[271] |
perkvalifikuoti. Profesinį mokymą sudaro :. | Profesinio mokymo | įstaiga - įstaiga, kurios pagrindinė veiklos | |
[272] |
kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas. | Profesinio mokymo | teikėjas – profesinio mokymo įstaiga, laisvasis | |
[273] |
asmeniui įgyti kvalifikaciją ar ją tobulinti. | Profesinio mokymo | įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios | |
[274] |
kokybę. Vienu iš numatomų žingsnių yra viso | profesinio mokymo, | įskaitant pirminį ir tęstinį mokymą, reglamentavimą | |
[275] |
ministras patvirtina pagal bendrojo lavinimo, | profesinio mokymo | ir aukštesniųjų studijų programas privalomų | |
[276] |
ministras patvirtina pagal bendrojo lavinimo, | profesinio mokymo | ir aukštesniųjų studijų programas privalomų | |
[277] |
galimas pasekmes socialinės apsaugos, švietimo, | profesinio mokymo | ir kt. sistemų mechanizmams. Lygiagrečiai turėtų | |
[278] |
priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo, | profesinio mokymo | ir aukštesniųjų studijų programas yra nemokamas. | |
[279] |
specialistų nereikės. organizuoja ir vykdo | profesinio mokymo | institucijų veiklos, profesinio mokymo programų | |
[280] |
stojančiųjų mokinių skaičių, kuris turi įtakos | profesinio mokymo | institucijos prestižui ar net išlikimui. Veikla, | |
[281] |
sąlygos įgyti profesiją) profesinis mokymas. | Profesinio mokymo | įnstitucijoje vidinį auditą galėtų atlikti | |
[282] |
lyginant mokymo teikiamą naudą (pajamas) su | profesinio mokymo | įgyvendinimo kaštais (valstybės ir Užimtumo | |
[283] |
lyginant mokymo pasėkoje gautą naudą (pajamas) su | profesinio mokymo | įgyvendinimo kaštais (valstybės bei Užimtumo | |
[284] |
profesinio mokymo sistemą arba atvirkščiai – iš | profesinio mokymo | į bendrąjį lavinimą. Šalys, priklausančios | |
[285] |
švietimo erdvę :., kad būtų lengviau patekti iš | profesinio mokymo | į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuose | |
[286] |
švietime bei mokymesi – ypač pereiti iš | profesinio mokymo | į aukštojo mokslo lygmenį. Profesinis mokymas | |
[287] |
sričių tarybos., kad būtų lengviau patekti iš | profesinio mokymo | į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuose | |
[288] |
tęstinio mokymosi, o taip pat didintų srautus iš | profesinio mokymo | į aukštąjį mokslą. Kaip matyti, kriminalistikos | |
[289] |
šalyse sudarytos sąlygos asmenims pereiti iš | profesinio mokymo | į bendrąjį lavinimą ar aukštąjį mokslą, | |
[290] |
populiarumą., kad būtų lengviau patekti iš | profesinio mokymo | į aukštojo mokslo sistemą, kad universitetuose | |
[291] |
vidurinio, atitinkamų specialiojo ugdymo programų, | profesinio mokymo, | formaliojo švietimo programas papildantiems | |
[292] |
profesinį orientavimą bei pirminį ir tęstinį | profesinį mokymą) | profesinio mokymo efektyvumo vertinimo nacionaliniu | |
[293] |
atskirų sektorių - universitetinio, kolegijų, | profesinio mokymo | - dydžių tarpusavio santykis (58, 5 : 23 : | |
[294] |
karjeros atžvilgiu pokyčius ir kt.), bet ir į | profesinio mokymo | dėka eliminuotus socialinius pavojus (dalyvavimą | |
[295] |
rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti | profesinio mokymo, | darbininko profesijų prestižą ir populiarumą. | |
[296] |
rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti | profesinio mokymo, | darbininko profesijų prestižą ir populiarumą., | |
[297] |
rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti | profesinio mokymo, | darbininko profesijų prestižą ir populiarumą. | |
[298] |
rezultatų, taip pat užkerta galimybes didinti | profesinio mokymo, | darbininkiškų profesijų prestižą ir populiarumą. | |
[299] |
grindžiama mokymosi rezultatais, užtikrinant didesnį | profesinio mokymo | bei aukštojo mokslo sektorių lygiavertiškumą | |
[300] |
trumpesni kaip 13 metų, iš kurių 5 metai yra | profesinio mokymo, | baigiamo laikant baigiamąjį egzaminą profesinę | |