PROFESINIS MOKYMAS*

[271] perkvalifikuoti. Profesinį mokymą sudaro :. Profesinio mokymo įstaiga - įstaiga, kurios pagrindinė veiklosRodyti visą konkordanso eilutę
[272] kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas. Profesinio mokymo teikėjas – profesinio mokymo įstaiga, laisvasisRodyti visą konkordanso eilutę
[273] asmeniui įgyti kvalifikaciją ar ją tobulinti. Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kuriosRodyti visą konkordanso eilutę
[274] kokybę. Vienu iš numatomų žingsnių yra viso profesinio mokymo, įskaitant pirminį ir tęstinį mokymą, reglamentavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[275] ministras patvirtina pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir aukštesniųjų studijų programas privalomųRodyti visą konkordanso eilutę
[276] ministras patvirtina pagal bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir aukštesniųjų studijų programas privalomųRodyti visą konkordanso eilutę
[277] galimas pasekmes socialinės apsaugos, švietimo, profesinio mokymo ir kt. sistemų mechanizmams. Lygiagrečiai turėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[278] priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo, profesinio mokymo ir aukštesniųjų studijų programas yra nemokamas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[279] specialistų nereikės. organizuoja ir vykdo profesinio mokymo institucijų veiklos, profesinio mokymo programųRodyti visą konkordanso eilutę
[280] stojančiųjų mokinių skaičių, kuris turi įtakos profesinio mokymo institucijos prestižui ar net išlikimui. Veikla,Rodyti visą konkordanso eilutę
[281] sąlygos įgyti profesiją) profesinis mokymas. Profesinio mokymo įnstitucijoje vidinį auditą galėtų atliktiRodyti visą konkordanso eilutę
[282] lyginant mokymo teikiamą naudą (pajamas) su profesinio mokymo įgyvendinimo kaštais (valstybės ir UžimtumoRodyti visą konkordanso eilutę
[283] lyginant mokymo pasėkoje gautą naudą (pajamas) su profesinio mokymo įgyvendinimo kaštais (valstybės bei UžimtumoRodyti visą konkordanso eilutę
[284] profesinio mokymo sistemą arba atvirkščiai – iš profesinio mokymo į bendrąjį lavinimą. Šalys, priklausančiosRodyti visą konkordanso eilutę
[285] švietimo erdvę :., kad būtų lengviau patekti iš profesinio mokymo į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[286] švietime bei mokymesi – ypač pereiti iš profesinio mokymo į aukštojo mokslo lygmenį. Profesinis mokymasRodyti visą konkordanso eilutę
[287] sričių tarybos., kad būtų lengviau patekti iš profesinio mokymo į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[288] tęstinio mokymosi, o taip pat didintų srautus iš profesinio mokymo į aukštąjį mokslą. Kaip matyti, kriminalistikosRodyti visą konkordanso eilutę
[289] šalyse sudarytos sąlygos asmenims pereiti iš profesinio mokymo į bendrąjį lavinimą ar aukštąjį mokslą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[290] populiarumą., kad būtų lengviau patekti iš profesinio mokymo į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[291] vidurinio, atitinkamų specialiojo ugdymo programų, profesinio mokymo, formaliojo švietimo programas papildantiemsRodyti visą konkordanso eilutę
[292] profesinį orientavimą bei pirminį ir tęstinį profesinį mokymą) profesinio mokymo efektyvumo vertinimo nacionaliniuRodyti visą konkordanso eilutę
[293] atskirų sektorių - universitetinio, kolegijų, profesinio mokymo - dydžių tarpusavio santykis (58, 5 : 23 :Rodyti visą konkordanso eilutę
[294] karjeros atžvilgiu pokyčius ir kt.), bet ir į profesinio mokymo dėka eliminuotus socialinius pavojus (dalyvavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[295] rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti profesinio mokymo, darbininko profesijų prestižą ir populiarumą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[296] rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti profesinio mokymo, darbininko profesijų prestižą ir populiarumą.,Rodyti visą konkordanso eilutę
[297] rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti profesinio mokymo, darbininko profesijų prestižą ir populiarumą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[298] rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti profesinio mokymo, darbininkiškų profesijų prestižą ir populiarumą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[299] grindžiama mokymosi rezultatais, užtikrinant didesnį profesinio mokymo bei aukštojo mokslo sektorių lygiavertiškumąRodyti visą konkordanso eilutę
[300] trumpesni kaip 13 metų, iš kurių 5 metai yra profesinio mokymo, baigiamo laikant baigiamąjį egzaminą profesinęRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins