[91] |
mokymo (- si) organizavimo sėkmei. Analizuojant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) efektyvumą | |
[92] |
panaudoti šio tyrimo kontekste apibendrinant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius nuotolinio | |
[93] |
literatūros analizė, atlikta siekiant apibrėžti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinio | |
[94] |
literatūros analizė, atlikta siekiant apibrėžti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo sąvokas, nuotolinio | |
[95] |
plėtrą, sukauptą patirtį srityje. Apibūdinti | nuotolinio mokymo | (si) situaciją, atsižvelgiant į suaugusių | |
[96] |
profesinio rengimo plėtrai skatinti. Apibūdinti | nuotolinio mokymo | (si) situaciją, atsižvelgiant į suaugusių | |
[97] |
turinio projektavimo procese, ypač kalbant apie | nuotolinio mokymo | (- si) plėtrą Lietuvos nuotolinio ir el. Rengiant | |
[98] |
dėstytojams reikalingos esminės žinios apie | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimą, dėstytojų vaidmenis, | |
[99] |
identfikuota, jog dėstytojams trūksta žinių apie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnius ir kokybės | |
[100] |
įvertinami kaip svarbūs. Tęsiant diskusiją apie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių suvokimą | |
[101] |
identfikuota, jog dėstytojams trūksta žinių apie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnius ir kokybės | |
[102] |
turinio projektavimo procese, ypač kalbant apie | nuotolinio mokymo | (si) plėtrą Lietuvos nuotolinio ir e. Nuotolinio | |
[103] |
veiksnių įvertinimas. - dėstytojų suvokimas apie | nuotolinio mokymo | (- si) proceso dalyvių vaidmenis ir jų įsivaizdavimą | |
[104] |
dėstytojams reikalingos esminės žinios apie | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimą, dėstytojų vaidmenis, | |
[105] |
teigė, jog žino egzistuojančius tyrimus apie | nuotolinio mokymo | (- si) turinio tematikos poreikį vartotojų | |
[106] |
nedirbantys asmenys dažniau neturėjo nuomonės apie | nuotolinio mokymo | (si) elementus. Išteklių analizė ir pritaikomumas | |
[107] |
si) turinį virtualioje mokymosi aplinkoje. - | Nuotolinio mokymo | (- si) kokybės veiksnius ir projektavimo etapus | |
[108] |
stipriai sumažėjo (detaliau apie tai aprašyta „ | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių pritaikomumo | |
[109] |
si) turinio projektavimo teorijų apžvalga, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių nustatymu, | |
[110] |
si) turinio projektavimo teorijų apžvalga, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės veiksnių nustatymu, | |
[111] |
tyrimo metu buvo pagrįstas svarbus aspektas – | nuotolinio mokymo | (- si) projektų autorių požiūris į projektavimo | |
[112] |
poreikių ir mokymo (- si) turinio atitikimo, | nuotolinio mokymo | (- si) organizavimo būdų naudą mokymo (- si) | |
[113] |
reflektyvaus vertinimo veiksnių pritaikomumą atliekant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio analizę. 1) Nuotolinio mokymo | |
[114] |
reflektyvaus vertinimo modelio pritaikomumą, atliekant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio analizę. Atveju laikoma nuotolinio | |
[115] |
reflektyvaus vertinimo modelio pritaikomumą, atliekant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio analizę. Ekspertinio vertinimo | |
[116] |
reflektyvaus vertinimo veiksnių pritaikomumą atliekant | nuotolinio mokymo | (- si) turinio analizę. 6) Ekspertinio vertinimo | |
[117] |
daryti prielaidą, jog yra tikslinga atlikti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumo | |
[118] |
daryti prielaidą, jog yra tikslinga atlikti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumo | |
[119] |
taip pat praturtinti negausius tyrimus, atliktus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo srityje. Empirinio | |
[120] |
taip pat praturtinti negausius tyrimus, atliktus | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo srityje. Reflektyvaus | |