NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[151] reglamentuojantys švietimą/studijas, kuriuose minimas nuotolinis švietimas/studijos LIETUVA Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesioRodyti visą konkordanso eilutę
[152] reglamentuojantys švietimą/studijas, kuriuose minimas nuotolinis švietimas/studijos Kiti juridiniai dokumentai, reglamentuojantysRodyti visą konkordanso eilutę
[153] Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning), Norvegijos neakivaizdinėRodyti visą konkordanso eilutę
[154] Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI nuotolinis švietimas (norv. NKI Fjernundervisning), Norvegijos neakivaizdinėRodyti visą konkordanso eilutę
[155] institucijose. Tai lėmė kelios priežastys: • nuotolinis švietimas – švietimo sritis, apibūdinama kaip naujųRodyti visą konkordanso eilutę
[156] programų studentams. Parodomojoje programoje nuotolinis švietimas yra apibrėžiamas kaip mokymo procesas, kuriameRodyti visą konkordanso eilutę
[157] Nuotolinių studijų vieta šalies švietimo sistemoje Nuotolinis švietimas Lietuvoje dar nėra labai paplitęs, tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[158] kaip buvo aprašyta ankstesniuose skyriuose, nuotolinis švietimas Norvegijos aukštosiose mokyklose nėra plačiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[159] PHARE projektą 79-PHARE-LI-PAO parengta studija „Nuotolinis švietimas Lietuvoje“ bei „Lietuvos nuotolinio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[160] pagrindinės išvados pateiktos žemiau: • nuotolinis švietimas sparčiai augs dar daug metų; • jo augimąRodyti visą konkordanso eilutę
[161] rūpinasi nuotoliniu švietimu, – Tęstinio ir nuotolinio švietimo biuras. Šis biuras Lunde sukūrė nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[162] • priežiūros institucijų susidomėjimas nuotoliniu švietimu didės, nes šimtai naujų,,tiekėjų“ imsisRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins