[151] |
atskirose švietimo grandyse turi būti suderintos ;. | Profesinio mokymo | stebėsena. Profesinis mokymas yra skirtas kvalifikacijai | |
[152] |
skirtas kvalifikacijai įgyti arba ją tobulinti. | Profesinio mokymo | stebėsena. Patariančioji institucija Taryboje | |
[153] |
EUROPASS naudojimas. – skirti ypatingą dėmesį | profesinio mokymo | srities statistinių duomenų apimties, palyginamumo | |
[154] |
RANKRAŠČIO) VERTINIMO KRITERIJAI. : akademinio, | profesinio mokymo) | specifinius poreikius ; tinkamus mokymosi išteklius | |
[155] |
trumpesnį kaip 13 metų, susidedantį iš 3 metų | profesinio mokymo | specializuotoje mokykloje (MBO schema) arba pasirinktinai | |
[156] |
raštiškus sutikimus ;. 13) naudotis kitomis | Profesinio mokymo, | Specialiojo ugdymo, Aukštojo mokslo ar Neformaliojo | |
[157] |
švietimo ir mokslo ministras. 6) naudotis kitomis | Profesinio mokymo, | Specialiojo ugdymo, Aukštojo mokslo, Neformaliojo | |
[158] |
steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, | profesinio mokymo, | specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo | |
[159] |
steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, | profesinio mokymo, | specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo | |
[160] |
steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, | profesinio mokymo, | specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo | |
[161] |
reikalingų įgūdžių, žinių bei gebėjimų. | Profesinio mokymo | sistemos, kaip lanksčios nuoseklaus mokymosi | |
[162] |
sunkios įsisenėjusių problemų naštos. į | profesinio mokymo | sistemos pertvarką ir paslaugų kokybės didinimą | |
[163] |
trukdantys mokiniams pereiti iš bendrojo lavinimo į | profesinio mokymo | sistemą arba atvirkščiai – iš profesinio | |
[164] |
pastaraisiais metais didelių investicijų į | profesinio mokymo | sistemą, jos kokybė nepakankama, tobulintina | |
[165] |
dėmesys, o šiuo metu yra labai aiški nuostata, kad | profesinio mokymo | sistema turi vadovautis lygių galimybių mokytis | |
[166] |
sritis - profesinis mokymas. Skyriuje „ Lietuvos | profesinio mokymo | sistema “ parodoma, koks yra bendras švietimo | |
[167] |
neatitinkantys šių sektorių dydžiai). Vieninga | profesinio mokymo | sistema padėtų iš esmės spręsti pagrindinę | |
[168] |
nacionaliniu lygmeniu, t. y. kiek efektyvi visa | profesinio mokymo | sistema, kiek profesinis mokymas prisideda prie | |
[169] |
VADOVĖLIO (VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMO ANKETA. | PROFESINIO MOKYMO | (SI) VADOVĖLIO VERTINIMO IR PATVIRTINIMO ŽYMOS | |
[170] |
daugeliui profesijų. “ rankraštis atitinka | profesinio mokymo | (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ” ;. | |
[171] |
reikalavimus ;. rankraštis iš dalies atitinka | profesinio mokymo | (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ;. rankraštis | |
[172] |
spausdintas mokymo (si) šaltinis. rankraštis atitinka | profesinio mokymo | (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ;. rankraštis | |
[173] |
reikalavimus ” ;. “ rankraštis iš dalies atitinka | profesinio mokymo | (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ” ;. | |
[174] |
vykdomas profesinio mokymo programas. Atlieka | profesinio mokymo | (si) priemonių vertinimą, vykdo projektus, | |
[175] |
profesinio mokymo programų ir jų įgyvendinimo, | profesinio mokymo | (si) priemonių vertinimą, analizuoja vertinimo | |
[176] |
(VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMO KRITERIJAI. | PROFESINIO MOKYMO | (SI) VADOVĖLIO (VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMO | |
[177] |
taip pat nėra toks populiarus. e) priėmimas į | profesinį mokymą | ;. PROFESINIO MOKYMO (SI) VADOVĖLIO VERTINIMO | |
[178] |
turintį vadovėlį, pateikia : Profesinio mokymo. | PROFESINIO MOKYMO | (SI) VADOVĖLIO VERTINIMO EKSPERTŲ KOMISIJOS | |
[179] |
patvirtinantis vadovėlio tinkamumą naudoti | profesinio mokymo | (si) procese. Profesinio mokymo (si) vadovėlis | |
[180] |
patvirtinantis vadovėlio tinkamumą naudoti | profesinio mokymo | (si) procese. Profesinio mokymo (si) vadovėlis | |