | studentų judumą | tarp, pavyzdžiui, Skandinavijos šalių, tarp | |
[11] |
gairės yra šios: tolesnės pastangos didinti | studentų judumą | ir tarpinstitucinį bendradarbiavimą kuriant | |
[12] |
sunkumai yra: • tolesnės pastangos didinti | studentų judumą | ir tarpinstitucinis bendradarbiavimas kuriant | |
[13] |
institucijos raginamos padėti toliau didinti | studentų judumą | (susijusį tiek su studijomis, tiek su stažuotėmis), | |
[14] |
kvalifikacijų pripažinimą užsienyje, didinti | studentų judumą | , suteikti jiems išsilavinimą, kuris leistų | |
[15] |
institucijos raginamos padėti toliau didinti | studentų judumą | (tiek studijų, tiek stažuočių tikslais), | |
[16] |
pristatyti lyginamuosius duomenis apie darbuotojų ir | studentų judumą, | socialinę ir ekonominę studentų padėtį dalyvaujančiose | |
[17] |
tyrėjų judumą, • palengvindamas dėstytojų ir | studentų judumą, | • suaktyvindamas akademinį judumą savo šalyje, | |
[18] |
Jos misija – skatinti aukštųjų mokyklų | studentų judumą, | laikantis principo „Studentai padeda studentams“. | |
[19] |
kaupimo ir perkėlimo sistema ne tik palengvina | studentų judumą | Europoje, bet ir gali pasitarnauti rengiant studijų | |
[20] |
plėtros pamatų. Iš pradžių ECTS palengvino | studentų judumą | ir leido keistis informacija apie nuosekliųjų | |
[21] |
palyginama su kitomis programomis, kad palengvintų | studentų judumą | ir mokymosi siekinių pripažinimą kitose šalyse. | |
[22] |
sukurti kreditų sistemą, kuri skatintų platų | studentų judumą. | ECTS padeda siekti ir kitų Bolonijos proceso | |
[23] |
informacija apie siųstinų į mainų programas | studentų judumą | pagal studijų kryptis, bendroji atrankinė visuma | |
[24] |
kvalifikaciniais laipsniais ir kvalifikacijomis, skatinant | studentų judumą | šalies ir tarptautiniu mastu. 2.3. užtikrinti | |
[25] |
mokymas internetu, kursų franšizė ir t. t.), • | studentų judumą, | • institucijų judumą (filialai), • akademinį | |
[26] |
į(si)traukimas į mokslinę veiklą ir dėstytojų bei | studentų judumas. | 129. Programos tvarkaraščio racionalumas atskleidžiamas | |
[27] |
į(si)traukimas į mokslinę veiklą ir dėstytojų bei | studentų judumas. | 129. Programos tvarkaraščio racionalumas atskleidžiamas | |
[28] |
d. „Erasmus“ (intensyvios programos (IP), | studentų judumas, | susijęs su studijomis ir stažuotėmis (įskaitant | |
[29] |
racionalumas, studentų pažangumas, dėstytojų ir | studentų judumas. | 206. Programos tvarkaraščio racionalumas atskleidžiamas | |
[30] |
racionalumas, studentų pažangumas, dėstytojų ir | studentų judumas. | 206. Programos tvarkaraščio racionalumas atskleidžiamas | |