[1] |
m., naujesnės patikimos statistikos apie JAV | nuotolinį švietimą | nėra). 2. Lietuvoje nuotolinių studijų populiarumas | |
[2] |
apklausos duomenis). 4. Europos šalių ir JAV | nuotolinį švietimą | reglamentuojančiuose juridiniuose dokumentuose | |
[3] |
tačiau daugelis priemonių, finansuotų plėtojant | nuotolinį švietimą | Norvegijos aukštojo mokslo institucijose, skatino | |
[4] |
nėra įstatymo, reglamentuojančio vien tik | nuotolinį švietimą, | dažniausiai šį studijų forma reglamentuojama | |
[5] |
nepriklausomos profesinės asociacijos. Vien tik | nuotolinį švietimą | reglamentuojančių įstatymų Didžiojoje Britanijoje | |
[6] |
Norvegija Švedija Įstatymai, reglamentuojantys tik | nuotolinį švietimą/studijas | Įstatymai, reglamentuojantys švietimą/studijas, | |
[7] |
juridiniai dokumentai, reglamentuojantys tik | nuotolinį švietimą/studijas | Kiti juridiniai dokumentai, reglamentuojantys | |
[8] |
akreditavimo procesą. Tai tampa dar opesne problema | nuotoliniam švietimui, | nes skirtinguose regionuose egzistuoja skirtingi | |
[9] |
atveria naujas galimybes informacijos sklaidai, | nuotoliniam švietimui | ir nuotolinei medicinai. Jos daug ką lemia svarbiausiuose | |
[10] |
barjerai, trukdantys dėstytojams aktyviai dalyvauti | nuotoliniame švietime, | yra silpni. Ši diagrama svarbi ir tuo, kad aiškiai | |
[11] |
modeliai neapima visų modelių, naudojamų JAV | nuotoliniame švietime. | Jie greičiau atspindi ribinius modelius (naudojančius | |
[12] |
pakeitimus, susijusius su technologijų naudojimu | nuotoliniame švietime. | Antrąjį standartų tobulinimą 2001 m. lėmė | |
[13] |
„Informacinių ir komunikacinių technologijų, taikomų | nuotoliniame švietime, | kokybė“. Šie kriterijai buvo rengti NET universiteto | |
[14] |
privačiame ir nevyriausybiniame sektoriuje. 2.4.2.2. | Nuotolinio švietimo | kokybės vertinimas Generalinis apskaitos biuras | |
[15] |
Universitetai ir kolegijos taip pat siūlo apie 400 | nuotolinio švietimo | kursų (ne visi nuotolinio mokymosi kursai užregistruoti | |
[16] |
duomenimis, 2004 m. Lietuvoje buvo teikiamos 9 | nuotolinio švietimo | magistrantūros programos: • Informacinės | |
[17] |
aukštojo mokslo studentų skaičius – 209 900. | Nuotolinio švietimo | institucijose 2004 m. mokėsi 21 708 kursų dalyviai, | |
[18] |
Suaugusiųjų švietimo įstatymą, akredituotos | nuotolinio švietimo | institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcija | |
[19] |
studentams bei planuojant savo veiklą, akredituotos | nuotolinio švietimo | institucijos turi vadovautis viešinimo taisyklėmis | |
[20] |
įstatyme taip pat yra apibrėžta, kad akredituotos | nuotolinio švietimo | institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcija | |
[21] |
kuratoriaus pareigas. Taip pat labai sunku apibrėžti | nuotolinio švietimo | kursų kūrėjų kompetencijas ir funkcijas. | |
[22] |
vaizdo transliaciją. Detalesnė statistika apie | nuotolinio švietimo | technologijų naudojimą JAV pateikta 4 priede. | |
[23] |
ir tyrimų ministerija, skirdama asignavimus | nuotolinio švietimo | plėtrai, SOFF iškėlė uždavinį realizuoti | |
[24] |
(naudojančius sinchroninį arba asinchroninį | nuotolinio švietimo | kursų teikimo būdą) ir vidurinį (mišrų) | |
[25] |
vienoje iš analizuotų šalių nėra atskiro | nuotolinio švietimo | įstatymo, daugiausia nuotolines studijas reglamentuoja | |
[26] |
kompetencijas ir funkcijas. Norint užtikrinti aukštą | nuotolinio švietimo | kursų kokybę, reikalinga įvairių įgūdžių | |
[27] |
mokslo kursai. Be to, kuratoriai turi būti baigę | nuotolinio švietimo | metodikos mokymus. Institucija turėtų skatinti | |
[28] |
studentų skaičius 2004 m. 2.5.2 lentelė. Baigusių | nuotolinio švietimo | kursus studentų skaičius universitetų ir kolegijų | |
[29] |
dokumentai nepateikia naujų vertinimo būdų | nuotolinio švietimo | akreditavimui. Svarbu ir tai, kad aukštojo mokslo | |
[30] |
pateikti Nacionaliniam švietimo išteklių centrui. | Nuotolinio švietimo | institucija turi dokumentuoti, kaip užtikrinama | |