PROFESINIS MOKYMAS*

[121] reikalingiausias. visų valstybės biudžeto lėšų, kurios profesiniam mokymui buvo skirtos 2008 metais. Profesinis mokymasRodyti visą konkordanso eilutę
[122] ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, profesiniam mokymui, aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumoRodyti visą konkordanso eilutę
[123] ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, profesiniam mokymui, aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumoRodyti visą konkordanso eilutę
[124] ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, profesiniam mokymui, aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumoRodyti visą konkordanso eilutę
[125] Patariančioji institucija Taryboje atstovautų profesiniam mokymui. Agentūra, suderinusi su Patariančiąja institucija,Rodyti visą konkordanso eilutę
[126] ir kaip reikėtų toliau daryti diegiant IKT profesiniame mokyme. Švietimo įstatymo projekto 39 straipsnio 3Rodyti visą konkordanso eilutę
[127] rinką jis turi būti įsitraukęs labiausiai. Profesiniame mokyme neįvedus lygių konkurencinių sąlygų su visaisRodyti visą konkordanso eilutę
[128] svarstoma, kokius pakeitimus reikėtų padaryti profesiniame mokyme, kad profesinės mokyklos taptų patrauklesnės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[129] Profesinis mokymas pirmiausia skirtas bedarbiams ;. Profesiniame mokyme buvo vykdomas tik naujai parengtų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[130] profesinį mokymą, būtina daugiau dėmesio skirti profesiniams mokymams, kurių metu būtų ne tik suteikiamos teorinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[131] profesinio mokymo įstaigos nepakankamai išnaudoja profesinio mokymo (ypatingai kvalifikacijos tobulinimo) paslaugųRodyti visą konkordanso eilutę
[132] profesinės mokyklos nepakankamai išnaudoja profesinio mokymo (ypač kvalifikacijos tobulinimo) paslaugų pardavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[133] profesinio mokymo įstaigos nepakankamai išnaudoja profesinio mokymo (ypač kvalifikacijos tobulinimo) paslaugų pardavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[134] Kadangi beveik visos profesinės mokyklos greta profesinio mokymo vykdo ir bendrąjį lavinimą, o taip pat tiekRodyti visą konkordanso eilutę
[135] Siekiamybė sukurti įvairios švietimo, mokslo, profesinio mokymo, verslo ir meno srities veiklos sinergiją buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[136] programų registre apibrėžtomis sąlygomis. Profesinio mokymo trečiosios pakopos atveju, mokymo programosRodyti visą konkordanso eilutę
[137] struktūrinių fondų lėšų, kurios kartu su profesinio mokymo tinklo ir valdymo pertvarka gali perkelti profesinįRodyti visą konkordanso eilutę
[138] įveikti. Autorių nuomone, ateityje vertinant profesinio mokymo teikiamą socialinę naudą yra tikslinga atsižvelgtiRodyti visą konkordanso eilutę
[139] mokymo įstaiga, laisvasis mokytojas ir kitas profesinio mokymo teikėjas (bendrojo lavinimo mokykla, įstaiga,Rodyti visą konkordanso eilutę
[140] kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas. Profesinio mokymo teikėjas – profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[141] principais bei nacionaliniais prioritetais. Be to, profesinio mokymo teikėjams iš valstybės biudžeto pagal atitinkamasRodyti visą konkordanso eilutę
[142] konkurencinių sąlygų su visais įmanomais profesinio mokymo teikėjais, bus galima dar ilgai ieškoti nepakankamaiRodyti visą konkordanso eilutę
[143] bendrojo lavinimo, neformaliojo švietimo mokyklos, profesinio mokymo, švietimo pagalbos įstaigos), mokslinių tyrimųRodyti visą konkordanso eilutę
[144] bendrojo lavinimo, neformaliojo švietimo mokyklos, profesinio mokymo, švietimo pagalbos, mokslinių tyrimų institutai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[145] mokyklinės profesinio mokymo organizavimo formos profesinio mokymo sutartis keičiama ; nurodoma trečioji šalisRodyti visą konkordanso eilutę
[146] mokyklinės profesinio mokymo organizavimo formos profesinio mokymo sutartis keičiama ; nurodoma trečioji šalisRodyti visą konkordanso eilutę
[147] įgyti. Profesinio mokymo įstaigai sudarius profesinio mokymo sutartį su įmone, įstaiga, organizacija, kuriaiRodyti visą konkordanso eilutę
[148] institucijos, pavyzdžiui, aukštojo mokslo institucijos, profesinio mokymo / suaugusiųjų švietimo organizacijos. •Rodyti visą konkordanso eilutę
[149] suderinusi su Patariančiąja institucija, nustato profesinio mokymo stebėsenos ir stebėsenos efektyvumo vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[150] lygmenyje taip pat yra nemažai daroma plėtojant profesinio mokymo stebėseną. Jokių konkrečių siekinių, analogiškųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins