NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[31] Eksperimentinius tyrimus NKI vykdo daugeliui nuotolinio švietimo priemonių, testuojant įvairias prielaidas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[32] LIETUVA Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesio nuotolinio švietimo sričiai. Yra patvirtintos kelios tiesiogiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[33] UMTS, WAP technologijos. JAV JAV yra didelė nuotolinio švietimo modelių įvairovė ir naudojamos praktiškaiRodyti visą konkordanso eilutę
[34] nuotolinių studijų modeliai JAV yra didelė nuotolinio švietimo modelių įvairovė, kuriems bendra tai, kadRodyti visą konkordanso eilutę
[35] siekiančių tobulinti kvalifikaciją. Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv.Rodyti visą konkordanso eilutę
[36] nuotolinio švietimo institucijų. Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv.Rodyti visą konkordanso eilutę
[37] Norvegijos statistikos departamento duomenimis, nuotolinio švietimo kursų dalyvių, per paskutinius 3 metus (2002–2004)Rodyti visą konkordanso eilutę
[38] metodikos kursą „Tutor in Distance Education“ („Nuotolinio švietimo kuratorius“). Šio kurso teikimo metu įvertinama,Rodyti visą konkordanso eilutę
[39] programos tikslas yra patikrinti,,grynųjų“ nuotolinio švietimo programų kokybę. Iš viso nuo 1999 m. ParodomojojeRodyti visą konkordanso eilutę
[40] apmokyti darbo grupės narius, atsižvelgdama į nuotolinio švietimo specifiką, siekdama užtikrinti geresnius jųRodyti visą konkordanso eilutę
[41] rūpinasi nuotoliniu švietimu, – Tęstinio ir nuotolinio švietimo biuras. Šis biuras Lunde sukūrė nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[42] politechnikos kolegijos ir nuotolinio švietimo. NKI nuotolinio švietimo padalinys – NKI Fjernundervisning – 2005Rodyti visą konkordanso eilutę
[43] besimokantiesiems būtinybė. 9 lentelėje išskiriami nuotolinio švietimo dalyviai, medžiaga ir priemonės, naudojamosRodyti visą konkordanso eilutę
[44] kitų. Kaip ir kiti švietimo modeliai, įvairūs nuotolinio švietimo modeliai turi pagrindinius mokymo(si) procesoRodyti visą konkordanso eilutę
[45] proceso komponentams įgyvendinti. Įvairūs nuotolinio švietimo modeliai skiriasi ne tik naudojamomis technologijomis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[46] nuotoliniu būdu. Universitetai/fakultetai yra nuotolinio švietimo iniciatoriai. Nuotolinis mokymasis dažniausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[47] Tai reiškia, kad universitetai/fakultetai yra nuotolinio švietimo iniciatoriai ir nuotolinis mokymas yra naudojamasRodyti visą konkordanso eilutę
[48] visuomeninės organizacijos. Aktyviausia iš jų yra Nuotolinio švietimo ir mokymo taryba (angl. Distance Education andRodyti visą konkordanso eilutę
[49] tolesnį kuratorių kvalifikacijos tobulinimą. Jei nuotolinio švietimo kursų teikimą vykdo keli partneriai, reikiaRodyti visą konkordanso eilutę
[50] kūrimo ir plėtros analizėje nurodoma, kad nuotolinio švietimo paslaugų turinys dažnai yra pasenęs ir nepritaikytasRodyti visą konkordanso eilutę
[51] kūrimo ir plėtros analizėje nurodoma, kad nuotolinio švietimo paslaugų turinys dažnai yra pasenęs ir nepritaikytasRodyti visą konkordanso eilutę
[52] žinių ir gebėjimų vertinimą. Kiekvienas nuotolinio švietimo modelis naudoja skirtingas technologijas keliemsRodyti visą konkordanso eilutę
[53] tačiau Skandinavijos šalys pasirinko kitą nuotolinio švietimo infrastruktūros plėtros strategiją – aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[54] nustatyti veiksmingiausias priemones kokybiško nuotolinio švietimo teikimui, parengti konkrečius įstatymų pakeitimusRodyti visą konkordanso eilutę
[55] institucijų dėstytojams plėtoti savo kompetenciją nuotolinio švietimo srityje, įgyti gebėjimus naudoti moderniasRodyti visą konkordanso eilutę
[56] ministerijos patariamoji institucija, konsultuojanti nuotolinio švietimo plėtros klausimais. Jos nuostatus tvirtina švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[57] ministerijos patariamoji institucija, konsultuojanti nuotolinio švietimo plėtros klausimais. Svarbiausi tarybos uždaviniai:Rodyti visą konkordanso eilutę
[58] prieigos taškų tinklas ir nuosekliai kuriama nuotolinio švietimo sistemos infrastruktūra. Valstybės nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[59] sričių nustatyti kokybės veiksniai, pagal kuriuos nuotolinio švietimo institucija gali parengti savo kokybės užtikrinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[60] ir teikiant kursą (2) aukštos kvalifikacijos nuotolinio švietimo metodikos ekspertai ir (3) aukštos kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins