STUDENTŲ MOKYMOSI KRŪVIS

[1] kreditų atitinka vienerių mokslo metų tipinio studento mokymosi krūvį. Studento (t. y. tipinio studento) darbo, reikalingoRodyti visą konkordanso eilutę
[2] skirtis, priklausomai nuo mokymo proceso konteksto. Studento mokymosi krūvio aukštojo mokslo programose nustatymo principaiRodyti visą konkordanso eilutę
[3] atkreipia dėmesį į Europoje plačiai vartojamą studento mokymosi krūvio sampratą, grindžiamą Europos kreditų perkėlimoRodyti visą konkordanso eilutę
[4] gauti tik turint pirmosios pakopos laipsnį. Studento mokymosi krūvis (angl. student workload) Laikas (išreikštasRodyti visą konkordanso eilutę
[5] metus yra 60 kreditų. Europoje dieninio skyriaus studento mokymosi krūvis dažniausiai yra 1500–1800 valandų per metus.Rodyti visą konkordanso eilutę
[6] programos tikslams pasiekti. Dieninio skyriaus studento mokymosi krūvis per vienerius mokslo metus yra 60 kreditų. EuropojeRodyti visą konkordanso eilutę
[7] mokslo metus. Europoje nuosekliųjų studijų studento mokymosi krūvis dažniausiai yra 1500–1800 valandų per metus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[8] principais • 60 kreditų yra nuosekliųjų studijų studento mokymosi krūvis per vienerius mokslo metus. Europoje nuosekliųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[9] orientuota kreditų sistema, kuri grindžiama studento mokymosi krūviu (mokymosi apimtimi), būtinu studijų programosRodyti visą konkordanso eilutę
[10] geriausiai tinka mokymosi siekiniams įvertinti; • studento mokymosi krūviu paremtas vidutinis laikas (valandomis), kurįRodyti visą konkordanso eilutę
[11] studentą orientuota kreditų sistema, kuri remiasi studento mokymosi krūviu (mokymosi apimtimi), būtinu studijų programosRodyti visą konkordanso eilutę
[12] žinių lygis / kiekis turės nemažai įtakos studento mokymosi krūviui studijų programos metu. Dėstytojai paprastaiRodyti visą konkordanso eilutę
[13] galėtų planuoti mokymo modulį ir apskaičiuoti studentų mokymosi krūvį valandomis. Antrąją formą pildo studentai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[14] įtakoja dėstymo bei mokymosi metodiką ir bendrą studentų mokymosi krūvį, išreikštą ECTS kreditais. Mokymo plano turinyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[15] modulius skirtingose programose. II. Įvertinti studentų mokymosi krūvį Modulio ar sando mokymosi krūvis remiasi bendruRodyti visą konkordanso eilutę
[16] mokslo programose nustatymo principai Nustatant studentų mokymosi krūvį, reikia atsižvelgti į šiuos elementus: •Rodyti visą konkordanso eilutę
[17] turės priemonių, kaip tinkamai paskirstyti studentų mokymosi krūvį skirtingais programos etapais. Lygiai PakopųRodyti visą konkordanso eilutę
[18] pusiausvyrą tarp mokymosi siekinių ir atitinkamo studentų mokymosi krūvio, išreikšto kreditais. Programos struktūra yraRodyti visą konkordanso eilutę
[19] kurios gali būti naudingos apsisprendžiant dėl studentų mokymosi krūvio ir jį koreguojant. Pirmoji forma yra skirtaRodyti visą konkordanso eilutę
[20] skaičiavimo metodai Praktikoje taikomi įvairūs studentų mokymosi krūvio skaičiavimo metodai. Nors skirtingose disciplinoseRodyti visą konkordanso eilutę
[21] būti laikomi šie apibrėžimai Kreditas – tai studentų mokymosi krūvio (mokymosi apimties) matavimo vienetas, skaičiuojantRodyti visą konkordanso eilutę
[22] sistemos taikymas. Parengė Robert Wagenaar 4.2. Studentų mokymosi krūvis, mokymo metodika ir mokymosi siekiniai: „Tuning“Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] credit) Vienetai, kuriais yra apskaičiuojamas studentų mokymosi krūvis (mokymosi apimtis), skaičiuojant laiką, perRodyti visą konkordanso eilutę
[24] kreditų). Kreditų skyrimas dėstomiesiems dalykams Studentų mokymosi krūvis ECTS buvo kuriama kaip kreditų sistema, grindžiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[25] M. José Bezanilla ir Jon Paul Laka. 4. ECTS, studentų mokymosi krūvis ir mokymosi siekiniai 4.0 Įžanga Kaupimo irRodyti visą konkordanso eilutę
[26] kuriais remiantis būtų realiai įvertinamas studentų mokymosi krūvis, rekomenduojami šie keturi etapai: I. ĮvestiRodyti visą konkordanso eilutę
[27] kai stebėsenos rezultatai rodo, jog numatytas studentų mokymosi krūvis neatitinka faktinio krūvio. Aiškinamoji pastabaRodyti visą konkordanso eilutę
[28] ilgą arba trumpą – mokymosi procesą. • Studentų mokymosi krūvis pagal ECTS sistemą yra laikas, būtinas atliktiRodyti visą konkordanso eilutę
[29] paskirstymo? • Kaip yra užtikrinamas subalansuotas studentų mokymosi krūvis kiekvienu mokymosi laikotarpiu mokymosi, mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[30] įvairūs būdai patikrinti ar numatytas tinkamas studentų mokymosi krūvis. Dažniausiai yra naudojami klausimynai, kuriuosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins