NUOTOLINIS MOKYMAS*

[91] mokymo (- si) organizavimo sėkmei. Analizuojant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) efektyvumąRodyti visą konkordanso eilutę
[92] panaudoti šio tyrimo kontekste apibendrinant nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[93] literatūros analizė, atlikta siekiant apibrėžti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[94] literatūros analizė, atlikta siekiant apibrėžti nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[95] plėtrą, sukauptą patirtį srityje. Apibūdinti nuotolinio mokymo (si) situaciją, atsižvelgiant į suaugusiųRodyti visą konkordanso eilutę
[96] profesinio rengimo plėtrai skatinti. Apibūdinti nuotolinio mokymo (si) situaciją, atsižvelgiant į suaugusiųRodyti visą konkordanso eilutę
[97] turinio projektavimo procese, ypač kalbant apie nuotolinio mokymo (- si) plėtrą Lietuvos nuotolinio ir el. RengiantRodyti visą konkordanso eilutę
[98] dėstytojams reikalingos esminės žinios apie nuotolinio mokymo (- si) organizavimą, dėstytojų vaidmenis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[99] identfikuota, jog dėstytojams trūksta žinių apie nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnius ir kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[100] įvertinami kaip svarbūs. Tęsiant diskusiją apie nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių suvokimąRodyti visą konkordanso eilutę
[101] identfikuota, jog dėstytojams trūksta žinių apie nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnius ir kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[102] turinio projektavimo procese, ypač kalbant apie nuotolinio mokymo (si) plėtrą Lietuvos nuotolinio ir e. NuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[103] veiksnių įvertinimas. - dėstytojų suvokimas apie nuotolinio mokymo (- si) proceso dalyvių vaidmenis ir jų įsivaizdavimąRodyti visą konkordanso eilutę
[104] dėstytojams reikalingos esminės žinios apie nuotolinio mokymo (- si) organizavimą, dėstytojų vaidmenis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[105] teigė, jog žino egzistuojančius tyrimus apie nuotolinio mokymo (- si) turinio tematikos poreikį vartotojųRodyti visą konkordanso eilutę
[106] nedirbantys asmenys dažniau neturėjo nuomonės apie nuotolinio mokymo (si) elementus. Išteklių analizė ir pritaikomumasRodyti visą konkordanso eilutę
[107] si) turinį virtualioje mokymosi aplinkoje. - Nuotolinio mokymo (- si) kokybės veiksnius ir projektavimo etapusRodyti visą konkordanso eilutę
[108] stipriai sumažėjo (detaliau apie tai aprašyta „ Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[109] si) turinio projektavimo teorijų apžvalga, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių nustatymu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[110] si) turinio projektavimo teorijų apžvalga, nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės veiksnių nustatymu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[111] tyrimo metu buvo pagrįstas svarbus aspektas – nuotolinio mokymo (- si) projektų autorių požiūris į projektavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[112] poreikių ir mokymo (- si) turinio atitikimo, nuotolinio mokymo (- si) organizavimo būdų naudą mokymo (- si)Rodyti visą konkordanso eilutę
[113] reflektyvaus vertinimo veiksnių pritaikomumą atliekant nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. 1) Nuotolinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[114] reflektyvaus vertinimo modelio pritaikomumą, atliekant nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. Atveju laikoma nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[115] reflektyvaus vertinimo modelio pritaikomumą, atliekant nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. Ekspertinio vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[116] reflektyvaus vertinimo veiksnių pritaikomumą atliekant nuotolinio mokymo (- si) turinio analizę. 6) Ekspertinio vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[117] daryti prielaidą, jog yra tikslinga atlikti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[118] daryti prielaidą, jog yra tikslinga atlikti nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumoRodyti visą konkordanso eilutę
[119] taip pat praturtinti negausius tyrimus, atliktus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo srityje. EmpirinioRodyti visą konkordanso eilutę
[120] taip pat praturtinti negausius tyrimus, atliktus nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo srityje. ReflektyvausRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins