PAŽINTINIAI GEBĖJIMAI*

[31] programos įgyvendinimo rezultatai (žinios, pažintiniai gebėjimai, praktiniai gebėjimai, perkeliamieji gebėjimai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[32] programos įgyvendinimo rezultatai (žinios, pažintiniai gebėjimai, praktiniai gebėjimai, perkeliamieji gebėjimai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[33] kainuoja tiek pat, kiek kopijavimas. Žinojimo, pažintinio gebėjimo perdavimas yra nepalyginamai brangesnis procesas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[34] priskiriame sąvokai žinojimas, yra ne kas kita, kaip pažintinis gebėjimas, kuriam, aišku, būtinas ir tam tikras žiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[35] straipsnių ir knygų pavidalu. Parengtos asmenybės, pažintinių gebėjimų, psichologinės gerovės įvertinimo metodikosRodyti visą konkordanso eilutę
[36] pažintines funkcijas. D. Suaugusių asmenų pažintinių gebėjimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas irRodyti visą konkordanso eilutę
[37] kūrimas/adaptavimas ir standartizavimas; Suaugusių asmenų pažintinių gebėjimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas irRodyti visą konkordanso eilutę
[38] nepalyginamai brangesnis procesas, nes daugelį pažintinių gebėjimų sunku ar netgi neįmanoma aiškiai išreikštiRodyti visą konkordanso eilutę
[39] veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir pažintinių gebėjimų įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[40] veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir pažintinių gebėjimų įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[41] veiksnius, sukurti asmens psichologinės gerovės ir pažintinių gebėjimų įvertinimo metodikas ir adaptuoti esamas, nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[42] svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[43] įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[44] įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[45] svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[46] svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[47] svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[48] įgyti nuodugnių fundamentaliųjų žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams –Rodyti visą konkordanso eilutę
[49] psichologinės gerovės, asmenybės, intelekto ir kitų pažintinių gebėjimų, pasiekimų tyrimo metodikų kūrimu, adaptavimuRodyti visą konkordanso eilutę
[50] psichologinės gerovės, asmenybės, intelekto ir kitų pažintinių gebėjimų, pasiekimų tyrimo metodikų kūrimu, adaptavimuRodyti visą konkordanso eilutę
[51] tolesnei akademinei veiklai (antrasis uždavinys); pažintinių gebėjimų ugdymas; gvildenant kalbotyros klausimus (trečiasisRodyti visą konkordanso eilutę
[52] kūrimas/adaptavimas ir standartizavimas; Vaikų pažintinių gebėjimų ir pasiekimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[53] normų sudarymas, vadovo parengimas. C. Vaikų pažintinių gebėjimų ir pasiekimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimasRodyti visą konkordanso eilutę
[54] apibūdina reikalavimus studijų programoms žinių, pažintinių gebėjimų, praktinių gebėjimų ir perkeliamųjų gebėjimųRodyti visą konkordanso eilutę
[55] galimas tik patikimai įvertinus asmenį: jo pažintinius gebėjimus ir intelektą, asmenybę, siekius ir ketinimus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[56] galimas tik patikimai įvertinus asmenį: jo pažintinius gebėjimus ir intelektą, asmenybę, siekius ir ketinimus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[57] reikalingus šio reglamento 12 punkte nurodytus pažintinius gebėjimus, įgis šio reglamento 14 ir 15 punktuose nurodytusRodyti visą konkordanso eilutę
[58] reikalingus šio reglamento 12 punkte nurodytus pažintinius gebėjimus, įgis šio reglamento 14 ir 15 punktuose nurodytusRodyti visą konkordanso eilutę
[59] interpretavimo, tekstų rengimo ir redagavimo. * Ugdyti pažintinius gebėjimus: nuoseklaus loginio ir kritinio mąstymo, mintiesRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins