NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[91] patvirtinti 1993 m. birželio mėn. NADE parengti Nuotolinio švietimo kokybės standartai buvo atnaujinti 1996 ir 2001Rodyti visą konkordanso eilutę
[92] Demonstration Program), kurios tikslas: (1) patikrinti nuotolinio švietimo programų, kurių studentams finansinę paramąRodyti visą konkordanso eilutę
[93] Kadangi Norvegijoje gilias tradicijas ir patirtį nuotolinio švietimo srityje turi nevalstybinės nuotolinio švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[94] institucijos turi gilias tradicijas ir patirtį nuotolinio švietimo srityje. Todėl toliau šioje Analizėje nenagrinėjamosRodyti visą konkordanso eilutę
[95] priemonių, testuojant įvairias prielaidas, nes pats nuotolinio švietimo būdas yra kaip eksperimentinė laboratorijaRodyti visą konkordanso eilutę
[96] kokybės standartai yra rekomendacinio pobūdžio. Nuotolinio švietimo institucijos pačios prisitaiko 16 kokybės sričiųRodyti visą konkordanso eilutę
[97] pranešime, formuluojant Europos erdvėje pripažintas nuotolinio švietimo 5 prioritetines sritis. 1. Techninė infrastruktūra,Rodyti visą konkordanso eilutę
[98] Pažymėtina, kad dar nėra bendrai pripažįstamo nuotolinio švietimo proceso dalyvių – mokytojų/dėstytojų, kuratorių,Rodyti visą konkordanso eilutę
[99] kiekvienoje valstybėje vykstančius procesus nuotolinio švietimo ir jo kokybės vertinimo srityse. Nors konkursoRodyti visą konkordanso eilutę
[100] Britanijoje nėra. Pagrindiniai reikalavimai nuotolinio švietimo kokybei užtikrinti suformuluoti Aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[101] finansavimą, privalo atitikti šiuos reikalavimus: • nuotolinio švietimo kursų teikimas – ne pelno siekianti veikla;Rodyti visą konkordanso eilutę
[102] gerai parengta mokymosi medžiaga (remiantis nuotolinio švietimo metodika), nuotolinių studijų teikimo lankstumas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[103] Marijampolės bei Utenos regionuose. Prie sistemingo nuotolinio švietimo vystymo Lietuvoje daug prisidėjo du ES struktūriniųRodyti visą konkordanso eilutę
[104] Education (NADE)), kurios tikslas yra skatinti nuotolinio švietimo plėtrą Norvegijoje, rengti gaires nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[105] pedagoginės pakraipos instruktorių mainus, skatinti nuotolinio švietimo plėtrą...“. 2. Siekiant įgyvendinti LisabonosRodyti visą konkordanso eilutę
[106] (NADE)) įkurta 1968 m., jos tikslas – skatinti nuotolinio švietimo plėtrą Norvegijoje, rengti nuotolinio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[107] Vertinimas proceso metu. * Dalyko specialisto. * Nuotolinio švietimo metodikos specialisto. o Kalbininko. * ĮvertinimasRodyti visą konkordanso eilutę
[108] mokymo ir darbo rinkos santykį. NADE standartai nuotolinio švietimo institucijoms yra rekomendacinio pobūdžio.Rodyti visą konkordanso eilutę
[109] standartai. NADE parengtuose Kokybės standartuose nuotolinio švietimo institucijos veikla suskirstoma į 4 kategorijas:Rodyti visą konkordanso eilutę
[110] gauti tiesioginį atsaką iš studentų; • nuotolinio švietimo institucijos turi teikti aukštos kokybės švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[111] sričiai. Yra patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinio švietimo plėtra susijusios valstybinės programos, tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[112] sričiai. Jau patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinio švietimo plėtra susijusios valstybinės programos, tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[113] Remiantis aukščiau minėtu įstatymu, suaugusiųjų nuotolinio švietimo kurso teikimui skiriamos valstybinės subsidijosRodyti visą konkordanso eilutę
[114] švietimo biuras. Šis biuras Lunde sukūrė nuotolinio švietimo sistemą. Taip pat jo dėka su daugeliu universitetųRodyti visą konkordanso eilutę
[115] bazės. Nors dar nėra vieningai suprantamos nuotolinio švietimo plėtros politikos ir atskiro nuotolinį mokymąsiRodyti visą konkordanso eilutę
[116] priimtiniausių mokymosi būdų. Nors ir suprasdama nuotolinio švietimo plėtros svarbą, valstybė neteikia pakankamaiRodyti visą konkordanso eilutę
[117] veiksmingumo įvertinimas yra labai svarbus; • nuotolinio švietimo organizavimo specifika sudaro galimybes iš kartoRodyti visą konkordanso eilutę
[118] tinkamiausia priemonė. Todėl Skandinavijos šalyse nuotolinio švietimo plėtra vyksta suaugusiųjų švietimo sektoriuje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[119] studijų statistika Nepralenkiama lyderė šioje nuotolinio švietimo srityje yra JAV, Europoje pirmauja DidžiojiRodyti visą konkordanso eilutę
[120] Jungtinių Amerikos Valstijų, Norvegijos ir Švedijos nuotolinio švietimo būklės ir nuotolinių studijų kokybės vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins