[1] |
kreditų atitinka vienerių mokslo metų tipinio | studento mokymosi krūvį. | Studento (t. y. tipinio studento) darbo, reikalingo | |
[2] |
skirtis, priklausomai nuo mokymo proceso konteksto. | Studento mokymosi krūvio | aukštojo mokslo programose nustatymo principai | |
[3] |
atkreipia dėmesį į Europoje plačiai vartojamą | studento mokymosi krūvio | sampratą, grindžiamą Europos kreditų perkėlimo | |
[4] |
gauti tik turint pirmosios pakopos laipsnį. | Studento mokymosi krūvis | (angl. student workload) Laikas (išreikštas | |
[5] |
metus yra 60 kreditų. Europoje dieninio skyriaus | studento mokymosi krūvis | dažniausiai yra 1500–1800 valandų per metus. | |
[6] |
programos tikslams pasiekti. Dieninio skyriaus | studento mokymosi krūvis | per vienerius mokslo metus yra 60 kreditų. Europoje | |
[7] |
mokslo metus. Europoje nuosekliųjų studijų | studento mokymosi krūvis | dažniausiai yra 1500–1800 valandų per metus, | |
[8] |
principais • 60 kreditų yra nuosekliųjų studijų | studento mokymosi krūvis | per vienerius mokslo metus. Europoje nuosekliųjų | |
[9] |
orientuota kreditų sistema, kuri grindžiama | studento mokymosi krūviu | (mokymosi apimtimi), būtinu studijų programos | |
[10] |
geriausiai tinka mokymosi siekiniams įvertinti; • | studento mokymosi krūviu | paremtas vidutinis laikas (valandomis), kurį | |
[11] |
studentą orientuota kreditų sistema, kuri remiasi | studento mokymosi krūviu | (mokymosi apimtimi), būtinu studijų programos | |
[12] |
žinių lygis / kiekis turės nemažai įtakos | studento mokymosi krūviui | studijų programos metu. Dėstytojai paprastai | |
[13] |
galėtų planuoti mokymo modulį ir apskaičiuoti | studentų mokymosi krūvį | valandomis. Antrąją formą pildo studentai, | |
[14] |
įtakoja dėstymo bei mokymosi metodiką ir bendrą | studentų mokymosi krūvį, | išreikštą ECTS kreditais. Mokymo plano turinyje | |
[15] |
modulius skirtingose programose. II. Įvertinti | studentų mokymosi krūvį | Modulio ar sando mokymosi krūvis remiasi bendru | |
[16] |
mokslo programose nustatymo principai Nustatant | studentų mokymosi krūvį, | reikia atsižvelgti į šiuos elementus: • | |
[17] |
turės priemonių, kaip tinkamai paskirstyti | studentų mokymosi krūvį | skirtingais programos etapais. Lygiai Pakopų | |
[18] |
pusiausvyrą tarp mokymosi siekinių ir atitinkamo | studentų mokymosi krūvio, | išreikšto kreditais. Programos struktūra yra | |
[19] |
kurios gali būti naudingos apsisprendžiant dėl | studentų mokymosi krūvio | ir jį koreguojant. Pirmoji forma yra skirta | |
[20] |
skaičiavimo metodai Praktikoje taikomi įvairūs | studentų mokymosi krūvio | skaičiavimo metodai. Nors skirtingose disciplinose | |
[21] |
būti laikomi šie apibrėžimai Kreditas – tai | studentų mokymosi krūvio | (mokymosi apimties) matavimo vienetas, skaičiuojant | |
[22] |
sistemos taikymas. Parengė Robert Wagenaar 4.2. | Studentų mokymosi krūvis, | mokymo metodika ir mokymosi siekiniai: „Tuning“ | |
[23] |
credit) Vienetai, kuriais yra apskaičiuojamas | studentų mokymosi krūvis | (mokymosi apimtis), skaičiuojant laiką, per | |
[24] |
kreditų). Kreditų skyrimas dėstomiesiems dalykams | Studentų mokymosi krūvis | ECTS buvo kuriama kaip kreditų sistema, grindžiama | |
[25] |
M. José Bezanilla ir Jon Paul Laka. 4. ECTS, | studentų mokymosi krūvis | ir mokymosi siekiniai 4.0 Įžanga Kaupimo ir | |
[26] |
kuriais remiantis būtų realiai įvertinamas | studentų mokymosi krūvis, | rekomenduojami šie keturi etapai: I. Įvesti | |
[27] |
kai stebėsenos rezultatai rodo, jog numatytas | studentų mokymosi krūvis | neatitinka faktinio krūvio. Aiškinamoji pastaba | |
[28] |
ilgą arba trumpą – mokymosi procesą. • | Studentų mokymosi krūvis | pagal ECTS sistemą yra laikas, būtinas atlikti | |
[29] |
paskirstymo? • Kaip yra užtikrinamas subalansuotas | studentų mokymosi krūvis | kiekvienu mokymosi laikotarpiu mokymosi, mokymo | |
[30] |
įvairūs būdai patikrinti ar numatytas tinkamas | studentų mokymosi krūvis. | Dažniausiai yra naudojami klausimynai, kuriuos | |