[691] |
mokymo (- si) kursuose, teikiamuose Lietuvos | nuotolinio mokymosi | tinkle. Nuotolinio mokymo (- si) turinio kokybės | |
[692] |
mokymo (si) plėtrą Lietuvos nuotolinio ir e. | Nuotolinio mokymosi | tinklo plėtros strategijoje (2005) akcentuojamas | |
[693] |
svarbą. Šiuo tyrimu, kuriame dalyvavo 141 Lietuvos | nuotolinio mokymosi | tinklo institucijų atstovas – aukštojo mokslo | |
[694] |
veiksniais. Šiuo tyrimu, kuriame dalyvavo 141 Lietuvos | nuotolinio mokymosi | tinklo institucijų atstovas – aukštojo mokslo | |
[695] |
plėtrą Lietuvos nuotolinio ir el. Rengiant | nuotolinio mokymosi | tinklo strategiją (Teresevičienė ir kt. 2005), | |
[696] |
todėl besimokantieji išreiškia nepasitenkinimą | nuotolinio mokymu | (- si),. - dėstytojai nepilnai suvokia nuotolinio | |
[697] |
todėl besimokantieji išreiškia nepasitenkinimą | nuotolinio mokymu | (- si),. - nuotolinio mokymo (- si) turinio autoriai | |
[698] |
Mokymasis internetu / Nuotolinis mokymas (angl. • | Nuotolinis mokymas | (angl. Atitinkamų programų (E - darbo rinkos, | |
[699] |
tęstiniam rengimui. • Mokymasis internetu / | Nuotolinis mokymas | (angl. • Nuotolinis mokymas (angl. Atitinkamų | |
[700] |
tiktai neuniversitetinėse studijose. Terminai „ | nuotolinis mokymas | “ (angl. Nuotolinis mokymas atveria galimybes | |
[701] |
studijose. Terminai „ nuotolinis mokymas “ (angl. | Nuotolinis mokymas | atveria galimybes mokytis 54 milijonams JAV gyvenančių | |
[702] |
buvo įkurti jau 1840 m, tačiau ilgą laiką | nuotolinis mokymas | buvo taikomas tiktai neuniversitetinėse studijose. | |
[703] |
mokymas. Kaip rodo užsienio šalių pavyzdžiai, | nuotolinis mokymas | gali būti sėkmingai naudojamas studentams iš | |
[704] |
priemonės (Wells 1992, cituota Burge 1994). | Nuotolinis mokymas | (is) organizacijose yra ateities siekiamybė, | |
[705] |
individualizuoto mokymo (- si) formą. Bates (1996), | nuotolinis mokymas | (- is) yra tiesiogiai grindžiamas mokymo (- | |
[706] |
nuotolinį mokymą (si) (Mizoguchi, Bourdeau 2000). | Nuotolinis mokymas | (is) ir jo terpės leidžia įgyvendinti įvairius | |
[707] |
projektavimo situacijas (Mizoguchi, Bourdeau 2000). | Nuotolinis mokymas | (- is) ir jo terpės leidžia įgyvendinti įvairius | |
[708] |
procesą į nuotolinio mokymo (- si) aplinką. | Nuotolinis mokymas | (- is) jau plačiai paplitęs Europoje ir sparčiai | |
[709] |
universitetų išeitis kaip tik ir turėtų būti – | nuotolinis mokymas | (is). Šalyje sparčiai vystosi informacinės | |
[710] |
tiesiogiai priklauso nuo pasirengimo. Kadangi | nuotolinis mokymas | (- is) yra suplanuotas procesas (Moore, Kearsley | |
[711] |
orientuotas į mokymo (- si) procesą. Kadangi | nuotolinis mokymas | (- is) yra suplanuotas procesas (Moore, Kearsley | |
[712] |
nuotolinio mokymo (- si) turinio projektavimo metu. | Nuotolinis mokymas | (- is) – mokymo (- si) forma, kai besimokantysis | |
[713] |
mokyme yra asmeninis suinteresuotumas, patogumas. | Nuotolinis mokymas | (is) įmonėse yra ateities siekiamybė, jo sėkmė | |
[714] |
skatina aktyvų pilietiškumą. - plėtoti e - | nuotolinio mokymo | | |
[715] |
KOKYBĖS REFLEKTYVAUS VERTINIMO PROJEKTAVIMAS. | Nuotolinis mokymas | (- is) puikiai sprendžia strateginių švietimo | |
[716] |
rengimo reformą, nors ir nesiorientuojant į | nuotolinį mokymą | (si). Nuotolinis mokymas (is) daugeliu atvejų | |
[717] |
panaudojimą tęstinio bei profesinio mokymo turinyje. | Nuotolinis mokymas | (is) – mokymo (si) forma, kai besimokantysis | |
[718] |
vertinimą, ir į mokymo (- si) proceso vertinimą. | Nuotolinis mokymas | (- is) daugeliu atvejų užtikrina mokymosi galimybių | |
[719] |
dokumentai, reglamentuojantys jo vystymą, yra :. | Nuotolinis mokymas | (- is), tampantis studijų metodu ir forma (Janilionis | |
[720] |
mokymas internetu, kursų franšizė ir t. t.),. | Nuotolinis mokymas. | Kaip rodo užsienio šalių pavyzdžiai, nuotolinis | |