SAVARANKIŠKAS DARBAS

[211] skatinimą, praktinį žinių taikymą, refleksiją, savarankišką darbą. Studentų paminėti buvo visi mokymo(si) organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[212] mokymo/si organizavimo būdams: 1. Ar naudojate savarankišką darbą savo dėstomame dalyke? – p=0,000. 2. Ar naudojate
[213] dėstytojų. Visi dėstytojai, dalyvavę tyrime, naudoja savarankišką darbą. 5. Mokymo procese dažniausiai pateikiami užduočiųRodyti visą konkordanso eilutę
[214] dalyvavę dėstytojai savo praktiniame darbe naudoja savarankišką darbą. Taip pat pakankamai didelė dalis naudoja informacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[215] profesinio statuso pokyčius, įskaitant mokymą, savarankišką darbą, verslo kūrimą ir geografinį mobilumą. Žr.Rodyti visą konkordanso eilutę
[216] statuso pokyčius, įskaitant profesinį mokymą, savarankišką darbą, verslo kūrimą ir geografinį judumą. Žr.Rodyti visą konkordanso eilutę
[217] skatinant abstraktų ir probleminį mąstymą, savarankišką darbą. Gimnazijos mokytojai, taikydami mokymo metodus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[218] orientuojasi į probleminį mokymosi kontekstą, savarankišką darbą, mokslinio mąstymo ir tyrimo principais grindžiamusRodyti visą konkordanso eilutę
[219] rengimą. 12. Doktorantūros studijas (t. y. savarankišką darbą ir konsultacijas) sudaro ne mažiau kaip trysRodyti visą konkordanso eilutę
[220] atsakymai rodo, jog visais atvejais, išskyrus „ Savarankišką darbą “, respondentų, „nesusimąsčiusių“ apie
[221] grupės darbą su dėstytoju paskaitų laiku ir savarankišką darbą popietinėmis valandomis. Kompiuterinėje kalbųRodyti visą konkordanso eilutę
[222] disciplinos ir jos problematikos sudėtingumo. Į savarankišką darbą įeina: • Su disciplina susijusios medžiagosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins