[31] |
Eksperimentinius tyrimus NKI vykdo daugeliui | nuotolinio švietimo | priemonių, testuojant įvairias prielaidas, | |
[32] |
LIETUVA Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesio | nuotolinio švietimo | sričiai. Yra patvirtintos kelios tiesiogiai | |
[33] |
UMTS, WAP technologijos. JAV JAV yra didelė | nuotolinio švietimo | modelių įvairovė ir naudojamos praktiškai | |
[34] |
nuotolinių studijų modeliai JAV yra didelė | nuotolinio švietimo | modelių įvairovė, kuriems bendra tai, kad | |
[35] |
siekiančių tobulinti kvalifikaciją. Didžiausios | nuotolinio švietimo | institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. | |
[36] |
nuotolinio švietimo institucijų. Didžiausios | nuotolinio švietimo | institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. | |
[37] |
Norvegijos statistikos departamento duomenimis, | nuotolinio švietimo | kursų dalyvių, per paskutinius 3 metus (2002–2004) | |
[38] |
metodikos kursą „Tutor in Distance Education“ | („Nuotolinio švietimo | kuratorius“). Šio kurso teikimo metu įvertinama, | |
[39] |
programos tikslas yra patikrinti,,grynųjų“ | nuotolinio švietimo | programų kokybę. Iš viso nuo 1999 m. Parodomojoje | |
[40] |
apmokyti darbo grupės narius, atsižvelgdama į | nuotolinio švietimo | specifiką, siekdama užtikrinti geresnius jų | |
[41] |
rūpinasi nuotoliniu švietimu, – Tęstinio ir | nuotolinio švietimo | biuras. Šis biuras Lunde sukūrė nuotolinio | |
[42] |
politechnikos kolegijos ir nuotolinio švietimo. NKI | nuotolinio švietimo | padalinys – NKI Fjernundervisning – 2005 | |
[43] |
besimokantiesiems būtinybė. 9 lentelėje išskiriami | nuotolinio švietimo | dalyviai, medžiaga ir priemonės, naudojamos | |
[44] |
kitų. Kaip ir kiti švietimo modeliai, įvairūs | nuotolinio švietimo | modeliai turi pagrindinius mokymo(si) proceso | |
[45] |
proceso komponentams įgyvendinti. Įvairūs | nuotolinio švietimo | modeliai skiriasi ne tik naudojamomis technologijomis, | |
[46] |
nuotoliniu būdu. Universitetai/fakultetai yra | nuotolinio švietimo | iniciatoriai. Nuotolinis mokymasis dažniausiai | |
[47] |
Tai reiškia, kad universitetai/fakultetai yra | nuotolinio švietimo | iniciatoriai ir nuotolinis mokymas yra naudojamas | |
[48] |
visuomeninės organizacijos. Aktyviausia iš jų yra | Nuotolinio švietimo | ir mokymo taryba (angl. Distance Education and | |
[49] |
tolesnį kuratorių kvalifikacijos tobulinimą. Jei | nuotolinio švietimo | kursų teikimą vykdo keli partneriai, reikia | |
[50] |
kūrimo ir plėtros analizėje nurodoma, kad | nuotolinio švietimo | paslaugų turinys dažnai yra pasenęs ir nepritaikytas | |
[51] |
kūrimo ir plėtros analizėje nurodoma, kad | nuotolinio švietimo | paslaugų turinys dažnai yra pasenęs ir nepritaikytas | |
[52] |
žinių ir gebėjimų vertinimą. Kiekvienas | nuotolinio švietimo | modelis naudoja skirtingas technologijas keliems | |
[53] |
tačiau Skandinavijos šalys pasirinko kitą | nuotolinio švietimo | infrastruktūros plėtros strategiją – aukštojo | |
[54] |
nustatyti veiksmingiausias priemones kokybiško | nuotolinio švietimo | teikimui, parengti konkrečius įstatymų pakeitimus | |
[55] |
institucijų dėstytojams plėtoti savo kompetenciją | nuotolinio švietimo | srityje, įgyti gebėjimus naudoti modernias | |
[56] |
ministerijos patariamoji institucija, konsultuojanti | nuotolinio švietimo | plėtros klausimais. Jos nuostatus tvirtina švietimo | |
[57] |
ministerijos patariamoji institucija, konsultuojanti | nuotolinio švietimo | plėtros klausimais. Svarbiausi tarybos uždaviniai: | |
[58] |
prieigos taškų tinklas ir nuosekliai kuriama | nuotolinio švietimo | sistemos infrastruktūra. Valstybės nuotolinio | |
[59] |
sričių nustatyti kokybės veiksniai, pagal kuriuos | nuotolinio švietimo | institucija gali parengti savo kokybės užtikrinimo | |
[60] |
ir teikiant kursą (2) aukštos kvalifikacijos | nuotolinio švietimo | metodikos ekspertai ir (3) aukštos kvalifikacijos | |