PROFESINIS MOKYMAS*

[151] atskirose švietimo grandyse turi būti suderintos ;. Profesinio mokymo stebėsena. Profesinis mokymas yra skirtas kvalifikacijaiRodyti visą konkordanso eilutę
[152] skirtas kvalifikacijai įgyti arba ją tobulinti. Profesinio mokymo stebėsena. Patariančioji institucija TarybojeRodyti visą konkordanso eilutę
[153] EUROPASS naudojimas. – skirti ypatingą dėmesį profesinio mokymo srities statistinių duomenų apimties, palyginamumoRodyti visą konkordanso eilutę
[154] RANKRAŠČIO) VERTINIMO KRITERIJAI. : akademinio, profesinio mokymo) specifinius poreikius ; tinkamus mokymosi ištekliusRodyti visą konkordanso eilutę
[155] trumpesnį kaip 13 metų, susidedantį iš 3 metų profesinio mokymo specializuotoje mokykloje (MBO schema) arba pasirinktinaiRodyti visą konkordanso eilutę
[156] raštiškus sutikimus ;. 13) naudotis kitomis Profesinio mokymo, Specialiojo ugdymo, Aukštojo mokslo ar NeformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[157] švietimo ir mokslo ministras. 6) naudotis kitomis Profesinio mokymo, Specialiojo ugdymo, Aukštojo mokslo, NeformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[158] steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, profesinio mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[159] steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, profesinio mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[160] steigiamos apskrities ir savivaldybės švietimo, profesinio mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[161] reikalingų įgūdžių, žinių bei gebėjimų. Profesinio mokymo sistemos, kaip lanksčios nuoseklaus mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[162] sunkios įsisenėjusių problemų naštos. į profesinio mokymo sistemos pertvarką ir paslaugų kokybės didinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[163] trukdantys mokiniams pereiti iš bendrojo lavinimo į profesinio mokymo sistemą arba atvirkščiai – iš profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[164] pastaraisiais metais didelių investicijų į profesinio mokymo sistemą, jos kokybė nepakankama, tobulintinaRodyti visą konkordanso eilutę
[165] dėmesys, o šiuo metu yra labai aiški nuostata, kad profesinio mokymo sistema turi vadovautis lygių galimybių mokytisRodyti visą konkordanso eilutę
[166] sritis - profesinis mokymas. Skyriuje „ Lietuvos profesinio mokymo sistema “ parodoma, koks yra bendras švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[167] neatitinkantys šių sektorių dydžiai). Vieninga profesinio mokymo sistema padėtų iš esmės spręsti pagrindinęRodyti visą konkordanso eilutę
[168] nacionaliniu lygmeniu, t. y. kiek efektyvi visa profesinio mokymo sistema, kiek profesinis mokymas prisideda prieRodyti visą konkordanso eilutę
[169] VADOVĖLIO (VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMO ANKETA. PROFESINIO MOKYMO (SI) VADOVĖLIO VERTINIMO IR PATVIRTINIMO ŽYMOSRodyti visą konkordanso eilutę
[170] daugeliui profesijų. “ rankraštis atitinka profesinio mokymo (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ” ;.Rodyti visą konkordanso eilutę
[171] reikalavimus ;. rankraštis iš dalies atitinka profesinio mokymo (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ;. rankraštisRodyti visą konkordanso eilutę
[172] spausdintas mokymo (si) šaltinis. rankraštis atitinka profesinio mokymo (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ;. rankraštisRodyti visą konkordanso eilutę
[173] reikalavimus ” ;. “ rankraštis iš dalies atitinka profesinio mokymo (si) vadovėliui keliamus reikalavimus ” ;.Rodyti visą konkordanso eilutę
[174] vykdomas profesinio mokymo programas. Atlieka profesinio mokymo (si) priemonių vertinimą, vykdo projektus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[175] profesinio mokymo programų ir jų įgyvendinimo, profesinio mokymo (si) priemonių vertinimą, analizuoja vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[176] (VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMO KRITERIJAI. PROFESINIO MOKYMO (SI) VADOVĖLIO (VADOVĖLIO RANKRAŠČIO) VERTINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[177] taip pat nėra toks populiarus. e) priėmimas į profesinį mokymą ;. PROFESINIO MOKYMO (SI) VADOVĖLIO VERTINIMORodyti visą konkordanso eilutę
[178] turintį vadovėlį, pateikia : Profesinio mokymo. PROFESINIO MOKYMO (SI) VADOVĖLIO VERTINIMO EKSPERTŲ KOMISIJOSRodyti visą konkordanso eilutę
[179] patvirtinantis vadovėlio tinkamumą naudoti profesinio mokymo (si) procese. Profesinio mokymo (si) vadovėlisRodyti visą konkordanso eilutę
[180] patvirtinantis vadovėlio tinkamumą naudoti profesinio mokymo (si) procese. Profesinio mokymo (si) vadovėlisRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins