[121] |
reikalingiausias. visų valstybės biudžeto lėšų, kurios | profesiniam mokymui | buvo skirtos 2008 metais. Profesinis mokymas | |
[122] |
ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, | profesiniam mokymui, | aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumo | |
[123] |
ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, | profesiniam mokymui, | aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumo | |
[124] |
ugdymui, pradiniam mokymui, vidurinei mokyklai, | profesiniam mokymui, | aukštajam mokslui ir pan. ; suaugusiųjų raštingumo | |
[125] |
Patariančioji institucija Taryboje atstovautų | profesiniam mokymui. | Agentūra, suderinusi su Patariančiąja institucija, | |
[126] |
ir kaip reikėtų toliau daryti diegiant IKT | profesiniame mokyme. | Švietimo įstatymo projekto 39 straipsnio 3 | |
[127] |
rinką jis turi būti įsitraukęs labiausiai. | Profesiniame mokyme | neįvedus lygių konkurencinių sąlygų su visais | |
[128] |
svarstoma, kokius pakeitimus reikėtų padaryti | profesiniame mokyme, | kad profesinės mokyklos taptų patrauklesnės, | |
[129] |
Profesinis mokymas pirmiausia skirtas bedarbiams ;. | Profesiniame mokyme | buvo vykdomas tik naujai parengtų programų | |
[130] |
profesinį mokymą, būtina daugiau dėmesio skirti | profesiniams mokymams, | kurių metu būtų ne tik suteikiamos teorinės | |
[131] |
profesinio mokymo įstaigos nepakankamai išnaudoja | profesinio mokymo | (ypatingai kvalifikacijos tobulinimo) paslaugų | |
[132] |
profesinės mokyklos nepakankamai išnaudoja | profesinio mokymo | (ypač kvalifikacijos tobulinimo) paslaugų pardavimo | |
[133] |
profesinio mokymo įstaigos nepakankamai išnaudoja | profesinio mokymo | (ypač kvalifikacijos tobulinimo) paslaugų pardavimo | |
[134] |
Kadangi beveik visos profesinės mokyklos greta | profesinio mokymo | vykdo ir bendrąjį lavinimą, o taip pat tiek | |
[135] |
Siekiamybė sukurti įvairios švietimo, mokslo, | profesinio mokymo, | verslo ir meno srities veiklos sinergiją buvo | |
[136] |
programų registre apibrėžtomis sąlygomis. | Profesinio mokymo | trečiosios pakopos atveju, mokymo programos | |
[137] |
struktūrinių fondų lėšų, kurios kartu su | profesinio mokymo | tinklo ir valdymo pertvarka gali perkelti profesinį | |
[138] |
įveikti. Autorių nuomone, ateityje vertinant | profesinio mokymo | teikiamą socialinę naudą yra tikslinga atsižvelgti | |
[139] |
mokymo įstaiga, laisvasis mokytojas ir kitas | profesinio mokymo | teikėjas (bendrojo lavinimo mokykla, įstaiga, | |
[140] |
kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – | profesinis mokymas. | Profesinio mokymo teikėjas – profesinio mokymo | |
[141] |
principais bei nacionaliniais prioritetais. Be to, | profesinio mokymo | teikėjams iš valstybės biudžeto pagal atitinkamas | |
[142] |
konkurencinių sąlygų su visais įmanomais | profesinio mokymo | teikėjais, bus galima dar ilgai ieškoti nepakankamai | |
[143] |
bendrojo lavinimo, neformaliojo švietimo mokyklos, | profesinio mokymo, | švietimo pagalbos įstaigos), mokslinių tyrimų | |
[144] |
bendrojo lavinimo, neformaliojo švietimo mokyklos, | profesinio mokymo, | švietimo pagalbos, mokslinių tyrimų institutai, | |
[145] |
mokyklinės profesinio mokymo organizavimo formos | profesinio mokymo | sutartis keičiama ; nurodoma trečioji šalis | |
[146] |
mokyklinės profesinio mokymo organizavimo formos | profesinio mokymo | sutartis keičiama ; nurodoma trečioji šalis | |
[147] |
įgyti. Profesinio mokymo įstaigai sudarius | profesinio mokymo | sutartį su įmone, įstaiga, organizacija, kuriai | |
[148] |
institucijos, pavyzdžiui, aukštojo mokslo institucijos, | profesinio mokymo | / suaugusiųjų švietimo organizacijos. • | |
[149] |
suderinusi su Patariančiąja institucija, nustato | profesinio mokymo | stebėsenos ir stebėsenos efektyvumo vertinimo | |
[150] |
lygmenyje taip pat yra nemažai daroma plėtojant | profesinio mokymo | stebėseną. Jokių konkrečių siekinių, analogiškų | |