[91] |
patvirtinti 1993 m. birželio mėn. NADE parengti | Nuotolinio švietimo | kokybės standartai buvo atnaujinti 1996 ir 2001 | |
[92] |
Demonstration Program), kurios tikslas: (1) patikrinti | nuotolinio švietimo | programų, kurių studentams finansinę paramą | |
[93] |
Kadangi Norvegijoje gilias tradicijas ir patirtį | nuotolinio švietimo | srityje turi nevalstybinės nuotolinio švietimo | |
[94] |
institucijos turi gilias tradicijas ir patirtį | nuotolinio švietimo | srityje. Todėl toliau šioje Analizėje nenagrinėjamos | |
[95] |
priemonių, testuojant įvairias prielaidas, nes pats | nuotolinio švietimo | būdas yra kaip eksperimentinė laboratorija | |
[96] |
kokybės standartai yra rekomendacinio pobūdžio. | Nuotolinio švietimo | institucijos pačios prisitaiko 16 kokybės sričių | |
[97] |
pranešime, formuluojant Europos erdvėje pripažintas | nuotolinio švietimo | 5 prioritetines sritis. 1. Techninė infrastruktūra, | |
[98] |
Pažymėtina, kad dar nėra bendrai pripažįstamo | nuotolinio švietimo | proceso dalyvių – mokytojų/dėstytojų, kuratorių, | |
[99] |
kiekvienoje valstybėje vykstančius procesus | nuotolinio švietimo | ir jo kokybės vertinimo srityse. Nors konkurso | |
[100] |
Britanijoje nėra. Pagrindiniai reikalavimai | nuotolinio švietimo | kokybei užtikrinti suformuluoti Aukštojo mokslo | |
[101] |
finansavimą, privalo atitikti šiuos reikalavimus: • | nuotolinio švietimo | kursų teikimas – ne pelno siekianti veikla; | |
[102] |
gerai parengta mokymosi medžiaga (remiantis | nuotolinio švietimo | metodika), nuotolinių studijų teikimo lankstumas. | |
[103] |
Marijampolės bei Utenos regionuose. Prie sistemingo | nuotolinio švietimo | vystymo Lietuvoje daug prisidėjo du ES struktūrinių | |
[104] |
Education (NADE)), kurios tikslas yra skatinti | nuotolinio švietimo | plėtrą Norvegijoje, rengti gaires nuotolinio | |
[105] |
pedagoginės pakraipos instruktorių mainus, skatinti | nuotolinio švietimo | plėtrą...“. 2. Siekiant įgyvendinti Lisabonos | |
[106] |
(NADE)) įkurta 1968 m., jos tikslas – skatinti | nuotolinio švietimo | plėtrą Norvegijoje, rengti nuotolinio mokymosi | |
[107] |
Vertinimas proceso metu. * Dalyko specialisto. * | Nuotolinio švietimo | metodikos specialisto. o Kalbininko. * Įvertinimas | |
[108] |
mokymo ir darbo rinkos santykį. NADE standartai | nuotolinio švietimo | institucijoms yra rekomendacinio pobūdžio. | |
[109] |
standartai. NADE parengtuose Kokybės standartuose | nuotolinio švietimo | institucijos veikla suskirstoma į 4 kategorijas: | |
[110] |
gauti tiesioginį atsaką iš studentų; • | nuotolinio švietimo | institucijos turi teikti aukštos kokybės švietimo | |
[111] |
sričiai. Yra patvirtintos kelios tiesiogiai su | nuotolinio švietimo | plėtra susijusios valstybinės programos, tačiau | |
[112] |
sričiai. Jau patvirtintos kelios tiesiogiai su | nuotolinio švietimo | plėtra susijusios valstybinės programos, tačiau | |
[113] |
Remiantis aukščiau minėtu įstatymu, suaugusiųjų | nuotolinio švietimo | kurso teikimui skiriamos valstybinės subsidijos | |
[114] |
švietimo biuras. Šis biuras Lunde sukūrė | nuotolinio švietimo | sistemą. Taip pat jo dėka su daugeliu universitetų | |
[115] |
bazės. Nors dar nėra vieningai suprantamos | nuotolinio švietimo | plėtros politikos ir atskiro nuotolinį mokymąsi | |
[116] |
priimtiniausių mokymosi būdų. Nors ir suprasdama | nuotolinio švietimo | plėtros svarbą, valstybė neteikia pakankamai | |
[117] |
veiksmingumo įvertinimas yra labai svarbus; • | nuotolinio švietimo | organizavimo specifika sudaro galimybes iš karto | |
[118] |
tinkamiausia priemonė. Todėl Skandinavijos šalyse | nuotolinio švietimo | plėtra vyksta suaugusiųjų švietimo sektoriuje. | |
[119] |
studijų statistika Nepralenkiama lyderė šioje | nuotolinio švietimo | srityje yra JAV, Europoje pirmauja Didžioji | |
[120] |
Jungtinių Amerikos Valstijų, Norvegijos ir Švedijos | nuotolinio švietimo | būklės ir nuotolinių studijų kokybės vertinimo | |