[31] |
programos įgyvendinimo rezultatai (žinios, | pažintiniai gebėjimai, | praktiniai gebėjimai, perkeliamieji gebėjimai, | |
[32] |
programos įgyvendinimo rezultatai (žinios, | pažintiniai gebėjimai, | praktiniai gebėjimai, perkeliamieji gebėjimai, | |
[33] |
kainuoja tiek pat, kiek kopijavimas. Žinojimo, | pažintinio gebėjimo | perdavimas yra nepalyginamai brangesnis procesas, | |
[34] |
priskiriame sąvokai žinojimas, yra ne kas kita, kaip | pažintinis gebėjimas, | kuriam, aišku, būtinas ir tam tikras žinių | |
[35] |
straipsnių ir knygų pavidalu. Parengtos asmenybės, | pažintinių gebėjimų, | psichologinės gerovės įvertinimo metodikos | |
[36] |
pažintines funkcijas. D. Suaugusių asmenų | pažintinių gebėjimų | įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas ir | |
[37] |
kūrimas/adaptavimas ir standartizavimas; Suaugusių asmenų | pažintinių gebėjimų | įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas ir | |
[38] |
nepalyginamai brangesnis procesas, nes daugelį | pažintinių gebėjimų | sunku ar netgi neįmanoma aiškiai išreikšti | |
[39] |
veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir | pažintinių gebėjimų | įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatyti | |
[40] |
veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir | pažintinių gebėjimų | įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatyti | |
[41] |
veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir | pažintinių gebėjimų | įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatyti | |
[42] |
svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[43] |
įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[44] |
įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[45] |
svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[46] |
svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[47] |
svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[48] |
įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir | pažintinių gebėjimų, | o neuniversitetinių studijų absolventams – | |
[49] |
psichologinės gerovės, asmenybės, intelekto ir kitų | pažintinių gebėjimų, | pasiekimų tyrimo metodikų kūrimu, adaptavimu | |
[50] |
psichologinės gerovės, asmenybės, intelekto ir kitų | pažintinių gebėjimų, | pasiekimų tyrimo metodikų kūrimu, adaptavimu | |
[51] |
tolesnei akademinei veiklai (antrasis uždavinys); | pažintinių gebėjimų | ugdymas; gvildenant kalbotyros klausimus (trečiasis | |
[52] |
kūrimas/adaptavimas ir standartizavimas; Vaikų | pažintinių gebėjimų | ir pasiekimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas | |
[53] |
normų sudarymas, vadovo parengimas. C. Vaikų | pažintinių gebėjimų | ir pasiekimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas | |
[54] |
apibūdina reikalavimus studijų programoms žinių, | pažintinių gebėjimų, | praktinių gebėjimų ir perkeliamųjų gebėjimų | |
[55] |
galimas tik patikimai įvertinus asmenį: jo | pažintinius gebėjimus | ir intelektą, asmenybę, siekius ir ketinimus, | |
[56] |
galimas tik patikimai įvertinus asmenį: jo | pažintinius gebėjimus | ir intelektą, asmenybę, siekius ir ketinimus, | |
[57] |
reikalingus šio reglamento 12 punkte nurodytus | pažintinius gebėjimus, | įgis šio reglamento 14 ir 15 punktuose nurodytus | |
[58] |
reikalingus šio reglamento 12 punkte nurodytus | pažintinius gebėjimus, | įgis šio reglamento 14 ir 15 punktuose nurodytus | |
[59] |
interpretavimo, tekstų rengimo ir redagavimo. * Ugdyti | pažintinius gebėjimus: | nuoseklaus loginio ir kritinio mąstymo, minties | |