PROFESINIS MOKYMAS*

[301] investicijų stokos nesutvarkytos bendrojo lavinimo, profesinio mokymo, aukštųjų mokyklų sporto bazės vis dar nepatraukliosRodyti visą konkordanso eilutę
[302] nuveikti. Jau nustatytos atitinkamosmokyklų 24, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo politinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[303] nuveikti. Jau nustatytos atitinkamos mokyklų, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo politinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[304] nuveikti. Jau nustatytos atitinkamos mokyklų, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimopolitinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[305] tęstinio mokymo dirbantiesiems ir bedarbiams pagal Profesinio mokymo, Aukštojo mokslo ir Neformaliojo suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[306] – informacija apie mokymosi galimybes pagal profesinio mokymo, aukštojo mokslo studijų programas, mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[307] tęstinio mokymo dirbantiesiems ir bedarbiams pagal Profesinio mokymo, Aukštojo mokslo ir Neformaliojo suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[308] biudžeto lėšas, kuriomis finansuojama švietimo, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų infrastruktūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[309] teisėmis. 8) vykdyti kitas Specialiojo ugdymo, Profesinio mokymo, Aukštojo mokslo, Neformaliojo suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[310] siūlymai ikimokyklinio ir mokyklinio ugdymo, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo srityse.Rodyti visą konkordanso eilutę
[311] ugdymo, bendrojo lavinimo, papildomojo ugdymo, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo organizavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[312] ir tebevykdomos bendrojo lavinimo, vidurinio profesinio mokymo, aukštojo mokslo reformos. Pagal LR ProfesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[313] pripažinimą visose minėtose šalyse vykdo profesinio mokymo, aukštojo mokslo institucijos, glaudžiai bendradarbiaudamosRodyti visą konkordanso eilutę
[314] pasiekimų vertinimą ir pripažinimą vykdo profesinio mokymo, aukštojo mokslo institucijos, glaudžiai bendradarbiaudamosRodyti visą konkordanso eilutę
[315] savivaldybių ir nevalstybinės bendrojo lavinimo, profesinio mokymo, aukštesniųjų ir aukštojo mokslo studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[316] – informacija apie mokymosi galimybes pagal profesinio mokymo, aukštesniųjų ir aukštojo mokslo studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[317] – informacija apie mokymosi galimybes pagal profesinio mokymo, aukštesniųjų ir aukštojo mokslo studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[318] ministras (arba jo įgaliotos institucijos) tvirtina profesinio mokymo, aukštesniųjų ir neuniversitetinių studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[319] pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo, profesinio mokymo, aukštesniųjų studijų programas, nustato švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[320] straipsnio 4 dalyje išbraukti žodžius „ profesinio mokymo, aukštesniųjų ir “ ir „ ir profesinio rengimoRodyti visą konkordanso eilutę
[321] švietimo įstaigos, taip pat bendrojo lavinimo, profesinio mokymo, aukštesniosios ir aukštosios mokyklos, įsteigusiosRodyti visą konkordanso eilutę
[322] prie automechaniko specialybės ir, tuo pačiu, profesinio mokymo apskritai patrauklumo. 5 priemonės „ DarboRodyti visą konkordanso eilutę
[323] gyvenimą gyvenimą dalį. Profesinis mokymas (angl. Profesinis mokymas yra esminė priemonė, suteikianti Europos piliečiamsRodyti visą konkordanso eilutę
[324] trunka ketverius metus. Bendrasis lavinimas ir profesinis mokymas yra sujungiami į bendrą sistemą, todėl prarandamasRodyti visą konkordanso eilutę
[325] regione buvo išskirti ūkio sektoriai, kuriems profesinis mokymas yra reikalingiausias. visų valstybės biudžetoRodyti visą konkordanso eilutę
[326] apibrėžtomis sąlygomis. Profesinis mokymas. Profesinis mokymas yra viena iš švietimo sistemos grandžių.Rodyti visą konkordanso eilutę
[327] ir nebankrutuoja. Iš visų švietimo pakopų, profesinis mokymas yra labiausiai susijęs su rinkos poreikiais,Rodyti visą konkordanso eilutę
[328] mokymo tikslus ir mokymo organizavimo sistemą. Profesinis mokymas yra pagrįstas „ dualine mokymo sistema “,Rodyti visą konkordanso eilutę
[329] būti suderintos ;. Profesinio mokymo stebėsena. Profesinis mokymas yra skirtas kvalifikacijai įgyti arba ją tobulinti.Rodyti visą konkordanso eilutę
[330] o aukštąjį mokslą modernesniu, apžvalga. PROFESINIS MOKYMAS. Vis daugiau dėmesio skiriama galimybei iš profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins