[121] |
komitetai. Nuo 2001 m. GAO pareigūnai tikrina | nuotolinio švietimo | kokybės užtikrinimą ir akredituojančių organizacijų | |
[122] |
• įdiegti nuolatinį kokybės tobulinimą. | Nuotolinio švietimo | institucijos kokybės užtikrinimo sistema įdiegiama | |
[123] |
tinklo tinklalapyje galima rasti įvardytas tokias | nuotolinio švietimo | dėstytojo funkcijas: • konsultacijų teikimas | |
[124] |
taisyklė atima iš studentų, besimokančių tokiose | nuotolinio švietimo | institucijose, galimybę gauti federalinę paramą | |
[125] |
Norvegijos statistikos departamentas pateikia tokius | nuotolinio švietimo | statistinius duomenis (2004 m. bendras aukštojo | |
[126] |
mokslo ir profesinio ugdymo studentams. Tolesnis | nuotolinio švietimo | tinklo finansavimas ir šaltiniai buvo numatyti | |
[127] |
ir tempui. Šioje apžvalgoje pateikiami trys | nuotolinio švietimo | modeliai neapima visų modelių, naudojamų JAV | |
[128] |
Norvegijos aukštosiose mokyklose. SOFF turėjo | nuotolinio švietimo | plėtros asignavimus, patvirtintus Norvegijos | |
[129] |
atitinkanti reikalavimus: * Dalyko turinio. * | Nuotolinio švietimo | metodikos. * Kalbos. * Lygių galimybių, tikslinės | |
[130] |
aukštajam mokslui (SOFF), kuri buvo atsakinga už | nuotolinio švietimo, | naudojant informacines ir komunikacines technologijas, | |
[131] |
verslo ir pramonės sektoriumi bei užtikrinti | nuotolinio švietimo | programų taikymą profesiniam lavinimui bei | |
[132] |
studijoje pažymima, kad,siekiant užtikrinti | nuotolinio švietimo | rinkos plėtimąsi, būtina skatinti glaudų | |
[133] |
tobulinimui, nes Jungtinių Amerikos Valstijų | nuotolinio švietimo | ekspertai daro išvadą, kad per didelis dėmesys | |
[134] |
švietimo sistemos infrastruktūra. Valstybės | nuotolinio švietimo | plėtra nėra minima tarp bendrų strateginių | |
[135] |
tęstinio mokymosi sistemą. LieDM veikla: * | nuotolinio švietimo | sistemos strateginis vystymas; * nuotolinio mokymosi | |
[136] |
kokybės standartų kūrimą ir etišką verslą | nuotolinio švietimo | srityje. Nepriklausoma DETC akreditavimo komisija | |
[137] |
akredituojančių organizacijų vaidmenį vertinant | nuotolinio švietimo | institucijas, siekiančias akreditacijos arba | |
[138] |
Fjernundervisning) – teikia apie 80% visų | nuotolinio švietimo | kursų. 2004 m. Norvegijos statistikos departamentas | |
[139] |
Fjernundervisning), teikiančios apie 80% visų | nuotolinio švietimo | kursų. Norvegijos nuotolinio švietimo asociacija | |
[140] |
finansinė parama studentams būtų prieinama visų | nuotolinio švietimo | programų studentams. Parodomojoje programoje | |
[141] |
pripažinimas visuomenėje auga; • visuose | nuotolinio švietimo | lygiuose didėja konkurencija; • nuotolinių | |
[142] |
egzaminų taisyklės. o Testai. o Egzaminai. | Nuotolinis švietimas | turi atitikti vyriausybės dokumentuose pateiktą | |
[143] |
egzaminų taisyklės. o Testai. o Egzaminai. | Nuotolinis švietimas | turi atitikti vyriausybės dokumentuose pateiktą | |
[144] |
mokykla (norv. Norsk Korespondence Skole (NKS)), FB | nuotolinis švietimas | (norv. FB Fjernundervisning), teikiančios apie | |
[145] |
mokykla (Norsk Korespondence Skole (NKS)), FB | nuotolinis švietimas | (norv. FB Fjernundervisning) – teikia apie | |
[146] |
prieigos prie interneto taškų infrastruktūrą, | nuotolinis švietimas | tampa vienu iš esminių veiksnių, spartinančių | |
[147] |
aukštojo mokslo sistemą. 2.6. Tęstinis ir | nuotolinis švietimas | Dvidešimtas amžius pakeitė reikalavimus išsilavinimui | |
[148] |
neakivaizdinio švietimo alternatyva yra įvardytas ir | nuotolinis švietimas, | yra LR neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymas. | |
[149] |
neakivaizdinio švietimo alternatyva yra įvardintas ir | nuotolinis švietimas | yra LR Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymas. | |
[150] |
programos kursas ar švietimo paslaugos (tarp jų ir | nuotolinis švietimas), | kurias įvykdo arba kuriomis naudojasi asmuo, | |