NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[121] komitetai. Nuo 2001 m. GAO pareigūnai tikrina nuotolinio švietimo kokybės užtikrinimą ir akredituojančių organizacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[122] • įdiegti nuolatinį kokybės tobulinimą. Nuotolinio švietimo institucijos kokybės užtikrinimo sistema įdiegiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[123] tinklo tinklalapyje galima rasti įvardytas tokias nuotolinio švietimo dėstytojo funkcijas: • konsultacijų teikimasRodyti visą konkordanso eilutę
[124] taisyklė atima iš studentų, besimokančių tokiose nuotolinio švietimo institucijose, galimybę gauti federalinę paramąRodyti visą konkordanso eilutę
[125] Norvegijos statistikos departamentas pateikia tokius nuotolinio švietimo statistinius duomenis (2004 m. bendras aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[126] mokslo ir profesinio ugdymo studentams. Tolesnis nuotolinio švietimo tinklo finansavimas ir šaltiniai buvo numatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[127] ir tempui. Šioje apžvalgoje pateikiami trys nuotolinio švietimo modeliai neapima visų modelių, naudojamų JAVRodyti visą konkordanso eilutę
[128] Norvegijos aukštosiose mokyklose. SOFF turėjo nuotolinio švietimo plėtros asignavimus, patvirtintus NorvegijosRodyti visą konkordanso eilutę
[129] atitinkanti reikalavimus: * Dalyko turinio. * Nuotolinio švietimo metodikos. * Kalbos. * Lygių galimybių, tikslinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[130] aukštajam mokslui (SOFF), kuri buvo atsakinga už nuotolinio švietimo, naudojant informacines ir komunikacines technologijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[131] verslo ir pramonės sektoriumi bei užtikrinti nuotolinio švietimo programų taikymą profesiniam lavinimui beiRodyti visą konkordanso eilutę
[132] studijoje pažymima, kad,siekiant užtikrinti nuotolinio švietimo rinkos plėtimąsi, būtina skatinti glaudųRodyti visą konkordanso eilutę
[133] tobulinimui, nes Jungtinių Amerikos Valstijų nuotolinio švietimo ekspertai daro išvadą, kad per didelis dėmesysRodyti visą konkordanso eilutę
[134] švietimo sistemos infrastruktūra. Valstybės nuotolinio švietimo plėtra nėra minima tarp bendrų strateginiųRodyti visą konkordanso eilutę
[135] tęstinio mokymosi sistemą. LieDM veikla: * nuotolinio švietimo sistemos strateginis vystymas; * nuotolinio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[136] kokybės standartų kūrimą ir etišką verslą nuotolinio švietimo srityje. Nepriklausoma DETC akreditavimo komisijaRodyti visą konkordanso eilutę
[137] akredituojančių organizacijų vaidmenį vertinant nuotolinio švietimo institucijas, siekiančias akreditacijos arbaRodyti visą konkordanso eilutę
[138] Fjernundervisning) – teikia apie 80% visų nuotolinio švietimo kursų. 2004 m. Norvegijos statistikos departamentasRodyti visą konkordanso eilutę
[139] Fjernundervisning), teikiančios apie 80% visų nuotolinio švietimo kursų. Norvegijos nuotolinio švietimo asociacijaRodyti visą konkordanso eilutę
[140] finansinė parama studentams būtų prieinama visų nuotolinio švietimo programų studentams. Parodomojoje programojeRodyti visą konkordanso eilutę
[141] pripažinimas visuomenėje auga; • visuose nuotolinio švietimo lygiuose didėja konkurencija; • nuotoliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[142] egzaminų taisyklės. o Testai. o Egzaminai. Nuotolinis švietimas turi atitikti vyriausybės dokumentuose pateiktąRodyti visą konkordanso eilutę
[143] egzaminų taisyklės. o Testai. o Egzaminai. Nuotolinis švietimas turi atitikti vyriausybės dokumentuose pateiktąRodyti visą konkordanso eilutę
[144] mokykla (norv. Norsk Korespondence Skole (NKS)), FB nuotolinis švietimas (norv. FB Fjernundervisning), teikiančios apieRodyti visą konkordanso eilutę
[145] mokykla (Norsk Korespondence Skole (NKS)), FB nuotolinis švietimas (norv. FB Fjernundervisning) – teikia apieRodyti visą konkordanso eilutę
[146] prieigos prie interneto taškų infrastruktūrą, nuotolinis švietimas tampa vienu iš esminių veiksnių, spartinančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[147] aukštojo mokslo sistemą. 2.6. Tęstinis ir nuotolinis švietimas Dvidešimtas amžius pakeitė reikalavimus išsilavinimuiRodyti visą konkordanso eilutę
[148] neakivaizdinio švietimo alternatyva yra įvardytas ir nuotolinis švietimas, yra LR neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[149] neakivaizdinio švietimo alternatyva yra įvardintas ir nuotolinis švietimas yra LR Neformaliojo suaugusiųjų švietimo įstatymas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[150] programos kursas ar švietimo paslaugos (tarp jų ir nuotolinis švietimas), kurias įvykdo arba kuriomis naudojasi asmuo,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins