[241] |
PAKEITIMO. 5 priemonę „ Darbo rinkos, švietimo, | profesinio mokymo, | mokslo ir studijų institucijų bei socialinių | |
[242] |
tęstinis. 5 PRIEMONĘ „ DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, | PROFESINIO MOKYMO, | MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ | |
[243] |
mokymas). 5 PRIEMONĘ „ DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, | PROFESINIO MOKYMO, | MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ | |
[244] |
parengtos ir kituose sektoriuose, pavyzdžiui, | profesinio mokymo | (Leonardo da Vinci judumo kokybės įsipareigojimas), | |
[245] |
suaugusiųjų, dirbančių ne valstybiniame sektoriuje, | profesinio mokymo, | kvalifikacijos kėlimo ar perkvalifikavimo valstybė | |
[246] |
mokymas buvo siejamas su profesiniu orientavimu., | profesinio mokymo, | kursų pažymėjimai). Profesinis mokymas. ŠMM | |
[247] |
turėtų įtraukti projekto rezultatus į švietimo, | profesinio mokymo, | kultūros ir jaunimo sistemas / praktiką šalies, | |
[248] |
aukštųjų mokyklų tinklo pertvarkos, akcentuojant | profesinio mokymo, | kolegijų ir universitetų santykius. Nors techninės | |
[249] |
poreikių neatitinkanti jos atskirų grandžių | (profesinio mokymo, | kolegijų ir universitetų) tarpusavio atsiribojimą, | |
[250] |
trijų Lietuvos povidurinio švietimo sektorių - | profesinio mokymo, | kolegijų ir universitetų - suderinamumo problemos, | |
[251] |
besimokančiųjų judėjimui tarp atskirų sektorių - | profesinio mokymo, | kolegijų ir universitetų, visuomenės poreikių | |
[252] |
besimokančiųjų judėjimui tarp atskirų sektorių - | profesinio mokymo, | kolegijų ir universitetų, visuomenės poreikių | |
[253] |
pratęsti ir sukurti darnią bei šiuolaikišką | profesinio mokymo | kokybės užtikrinimo sistemą. Nacionalinio | |
[254] |
metais atliktas tyrimas, kuriuo siekta įvertinti | profesinio mokymo, | kaip aktyvios užimtumo politikos priemonės, | |
[255] |
vidurinio, atitinkamų specialiojo ugdymo programų, | profesinio mokymo, | jas papildantiems ir mokinių saviraiškos poreikius | |
[256] |
įmonėse. įsigaliojus Lietuvos Respublikos | profesinio mokymo | įstatymo pakeitimo įstatymui, pameistrystė | |
[257] |
įstatymas, Mokslo ir studijų įstatymas ir | Profesinio mokymo | įstatymas. Rengti ir įgyvendinti neformaliojo | |
[258] |
profesinis mokymas ;. Profesinį mokymą reglamentuoja | Profesinio mokymo | įstatymas. 37 straipsnio 4 dalyje išbraukti | |
[259] |
ir tęstinis. Profesinį mokymą reglamentuoja | Profesinio mokymo | įstatymas. 11) naudotis kitomis Profesinio mokymo, | |
[260] |
ir tęstinis. Profesinį mokymą reglamentuoja | Profesinio mokymo | įstatymas. Profesinio informavimo ir konsultavimo | |
[261] |
profesinio mokymo, aukštojo mokslo reformos. Pagal LR | Profesinio mokymo | įstatymą kitos ministerijos, departamentai, | |
[262] |
materialinės mokymo bazės plėtrai, statyboms ir pan. | Profesinio mokymo | įstaigos (jų pagrindinė veikla - profesinis | |
[263] |
dalyvavimo mokymo procese. Lietuvos valstybinės | profesinio mokymo | įstaigos nepakankamai išnaudoja profesinio | |
[264] |
dalyvavimo mokymo procese. Lietuvos valstybinės | profesinio mokymo | įstaigos nepakankamai išnaudoja profesinio | |
[265] |
ugdymas integruojamas į profesinį mokymą. | Profesinio mokymo | įstaigoms tai neleidžia užtikrinti aukštos | |
[266] |
į priekį papildomų specialistų nereikės. | Profesinio mokymo | įstaigoms tai neleidžia užtikrinti aukštos | |
[267] |
suaugusiųjų švietimo įstatymų nustatytas pareigas. | Profesinio mokymo | įstaigoms tai neleidžia užtikrinti aukštos | |
[268] |
studijas bei nuolatinį kvalifikacijos tobulinimą. | Profesinio mokymo | įstaigoms tai neleidžia užtikrinti aukštos | |
[269] |
laisvė, profesinis mokymas. Užmokestis už | profesinį mokymą. | Nevalstybinėje profesinio mokymo įstaigoje | |
[270] |
kvalifikacijai tobulinti ar kitai kvalifikacijai įgyti. | Profesinio mokymo | įstaigai sudarius profesinio mokymo sutartį | |