[661] |
parengtas finansinis planas negali užtikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės – jai reikalinga abiejų | |
[662] |
parengtas finansinis planas negali užtikrinti | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės – jai reikalinga abiejų | |
[663] |
si) dalyvių poreikių, kaita tiesiogiai veikia | nuotolinio mokymo | (- si) kokybę ir jos vertinimo procedūras. | |
[664] |
2006), technologijos vis dar stipriai veikia | nuotolinio mokymo | (si) turinio projektavimo sprendimus. Vos pradėjus | |
[665] |
konstruktyvistinių bruožų. IKT stipriai veikia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo ir mokymo (- si) | |
[666] |
kitųelementų svarbą) ;. - kaip IKT veikia | nuotolinio mokymo | (- si) efektyvumą ;. - dėstytojų motyvacijos | |
[667] |
Cibulskis 2006) technologijos dar vis stipriai veikia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo sprendimus. Dažnai | |
[668] |
skirtingi mokymosi tikslai tiesiogiai veikia | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimą. Reeves (1997), | |
[669] |
vertinimo veiksnių, tiesiogiai veikiančių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) organizavimo | |
[670] |
vertinimo veiksnių, tiesiogiai veikiančių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) organizavimo | |
[671] |
vertinimo veiksnių, tiesiogiai veikiančių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) organizavimo | |
[672] |
vertinimo veiksnių, tiesiogiai veikiančių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) organizavimo | |
[673] |
vertinimo veiksnių, tiesiogiai veikiančių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybę ir mokymo (- si) organizavimo | |
[674] |
(- si) turinio kokybės vertinimo veiksniai. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinys suvokiamas kaip kokybiškas tuomet, | |
[675] |
žmogaus savarankiškumą lemia daug veiksnių. | Nuotolinio mokymo | (si) formai reikalingos ir tinkamos sąlygos, | |
[676] |
įvertinant daugelį kokybės vertinimo veiksnių | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo metu. Nuotolinis | |
[677] |
mokymo (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnius | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės dimensijų perspektyvoje. | |
[678] |
elementus. Išsiaiškinti, kaip besimokantieji vertina | nuotolinio mokymo | (si) elementų panaudojimą tęstinio bei profesinio | |
[679] |
25 nuotolinio mokymo (- si) kursų vertinimas. | Nuotolinio mokymo | (- si) turinio autoriai buvo informuoti apie | |
[680] |
respondentų mokymosi privalumais laiko visas | nuotolinio mokymo | (si) galimybes. Tyrimo metu besimokantieji buvo | |
[681] |
strategija, kurią veikia absoliučiai visos | nuotolinio mokymo | (- si) turinio kokybės vertinimo veiksnių grupės | |
[682] |
tai aprašo ir informaciją pateikia ne visų | nuotolinio mokymo | (- si) kursų autoriai. Reflektyvaus nuotolinio | |
[683] |
analizės, tuo pat metu neįvertindami visų | nuotolinio mokymo | (- si) turinio projektavimo etapų svarbos. Tyrimo | |
[684] |
kliūtys : informacijos ir mokymų trūkumas, ypač | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės užtikrinimo srityje, nuotolinio | |
[685] |
kliūtys : informacijos ir mokymų trūkumas, ypač | nuotolinio mokymo | (- si) kokybės užtikrinimo srityje, nuotolinio | |
[686] |
visi respondentai galėtų apibūdinti kas yra | nuotolinio mokymo | (- si) dalyviai (kuratorius, administratorius, | |
[687] |
prieš mokymus, nei po mokymų, nes, kaip žinia, | nuotolinio mokymo | (- si) turinio realizavimo pavyzdžiuose savikontrolės | |
[688] |
realizuoti, vertinimo ir mokymo (si) poreikiai (žr. | Nuotolinio mokymo | (si) turinį vertina besimokantieji iš vartotojo | |
[689] |
apdorojimo metodai, nuotolinis mokymas. Pirmieji | nuotolinio mokymosi | kursai čia buvo įkurti jau 1840 m, tačiau | |
[690] |
elementus darbuotojų mokymui. a) gebėti atlikti | nuotolinio mokymosi | kursų ir išteklių analizę ir sugebėti naujai | |