NUOTOLINIS ŠVIETIMAS

[1] m., naujesnės patikimos statistikos apie JAV nuotolinį švietimą nėra). 2. Lietuvoje nuotolinių studijų populiarumasRodyti visą konkordanso eilutę
[2] apklausos duomenis). 4. Europos šalių ir JAV nuotolinį švietimą reglamentuojančiuose juridiniuose dokumentuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[3] tačiau daugelis priemonių, finansuotų plėtojant nuotolinį švietimą Norvegijos aukštojo mokslo institucijose, skatinoRodyti visą konkordanso eilutę
[4] nėra įstatymo, reglamentuojančio vien tik nuotolinį švietimą, dažniausiai šį studijų forma reglamentuojamaRodyti visą konkordanso eilutę
[5] nepriklausomos profesinės asociacijos. Vien tik nuotolinį švietimą reglamentuojančių įstatymų Didžiojoje BritanijojeRodyti visą konkordanso eilutę
[6] Norvegija Švedija Įstatymai, reglamentuojantys tik nuotolinį švietimą/studijas Įstatymai, reglamentuojantys švietimą/studijas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[7] juridiniai dokumentai, reglamentuojantys tik nuotolinį švietimą/studijas Kiti juridiniai dokumentai, reglamentuojantysRodyti visą konkordanso eilutę
[8] akreditavimo procesą. Tai tampa dar opesne problema nuotoliniam švietimui, nes skirtinguose regionuose egzistuoja skirtingiRodyti visą konkordanso eilutę
[9] atveria naujas galimybes informacijos sklaidai, nuotoliniam švietimui ir nuotolinei medicinai. Jos daug ką lemia svarbiausiuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[10] barjerai, trukdantys dėstytojams aktyviai dalyvauti nuotoliniame švietime, yra silpni. Ši diagrama svarbi ir tuo, kad aiškiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[11] modeliai neapima visų modelių, naudojamų JAV nuotoliniame švietime. Jie greičiau atspindi ribinius modelius (naudojančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[12] pakeitimus, susijusius su technologijų naudojimu nuotoliniame švietime. Antrąjį standartų tobulinimą 2001 m. lėmėRodyti visą konkordanso eilutę
[13] „Informacinių ir komunikacinių technologijų, taikomų nuotoliniame švietime, kokybė“. Šie kriterijai buvo rengti NET universitetoRodyti visą konkordanso eilutę
[14] privačiame ir nevyriausybiniame sektoriuje. 2.4.2.2. Nuotolinio švietimo kokybės vertinimas Generalinis apskaitos biurasRodyti visą konkordanso eilutę
[15] Universitetai ir kolegijos taip pat siūlo apie 400 nuotolinio švietimo kursų (ne visi nuotolinio mokymosi kursai užregistruotiRodyti visą konkordanso eilutę
[16] duomenimis, 2004 m. Lietuvoje buvo teikiamos 9 nuotolinio švietimo magistrantūros programos: • InformacinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[17] aukštojo mokslo studentų skaičius – 209 900. Nuotolinio švietimo institucijose 2004 m. mokėsi 21 708 kursų dalyviai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[18] Suaugusiųjų švietimo įstatymą, akredituotos nuotolinio švietimo institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcijaRodyti visą konkordanso eilutę
[19] studentams bei planuojant savo veiklą, akredituotos nuotolinio švietimo institucijos turi vadovautis viešinimo taisyklėmisRodyti visą konkordanso eilutę
[20] įstatyme taip pat yra apibrėžta, kad akredituotos nuotolinio švietimo institucijos veiklos kokybės užtikrinimo funkcijaRodyti visą konkordanso eilutę
[21] kuratoriaus pareigas. Taip pat labai sunku apibrėžti nuotolinio švietimo kursų kūrėjų kompetencijas ir funkcijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[22] vaizdo transliaciją. Detalesnė statistika apie nuotolinio švietimo technologijų naudojimą JAV pateikta 4 priede.Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] ir tyrimų ministerija, skirdama asignavimus nuotolinio švietimo plėtrai, SOFF iškėlė uždavinį realizuotiRodyti visą konkordanso eilutę
[24] (naudojančius sinchroninį arba asinchroninį nuotolinio švietimo kursų teikimo būdą) ir vidurinį (mišrų)Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] vienoje iš analizuotų šalių nėra atskiro nuotolinio švietimo įstatymo, daugiausia nuotolines studijas reglamentuojaRodyti visą konkordanso eilutę
[26] kompetencijas ir funkcijas. Norint užtikrinti aukštą nuotolinio švietimo kursų kokybę, reikalinga įvairių įgūdžiųRodyti visą konkordanso eilutę
[27] mokslo kursai. Be to, kuratoriai turi būti baigę nuotolinio švietimo metodikos mokymus. Institucija turėtų skatintiRodyti visą konkordanso eilutę
[28] studentų skaičius 2004 m. 2.5.2 lentelė. Baigusių nuotolinio švietimo kursus studentų skaičius universitetų ir kolegijųRodyti visą konkordanso eilutę
[29] dokumentai nepateikia naujų vertinimo būdų nuotolinio švietimo akreditavimui. Svarbu ir tai, kad aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[30] pateikti Nacionaliniam švietimo išteklių centrui. Nuotolinio švietimo institucija turi dokumentuoti, kaip užtikrinamaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins