PEDAGOGINĖ KVALIFIKACIJA

[61] pažymėjimas. Dauguma iniciatyvų skirtos mokytojų pedagoginei kvalifikacijai tobulinti. Norintys tobulinti dalykinę kompetencijąRodyti visą konkordanso eilutę
[62] Aprašytos iniciatyvos yra skirtos mokytojų pedagoginei kvalifikacijai tobulinti. Žymiai mažiau yra padaryta, sudarantRodyti visą konkordanso eilutę
[63] Tačiau didžioji dalis teikiamų kursų yra skirti pedagoginei kvalifikacijai kelti. Nesukurta profesijos mokytojų dalykinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[64] profesinio mokymo organizavimo procesuose. 18.1.6. Pedagoginės kvalifikacijos tobulinimo sistema ir institucijų tinklas. 18.1.7.Rodyti visą konkordanso eilutę
[65] profesinio mokymo organizavimo procesuose. 18.1.6. Pedagoginės kvalifikacijos tobulinimo sistema ir institucijų tinklas. 18.1.7.Rodyti visą konkordanso eilutę
[66] profesinio mokymo organizavimo procesuose. 18.1.6. Pedagoginės kvalifikacijos tobulinimo sistema ir institucijų tinklas. 18.1.7.Rodyti visą konkordanso eilutę
[67] pedagoginio minimumo programą, kurią privalo baigti pedagoginės kvalifikacijos neturintys dirbantys profesijos mokytojai (šiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[68] pedagoginio minimumo programą, kurią privalo baigti pedagoginės kvalifikacijos neturintys profesijos mokytojai, priimti dirbtiRodyti visą konkordanso eilutę
[69] pedagoginio minimumo programą, kurią privalo baigti pedagoginės kvalifikacijos neturintys dirbantys profesijos mokytojai (šiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[70] pedagoginio minimumo programą, kurią privalo baigti pedagoginės kvalifikacijos neturintys dirbantys profesijos mokytojai (šiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[71] pedagoginio minimumo programą, kurią privalo baigti pedagoginės kvalifikacijos neturintys dirbantys profesijos mokytojai (šiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[72] aprašais; • nuolat analizuoti dėstytojų pedagoginės kvalifikacijos poreikius ir sukurti jos veiksmingo tobulinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[73] atliko Lietuvos profesijos mokytojų formalios pedagoginės kvalifikacijos tyrimą. Lentelėje (žr. toliau) pateikti duomenysRodyti visą konkordanso eilutę
[74] tik pirminiame mokyme tai orientuota daugiau į pedagoginės kvalifikacijos kėlimą, o darbo rinkos ir neformaliame –Rodyti visą konkordanso eilutę
[75] kokybei ir universiteto darbuotojų mokslinės ir pedagoginės kvalifikacijos ugdymui. Senatai turi įgyvendinti viešą vidausRodyti visą konkordanso eilutę
[76] srityje. Šiuo metu 75 proc. profesijos mokytojų pedagoginės kvalifikacijos neturi, tačiau daugiau nei 45 proc. turi ilgesnęRodyti visą konkordanso eilutę
[77] dėmesys buvo skiriamas profesijos mokytojų pedagoginės kvalifikacijos tobulinimui. Dalykinės kompetencijos tobulinimuRodyti visą konkordanso eilutę
[78] mokytojas yra profesijos mokytojas dar neįgijęs pedagoginės kvalifikacijos. 2. Profesijos mokytojas savarankiškai organizuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[79] mokytojas yra profesijos mokytojas dar neįgijęs pedagoginės kvalifikacijos. 2. Profesijos mokytojas savarankiškai organizuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[80] mokytojas yra profesijos mokytojas dar neįgijęs pedagoginės kvalifikacijos. 2. Profesijos mokytojas savarankiškai organizuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[81] mokytojas yra profesijos mokytojas dar neįgijęs pedagoginės kvalifikacijos. Profesijos mokytojas savarankiškai organizuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[82] pažymėjimas (privalomas visiems, dar neturintiems pedagoginės kvalifikacijos, arba tiems, kuriems iki pensijos liko mažiauRodyti visą konkordanso eilutę
[83] profesines kompetencijas, tačiau neturintys pedagoginės kvalifikacijos. Jiems mokyti LDRMT yra parengusi PedagoginioRodyti visą konkordanso eilutę
[84] pedagoginio minimumo programą, teikiamą visų pirma pedagoginės kvalifikacijos neturintiems mokytojams. 3. Profesijos mokytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[85] pedagoginio minimumo programą, teikiamą visų pirma pedagoginės kvalifikacijos neturintiems mokytojams. Gamybinio mokymo meistraiRodyti visą konkordanso eilutę
[86] pedagoginio minimumo programą, teikiamą visų pirma pedagoginės kvalifikacijos neturintiems mokytojams. 3. Profesijos mokytojaiRodyti visą konkordanso eilutę
[87] gamybinio mokymo meistrai neturi jokios pripažintos pedagoginės kvalifikacijos, tačiau dauguma jų kaupia mokymo patirtį dirbdamiRodyti visą konkordanso eilutę
[88] skirtų kursų pasiūla Pagrindinė problema – pedagoginės kvalifikacijos tobulinimas 4.1.4. Kokybės užtikrinimo iniciatyvosRodyti visą konkordanso eilutę
[89] paprastai būna viešai skelbiamos. Čia reikalaujama pedagoginės kvalifikacijos. Tai yra nuolatinė, pilnos darbo dienos pareigybė,Rodyti visą konkordanso eilutę
[90] mokymo centre metus. Lietuvoje pirminio rengimo pedagoginės kvalifikacijos programas profesijos mokytojams teikia 6 universitetai.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins