[211] |
skatinimą, praktinį žinių taikymą, refleksiją, | savarankišką darbą. | Studentų paminėti buvo visi mokymo(si) organizavimo | |
[212] |
mokymo/si organizavimo būdams: 1. Ar naudojate | savarankišką darbą | savo dėstomame dalyke? – p=0,000. 2. Ar naudojate | |
[213] |
dėstytojų. Visi dėstytojai, dalyvavę tyrime, naudoja | savarankišką darbą. | 5. Mokymo procese dažniausiai pateikiami užduočių | |
[214] |
dalyvavę dėstytojai savo praktiniame darbe naudoja | savarankišką darbą. | Taip pat pakankamai didelė dalis naudoja informacijos | |
[215] |
profesinio statuso pokyčius, įskaitant mokymą, | savarankišką darbą, | verslo kūrimą ir geografinį mobilumą. Žr. | |
[216] |
statuso pokyčius, įskaitant profesinį mokymą, | savarankišką darbą, | verslo kūrimą ir geografinį judumą. Žr. | |
[217] |
skatinant abstraktų ir probleminį mąstymą, | savarankišką darbą. | Gimnazijos mokytojai, taikydami mokymo metodus, | |
[218] |
orientuojasi į probleminį mokymosi kontekstą, | savarankišką darbą, | mokslinio mąstymo ir tyrimo principais grindžiamus | |
[219] |
rengimą. 12. Doktorantūros studijas (t. y. | savarankišką darbą | ir konsultacijas) sudaro ne mažiau kaip trys | |
[220] |
atsakymai rodo, jog visais atvejais, išskyrus „ | Savarankišką darbą | “, respondentų, „nesusimąsčiusių“ apie | |
[221] |
grupės darbą su dėstytoju paskaitų laiku ir | savarankišką darbą | popietinėmis valandomis. Kompiuterinėje kalbų | |
[222] |
disciplinos ir jos problematikos sudėtingumo. Į | savarankišką darbą | įeina: • Su disciplina susijusios medžiagos | |