[151] |
reglamentuojantys švietimą/studijas, kuriuose minimas | nuotolinis švietimas/studijos | LIETUVA Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesio | |
[152] |
reglamentuojantys švietimą/studijas, kuriuose minimas | nuotolinis švietimas/studijos | Kiti juridiniai dokumentai, reglamentuojantys | |
[153] |
Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI | nuotolinis švietimas | (norv. NKI Fjernundervisning), Norvegijos neakivaizdinė | |
[154] |
Didžiausios nuotolinio švietimo institucijos – NKI | nuotolinis švietimas | (norv. NKI Fjernundervisning), Norvegijos neakivaizdinė | |
[155] |
institucijose. Tai lėmė kelios priežastys: • | nuotolinis švietimas | – švietimo sritis, apibūdinama kaip naujų | |
[156] |
programų studentams. Parodomojoje programoje | nuotolinis švietimas | yra apibrėžiamas kaip mokymo procesas, kuriame | |
[157] |
Nuotolinių studijų vieta šalies švietimo sistemoje | Nuotolinis švietimas | Lietuvoje dar nėra labai paplitęs, tačiau | |
[158] |
kaip buvo aprašyta ankstesniuose skyriuose, | nuotolinis švietimas | Norvegijos aukštosiose mokyklose nėra plačiai | |
[159] |
PHARE projektą 79-PHARE-LI-PAO parengta studija | „Nuotolinis švietimas | Lietuvoje“ bei „Lietuvos nuotolinio mokymosi | |
[160] |
pagrindinės išvados pateiktos žemiau: • | nuotolinis švietimas | sparčiai augs dar daug metų; • jo augimą | |
[161] |
rūpinasi nuotoliniu švietimu, – Tęstinio ir | nuotolinio švietimo | biuras. Šis biuras Lunde sukūrė nuotolinio | |
[162] |
• priežiūros institucijų susidomėjimas | nuotoliniu švietimu | didės, nes šimtai naujų,,tiekėjų“ imsis | |