NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[61] Institute for Advanced Distributed Learning. Nuotolinio švietimo ir mokymo taryba (angl. Distance Education andRodyti visą konkordanso eilutę
[62] studentų skaičius – 209 900): 2.5.1 lentelė. Nuotolinio švietimo institucijos ir kursus baigusių studentų skaičiusRodyti visą konkordanso eilutę
[63] darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas. Lietuvoje nuotolinio švietimo plėtrą skatina įvairių Europos SąjungosRodyti visą konkordanso eilutę
[64] galutinė ataskaita“ (2005); – „Lietuvos nuotolinio švietimo studija ir strategija“ (Teresevičienė irRodyti visą konkordanso eilutę
[65] Vyriausybė ar jos įgaliota institucija; 5) Lietuvos nuotolinio švietimo taryba yra Švietimo ir mokslo ministerijos patariamojiRodyti visą konkordanso eilutę
[66] Tarybos nuostatus tvirtina Vyriausybė. * Lietuvos nuotolinio švietimo taryba – Švietimo ir mokslo ministerijos patariamojiRodyti visą konkordanso eilutę
[67] šiais aspektais: o Kurso turinys ir lygis. * Nuotolinio švietimo metodikos ir pedagogikos pritaikymas. o AtitiktisRodyti visą konkordanso eilutę
[68] šiais aspektais: o Kurso turinys ir lygis. * Nuotolinio švietimo metodikos ir pedagogikos pritaikymas. o AtitiktisRodyti visą konkordanso eilutę
[69] tradicinių studijų studentų. 2004 m. gegužės mėn. Nuotolinio švietimo ir mokymo taryba DETC (angl. Distance EducationRodyti visą konkordanso eilutę
[70] ženklius pasikeitimus Amerikos aukštajame moksle. Nuotolinio švietimo atsiradimas visiems laikams pakeitė šią svarbiąRodyti visą konkordanso eilutę
[71] Norvegijos parlamento, paskirstyti aukštojo mokslo nuotolinio švietimo projektams. 1990-2000 m. SOFF finansavo šiųRodyti visą konkordanso eilutę
[72] apibrėžta, kad institucija, teikianti neformaliojo nuotolinio švietimo programas/kursus ir siekianti gauti valstybinįRodyti visą konkordanso eilutę
[73] pasirinkta didžiausia akredituota nevalstybinė nuotolinio švietimo institucija – NKI Fjernundervisning. NKI nuotoliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[74] kol kas nesudaro konkurencijos nevalstybinėms nuotolinio švietimo institucijoms, nors valstybės iniciatyvos suaktyvintiRodyti visą konkordanso eilutę
[75] nuotolinio švietimo srityje turi nevalstybinės nuotolinio švietimo institucijos, buvo analizuojami Norvegijos nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[76] specifiką. Tačiau Norvegijoje nevalstybinės nuotolinio švietimo institucijos turi gilias tradicijas ir patirtįRodyti visą konkordanso eilutę
[77] buvo labai svarbi veiklos dalis nevalstybinėse nuotolinio švietimo institucijose. Tai lėmė kelios priežastys:Rodyti visą konkordanso eilutę
[78] Norvegijoje 15-oje akredituotų nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų kiekvienais metais teikiama apieRodyti visą konkordanso eilutę
[79] Norvegijoje yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų. Didžiausios nuotolinio švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[80] Norvegijoje yra akredituota 15 nevalstybinių nuotolinio švietimo institucijų, įsteigta Norvegijos nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[81] antraeilininkai. Per metus antraeiliam darbui NKI nuotolinio švietimo padalinys įdarbina apie 400 kuratorių (60 darbuotojųRodyti visą konkordanso eilutę
[82] politechnikos kolegijos ir nuotolinio švietimo. NKI nuotolinio švietimo padalinys – NKI Fjernundervisning – 2005Rodyti visą konkordanso eilutę
[83] švietimo institucijų, įsteigta Norvegijos nuotolinio švietimo asociacija (angl. Norwegian Association for DistanceRodyti visą konkordanso eilutę
[84] visų nuotolinio švietimo kursų. Norvegijos nuotolinio švietimo asociacija (norv. Fjernundervisning og fleksibelRodyti visą konkordanso eilutę
[85] bažnyčios reikalų ministerija įpareigojo Norvegijos nuotolinio švietimo asociaciją (norv. Fjernundervisning og fleksibelRodyti visą konkordanso eilutę
[86] švietimo institucijos, buvo analizuojami Norvegijos nuotolinio švietimo asociacijos (NADE), vienijančios šias institucijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[87] nuotolinio mokymosi kokybės standartai Norvegijos nuotolinio švietimo asociacijos (NADE) parengti nuotolinio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[88] institucijos, bet pateikiamas didžiausios Norvegijos nuotolinio švietimo institucijos NKI Fjernundervisning pavyzdys –Rodyti visą konkordanso eilutę
[89] situaciją 2005). 9 lentelė. Įvairios pagalbos nuotolinio švietimo studentams teikimo priemonės, medžiaga ir dalyviaiRodyti visą konkordanso eilutę
[90] Association of Distance Education (NADE)) parengti nuotolinio švietimo kokybės standartus. Šie standartai Švietimo,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins