[61] |
institucijoms, bet ir privačioms vadovaujantis | „studento krepšelio" | principu. Konkretūs sprendimai šiuo klausimu | |
[62] |
iš savo kišenės, jei jis negaus vadinamojo | studento krepšelio), | taip pat brangus pragyvenimas, prasta universitetų | |
[63] |
pakeitimą. Didžiausių diskusijų sukėlė | „studento krepšelio“ | įvedimas, kuris yra visiškai priešingas paskelbtam | |
[64] |
bei visuomenės interesus per paramą studentui | studento krepšelio, | stipendijos ir/arba valstybinės paskolos pagalba. | |
[65] |
studijų prieinamumo užtikrinimo, siūlytume | studento krepšelio | dydį nustatyti vienodą visiems studentams visose | |
[66] |
(keliantis daugiausiai ginčų ir nerimo) — tai | „studento krepšelis“. | Įstatymo rengėjai „studento krepšelio“ | |
[67] |
ministeriją. Finansavimas iš esmės remiasi | „studento krepšelio" | principu, dėl ko lėšų suma, skiriama atskiram | |
[68] |
kitas ne mažiau įdomus niuansas: pasirodo, | studento krepšelio | ir jo įgyvendinimo tvarkos rengimas vyko "iš | |
[69] |
finansavimas studijoms pradėtas skirstyti pagal | studento krepšelio | principą. Mokslo ir studijų įstatyme numatytos | |
[70] |
įsipareigojimas prieš visuomenę nustatant | studento krepšelio | dydį, o ne vienodos studijų įmokos nustatymas | |
[71] |
dar ankstoka būtų kalbėti. Tai bus numatyta | studento krepšelio | metodologijoje, kurią rengia darbo grupė, sudaryta | |
[72] |
Lietuvoje humanitarinės krypties studijos negavus | studento krepšelio | kainuos nuo 4 iki 8 tūkst. litų. Biomedicinos | |
[73] |
laimę ir Lietuvoje. Tai suprantama: jei negautų | studento krepšelio, | rezervuota vieta taptų puikia atsargine išeitimi. | |
[74] |
valstybės biudžeto lėšos būtų naudojamos | studento krepšelio | išlaidoms padengti, Valstybinio fondo paskoloms, | |
[75] |
studentų. Studijuodamas socialinius mokslus | studento krepšelio | gali netekti po antrojo kurso. - Į ką derėtų | |
[76] |
turi reguliuoti valstybė nustatydama minimalų | studento krepšelio | lygį, o ne minimalią studijų įmoką, kurią | |
[77] |
reguliuojama valstybės, nes jeigu minimalų | studento krepšelio | dydį galima nustatyti, tai nei didžiausios, | |
[78] |
garantuotų studijų prieinamumo tam tikrą lygį. | Studento krepšelio | vienų metų dydis būtų apskaičiuojamas remiantis | |
[79] |
kainos dalį pasidengti valstybinėmis lėšomis - | studento krepšelio | bei stipendijos ir/arba valstybinės paskolos | |
[80] |
tiesioginių kaštų dalis būtų dengiama iš | studento krepšelio. | Likusi studijų ir mokslo, susijusio su studijomis, | |
[81] |
pritarta, aukštajeme moksle Lietuvoje įsigalios | studento krepšelio | principas. Nusižengsiu Olimpiados.lt tradicijai | |
[82] |
kaštų dalis būtų dengiama iš studijų įmokos. | Studento krepšelio | dydį riboja du pagrindiniai veiksniai, tai yra, | |
[83] |
studentus, kurie išlaiko egzaminus. • „ | Studento krepšelio | " principas sukėlė daug diskusijų Danijoje, | |
[84] |
mokslo institucija nustato kainą, kuri dengiama | studento krepšelio | ir studento įmokos. Esant būtinybei (pvz.: | |
[85] |
išorinius egzaminatorius. Kilus diskusijoms dėl „ | studento krepšelio | " įtakos kokybei, 1995, 1998, 2001 ir 2004-2005 | |
[86] |
pasiūlytas dabar. Derėtų pamąstyti ir apie | „studento krepšelio“ | modelį, pritaikant atidirbimo privalomumą. | |
[87] |
padalyti valstybės finansuojami vadinamieji | studento krepšeliai. | Paaiškėjo, kad daugiausia pirmakursių valstybės | |
[88] |
vadinamųjų studento krepšelių. VU teko 3088 | studento krepšeliai, | VGTU - 1980 KTU - 1555. Krepšelių dalybose | |
[89] |
pasiekiamas valstybės lėšomis per visiems vienodą | studento krepšelį. | Studijos autoriai, pritartų požiūriui, kad | |
[90] |
Išvykus į užsienį, | „studento krepšelį“ | teks grąžinti valstybei 2009-03-13 15:08 Dina | |